قالب وبلاگ

drop.io، سلطان سایت‌های آپلود فایل!
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

از یک سرویس خوب آپلود فایل چه انتظاری دارید؟ هر کسی بسته به سلیقه و نیازهای خود و همچنین میزان آشنایی با وب، پاسخ‌هایی برای این سؤال دارد:

- کار با آن آسان باشد. محیط سایت کاربرپسند باشد.
- محدودیت پهنای باند نداشته باشد.
- لینک مستقیم با ویژگی از سرگیری مجدد دانلود resume بدهد.
- سایت ویژگی‌های اجتماعی هم داشته باشد.
- بتوان یک فایل را به صورت عمومی یا خصوصی آپلود کرد.
- بعد از مدت معینی، فایل‌ها از روی سرویس آپلود پاک نشوند.
- بتوان فایل‌های صوتی تصویری آپلود شده را به صورت توکار embed در وبلاگ قرار داد.
- آمار دانلود را مشخص کنند.

تصور نمی‌کنم سایت آپلودی را بتوان یافت که همه این ویژگی‌ها را یکجا داشته باشد، اما در حال حاضر سایت‌هایی هستند که بیشتر این ویژگی‌ها را دارند.
متأسفانه کاربران ایرانی اینترنت، صرفا سایت‌های ایرانی آپلود فایل مثل پرشین‌گیگ و پارسا اسپیس را می‌شناسند. این دو سرویس آپلود ایرانی قابل احترام هستند، پهنای باند نسبتا مناسبی دارند، کار با آنها بسیار آسان است و لینک مستقیم می‌دهند.

اما چه چیز باعث شده که وبلاگ‌نویس‌های ایرانی کمتر از سایت‌های جدید آپلود فایل که هر یک ویژگی‌های جالبی دارند، استفاده کنند؟

عدم آشنایی مخاطبان وبلاگ‌ها با این سایت‌ها می‌تواند یک دلیل عمده باشد. تجربه ثابت کرده که تعداد قابل توجهی از خوانندگان وبلاگ‌ها با شیوه دانلود از سایت‌های آپلود فایل آشنا نیستند. مثلا تفاوت لینک مستقیم و لینک غیرمستقیم را نمی‌دانند. به همین خاطر وبلاگ‌نویس‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند، از سرویس‌هایی استفاده کنند که لینک مستقیم و سرراست بدهند.

اگر بخواهم سایت‌های آپلود فایل را مطابق سلیقه و نظر خودم ردهِ‌بندی کنم، باید بگویم که سایت‌های esnips، box‌ و drop.io به خاطر ویژگی‌های خوبشان به نظر من بهترین سایت‌های آپلود فایل هستند.

در دسته دوم سایت‌هایی مثل divshare، hotshare، ۴shared و ده‌ها سایت مشابه قرار می‌گیرند.

اما در دسته سوم، صدها سایت آپلود قرار می‌گیرند که نقاط ضعف زیادی دارند. مثلا برای آپلود فایل در آنها باید حتما ثبت‌نام کرد، تبلیغات زیاد دارند و دانلود از آنها مشکل است.

البته باز بسته به کاری که از سایت انتظار داریم، درجه‌بندی سایت‌های آپلود، متغیر است. مثلا رپیدشیر که برای از نظر راحتی دانلود یک سایت دسته سومی است، برای فیلم‌بازها، بهترین سایت آپلود و دانلود محسوب می‌شود. برای کسی هم
که اصلا ویژگی‌های اجتماعی برایش مهم نیست و پهنای باند زیاد نمی‌خواهد، سرویس‌های ایرانی آپلود فایل، قطعا مناسب هستند.

در این پست می‌خواهم اندکی در مورد drop.io بنویسم، سایت آپلود خوبی که کمتر از سوی وبلاگ‌نویس‌های اراین معرفی شده است و کاربران ایرانی اینترنت بسیار کم از آن استفاده می‌کنند:

dropio_logo-1.gif

- بعد از وارد شدن به drop.io می‌بینید که این سایت محیط بسیار ساده‌ و در عین حال کاربرپسندی دارد. اما سایت drop.io
در عین سادگی، ویژگی‌های جذاب بسیار زیادی دارد.

- بعد از ورود به سایت می‌توانید یک بسته آپلود فایل با نام دلخواه ۷ کاراکتری ایجاد کنید، فایل‌های مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و فایل‌ها را آپلود کنید.

drop 1.gif

- فایل‌های یکی یکی آپلود می‌شوند و بعد از اتمام آپلود، شما همه آنها را در یک صفحه می‌بینید. رنگ پشت‌زمینه، لوگو و رنگ فونت این صفحه را شما می توانید به دلخواه تغییر بدهید. (در بالای صفحه روی edit drop کلیک کنید.)

- شما می‌توانید به بازدیدکنندگان از این صفحه، اجازه بدهید که خودشان فایل‌هایی را اضافه کنند، شما می‌توانید برای این صفحه پسورد بگذارید.

- خیلی جالب است که این صفحه آپلود، خروجی فید هم دارد! تصور کنید که قطعات موسیقی یک خواننده را آپلود کرده‌اید و خوانندگان شما که مشترک فید این صفحه هستند، می‌توانند هر وقت شما فایلی اضافه کردید، به سرعت مطلع شوند!

- شما در صفحه آپلود خودتان می‌توانید، نام و آدرس وبلاگتان یا لینک‌های مرتبط با فایل‌های آپلود شده را اضافه کنید.

- همچنین می‌توانید یادداشتی بنویسید و در مورد فایل‌ها و یا هر چیز دیگر توضیح بدهید!

- شما می‌توانید با استفاده از کدی که در همین صفحه آپلود به شما داده می‌شود، ویجتی در وبلاگتان قرار دهید که خوانندگان مستقیما از وبلاگ شما، فایل‌های مشابه را آپلود کنند.

- ظرفیت نهایی هر صفحه آپلود، ۱۰۰ مگابایت است که بسیار مناسب است.

- کسانی که وارد این صفحه آپلود می‌شوند، می‌توانند از طریق توییتر یا ایمیل از به‌روز شدن فایل‌ها مطلع شوند.

- حتی می‌توان به بازدیکنندگان از این صفحه آپلود اجازه داد که از طریق ایمیل، فایلی اضافه کنند. آنها همچنین می‌توانند پیام صوتی هم پای صفحه بگذارند، برای این کار به آنها یک شماره تلفن داده می‌شود!

- جالب اینجاست که فایل‌های آپلود شده را می‌توان با دانلودمنیجرها دانلود کرد، ضمن اینکه دانلود ویژگی از سرگیر مجدد یا resume هم دارند!

- بازدیدکنندگان از صفحه آپلود می‌توانند، برای هر فایل کامنت هم بگذارند.

ملاحظه می‌کنید که چنین امکانات پیشرفته‌ای را در هیچ سایت آپلودی تا پیش از این شاهد نبودیم.

اما به تازگی به همه این ویژگی‌های انقلابی، ویژگی دیگری اضافه شده است: drop.io یک افزونه برای مرورگر فایرفاکس
ساخته است که کار آپلود را بسیار آسان می‌کند:

بعد از نصب این افزونه، آیکونی در زیر فایرفاکس اضافه می‌شود:

drop 2.gif

برای آپلود فایل‌ها شما می‌تواند خیلی ساده فایل‌های مورد نظر را انتخاب کنید و بعد آنها را drag and drop کنید. فایل‌ها یک به یک آپلود می‌شوند و بعد از اتمام آپلود، صفحه آپلود در یک برگه جدید در فایرفاکس، نمایش داده می‌شوند.

هر وقت خواستید می‌توانید یک صفحه جدید آپلود جدید درست کنید و فایل‌های جدید را در صفحه مجزایی آپلود کنید.

می توانید به کمک این افزونه، چندین صفحه آپلود درست کنید، هر کدام از آنها را بوک‌مارک کنید و فایل‌ها را متناسب با محتوای آنها در صفحه آپلود مناسب آپلود کنید.

کار با drop.io ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید، حتما تستش کنید!

برای تست پیشنهاد می‌کنم به این صفحه بروید!



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1474
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

همان طور كه مي دانيد، آغاز خلق يك سايت در شاهراه جهاني اطلاع رساني، انتخاب و ثبت يك دامنه (domain) است. حتي انتخاب ميزبان (hosting) مناسب و طراحي سايت (design ،web) پس از فاز انتخاب و ثبت يك دامنه مطلوب صورت مي گيرد. شما اگر در راه اندازي پورتال وب خود، يك domain منطبق با فعاليت هاي سايت خود انتخاب و تعيين نكنيد، اين مسئله در آينده سايت شما تاثير منفي بسزايي خواهد گذاشت. چرا كه تنها راه ورود به يك سايت، درج دامنه در آدرس بار مرورگر شما است و اگر اين اسم، ثقيل، گنگ و با ضريب به خاطرسپاري پايين باشد، بازديدكننده شما دچار چالش مي شود. مثلاً فرض كنيد به جاي انتخاب دامنه www.steam.co.ir براي شركت مهندسي استيم، از دامنه www.irsteamco.com در نامگذاري سايت مزبور استفاده مي شد. بديهي است كه دامنه اول كه بر اساس پسوند رسمي كشور ايران و بر مبناي نام واحد شركت انتخاب شده است، نسبت به دامنه دوم كه نه به خاطرسپاري خوبي دارد و از فقدان معرفي مليت شركت مزبور دلالت مي كند، برتر است. معمولاً سايت هاي مشهور وب، دامنه هايي با ? الي ? حرف الفبا تشكيل مي شود و در انتخاب آن دقت مي شود تا راحتي و تسريع در ورود كاربران به سايت، رعايت شود. مشاهده مي شود كه بسياري از سايت هاي خصوصي و حتي دولتي ايران در وب، از نامگذاري درستي تبعيت نمي كنند. با وجود آن كه نامگذاري دامنه در وب، امري شخصي و سليقه اي است، اما مستندسازي فرآيند نامگذار دامنه و انتخاب صحيح، بايد به طور غيررسمي به كاربران ثبت كننده، يادآوري شود. اين يادآوري، توسط ابلاغيه و دستورالعمل، امكان پذير نيست. تنها خواندن يك راهنما در بند كه در متن زير ارائه شده است، تا حدودي رهگشاي شما در اين مسئله است. براي ثبت دامنه، به نكات كليدي زير توجه كنيد:
1) تعيين كارگزار واجد شرايط ثبت دامنه، نخستين گام در ثبت يك دامنه است. شما بايد بدانيد كه مسئوليت حقوقي دامنه خود را به طور غيرمستقيم در اختيار چه شخصيتي قرار مي دهيد. سعي كنيد ثبت كننده دامنه شما، شخصيتي حقوقي و نه شخصي باشد. حتماً قرارداد مناسبي با اين شركت منعقد كنيد و در مورد مدت زمان، هزينه ثبت، تمديد، مسئوليت حقوقي و فني آن در قرارداد توجه كنيد.
2) به دليل اين كه اكثر شركت هاي ثبت كننده در ايران، نمايندگي برخي از شركت هاي رسمي ثبت كننده دامنه (
www.internic.net)در وب است، بايد توجه داشته باشيد كه اين شركت ها، قبلاً دامنه هايي را تحت نام دامنه خود ثبت كرده باشند و از يك اعتبار حقوقي اينترنتي برخوردار باشند. اگر به اين مسئله توجه نكنيد، معلوم نيست پس از ثبت دامنه، آينده دامنه شما چه خواهد شد.
3) هزينه ثبت دامنه بر روي پسوندهاي جنرال مثل com_net_org_info_biz_ws براي يك سال، بين ? تا ??هزار تومان است. اين تفاوت براي شركت هاي رسمي ثبت كننده دامنه است كه نمايندگي هاي ايران، از طريق آنها اقدام به ثبت مي كنند. مثلاً شركت آن لاين نيك onlinenic به نسبت شركت openSRS، هزينه كمتري دريافت مي كند. اما كارگزار دامنه Yahoo كه بيش از يك ميليون دامنه تاكنون ثبت كرده است (
http://domain.yahoo./com)، براي ثبت يك ساله دامنه رقمي در حدود ?? دلار دريافت مي كند. مشهوريت ثبت كننده دامنه نيز از اهميت زيادي برخوردار است.
4) اگر برنامه اي خاص براي سايت خود داريد و براي آن هزينه كرده ايد، سعي كنيد دوره ثبت دامنه شما، حداقل ? تا ? ساله باشد تا خيالتان از تمديد دامنه راحت باشد. بسياري از دامنه هايي كه صاحبان آنها فراموش مي كنند زمان expire دامنه چه زماني هست، و دامنه را تمديد نمي كنند، هيچ گاه به دامنه خود پس از گذشت مدتي خاص، نخواهند رسيد. اين مسئله مهمي است.
5) براي ثبت دامنه، ابتدا بايد نام دامنه را به درستي مشخص كنيد. يك شركت بازرگاني يا صنعتي، بايد حتي الامكان از فارگليسي در انتخاب دامنه خودداري كند. مثلاً:
www.sherkat_sahar.org بهتر است: www.sahar_co.com باشد. هم مفهوم كاري دامنه معلوم است و هم در انتخاب پسوند آن دقت شده است. ضمناً توجه كنيد كه تنها پسوندي كه با CTRL+ENTER در آدرس بار ارائه مي شود، پسوند com. است.
6) تجربه اندوزي از طريق نامگذاري، انتخاب و ثبت دامنه سايت هاي مشهور وب، رويكرد مهمي است كه وب مسترها بايد به آن توجه كنند. مي توانيد به
http://dir.google.com يا http://dir.yahoo.com مراجعه كنيد.
7) سعي كنيد در انتخاب دامنه از پسوند كشوري ايران ir_co.ir_net.ir و امثالهم استفاده كنيد. براي اين كار به
www.nic.ir رجوع كنيد. حتي الان دامنه اي مثل شرق.ايران هم مي توانيد ثبت كنيد.
8) هر جا دامنه اي ثبت كرديد، از كارگزار بخواهيد تا كنترل پنل واحد تغيير اطلاعات دامنه را با اعلام url و كد كاربري و رمز عبور دامنه در اختيار شما قرار دهد. اين مسئله باعث مي شود تا هر وقت بخواهيد، نسبت به تغيير DNS، IP، REGISTRANT و تغيير اطلاعات whois اقدام كنيد. اين آدرس مثل
http://manage.opensrs.net بايد باشد.
دنياي دامنه ها خيلي جذاب است. مايكروسافت و يك شركت آمريكايي،براي
www.windows????.com و www.business.com، چند سال پيش ميليون ها دلار پرداخت كردند.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1423
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

مهندسی نرم افزار۱ (جزوه) حسن علی اکبرپور---------------------------------------------------------------------- دانلود

مهندسی نرم افزار۱ (جزوه) سعید پارسا ------------------------------------------------------------------------------دانلود

پروژه مهندسی نرم افزار آنالیز کارخانه کفش-------------------------------------------------------------------------- دانلود

پروژه مهندسی نرم افزار کتاب فروشی الکترونیکی------------------------------------------------------------------- دانلود

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم انتخاب واحد------------------------------------------------------------------------ دانلود

آر.یو.پی(کتاب) محمد بدری----------------------------------------------------------------------------------------------- دانلود

آر.یو.پی(جزوه) علیپور------------------------------------------------------------------------------------------------------ دانلود

خود آموز UML در شش روز(کتاب) -------------------------------------------------------------------------------------- دانلود

آموزش UML (جزوه) --------------------------------------------------------------------------------------------------------دانلود

آموزش رشنال رز(جزوه) -------------------------------------------------------------------------------------------------- دانلود

تحلیل و طراحی شی گرا با استفاده از UML رحیمی نیاء----------------------------------------------------------- دانلود

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اصول طراحی کامپایلرها، باقری نیاء------------------------------------------------------------------------------------ دانلود

اصول طراحی کامپایلرها، جابری پور------------------------------------------------------------------------------------ دانلود

اصول طراحی کامپایلرها، پارسا ----------------------------------------------------------------------------------------دانلود

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اصول طراحی پایگاه داده ها(جزوه) ،باقری نیاء -------------------------------------------------------------------------دانلود

اصول طراحی پایگاه داده ها(جزوه)، معصومی-------------------------------------------------------------------------- دانلود

اصول طراحی پایگاه داده ها(کتاب)، آیت-فراهی------------------------------------------------------------------------ دانلود

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظریه زبانها و ماشین ها(جزوه)، علامی-------------------------------------------------------------------------------- دانلود

طراحی و پیاده سازی زبان ها(جزوه)، امام قلیزاده--------------------------------------------------------------------- دانلود

ساختمان داده ها(جزوه)، قدسی--------------------------------------------------------------------------------------- دانلود

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سیستم های عامل(جزوه)، باقری نیاء---------------------------------------------------------------------------------- دانلود

سیستم های توزیع شده(جزوه) ،باقری نیاء---------------------------------------------------------------------------- دانلود

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

طراحی الگوریتم(کتاب)، نوراله------------------------------------------------------------------------------------------ دانلود

طراحی الگوریتم(کتاب)، CORMEN-------------------------------------------------------------------------------------- دانلود

هوش مصنوعی(کتاب)، عسگرزاده ------------------------------------------------------------------------------------دانلود

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساختمان داده ها(کتاب)، تنها-آیت------------------------------------------------------------------------------------- دانلود

شبکه های کامیوتری(کتاب) ،کریم زادگان------------------------------------------------------------------------------ دانلود

نظریه محاسبات(کتاب)، عسگرزاده ------------------------------------------------------------------------------------دانلود

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نمونه کارنامه ارشد و ... ------------------------------------------------------------------------------------------------ دانلود

نمونه سئولات پردازش تکاملی(Evolutionary Computing)-----------------------------------------------------------دانلود

سورس کد یک پروژه گرافیکی به زبان#C--------------------------------------------------------------------------------دانلود  

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اسلاید های آموزشی جناب دکتر ناصر رضوی

پردازش تکاملی(اسلاید) ،رضوی------------------------------------------------------------------------------------------ دانلود

ساختمان گسسته(اسلاید) ،رضوی-------------------------------------------------------------------------------------- دانلود

طراحی الگوریتم(اسلاید) ،رضوی------------------------------------------------------------------------------------------ دانلود

ساختمان داده ها(اسلاید) ،رضوی--------------------------------------------------------------------------------------- دانلود

هوش مصنوعی(اسلاید) ،رضوی------------------------------------------------------------------------------------------ دانلود



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1848
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

دسته:
     مقدمه اي بر سيستمهاي هيدروليک و نيوماتيک

                 پلاستيكها و لاستيكها

                 برنامه نويسي در ماشين حساب هاي مهندسي

                 پمپ هاي هيدروليكي (قسمت اول)

                 پمپ هاي هيدروليكي (قسمت دوم)

                 نگاهي به جريان سيال در لوله‌ها              

                موتورهاي ديزل              

                 موتورهاي دو زمانه             

                 ربات مسيرياب بدون كنترلر (PDF)             

                 ساختار ديگ بخار  

                 توربينهاي بادي      

                 سوخت هيدروژن

                 آسانسورهاي برقي

                 مهندسي معكوس             

                 بررسي برنامه‌نويسي ميكروكنترلها (PDF) زبان اصلي             

                 براده برداري الكتريكي Electrical Discharge Machining

                 خلاصه اي از ساختار رباتها (قسمت اول)

                 خلاصه اي از ساختار رباتها (قسمت دوم)

                 خلاصه اي از روشهاي جوشکاري (قسمت اول)

                 خلاصه اي از روشهاي جوشکاري (قسمت دوم)

                 خلاصه اي از روشهاي جوشکاري (قسمت سوم)

               توربينهای گازی

               مقايسه موتورهاي توربو شارژ و سوپر شارژ

               سازه های ماکارونی  (قسمت اول)

               سازه های ماکارونی  (قسمت دوم)

               مشخصات خودروی ژیان

               انواع موتورهای جت

               تولید ماشینی کامپوزیتها

               معرفی نرم افزار EES (مدلسازی ترمو دینامیکی)

               معرفی ECU (واحد کامپیوتری موتور ماشین)

               آشنایی با سیستمهای پنوماتیک

               روشهاي جوشکاري "جوشکاری مقاومتی" (قسمت چهارم )

               موتورهای شش زمانه

               مهندسی ارزش

               جريانهاي دو فازي

               معرفی نرم افزار SIM MECH

               مبردها

               یخچالهای نفتی

               سلول سوختی

               معرفی نرم افزار Autodesk Inventor

               Vortex Tube



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1431
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

همیشه، خواندن، یکی از راه های موثر برای یادگیری علوم مختلف و پیشرفت همه جانبه بشر بوده است و تنها با گذشت زمان، شکل آن تا اندازه ای دچار تغییر گردیده است و با ورود کامپیوتر به زندگی بشری، حالت دیجیتالی را نیز به خود گرفته است. یافتن کتاب های الکترونیک در سطح گسترده اینترنت با وجود دسته بندی های متعدد شاید کمی دشوار به نظر برسد؛ بخصوص زمانی که بخواهید پسوند رایگان را هم به آن بیافزایید.

دانلود کتاب

شناسایی وب سایت هایی که چنین خدماتی را به کاربران خود می دهند می تواند بستری باشد برای یافتن انواع کتاب های الکترونیک در زمینه های مختلف. در ادامه نام 20 وب سایت را به همراه معرفی مختصری از خدمات آن ها خواهید دید که بسته به نیاز خود می توانید از آن ها به طور کاملا رایگان استفاده نمایید ضمن اینکه در همین زمینه می توانید پست 11 کتاب کاملا رایگان برای طراحی وب! را هم مطالعه نمایید.

1. FreeBookSpot: منبعی جامع شامل بیش از 4485 کتاب در 96 دسته بندی مختلف که حجمی بالغ بر 72 گیگابایت دارد. شما می توانید در این سایت به جستجو و دانلود کتاب در مباحثی نظیر برنامه نویسی، مهندسی، موضوعات علمی، داستانی و ... بپردازید. برای دانلود کتاب ها از این وب سایت نیز نیازی به ثبت نام در آن ندارید.

2. 4Ebooks: مجموعه بزرگی از کتاب های برنامه نویسی کامپیوتری است. کتاب هایی موجود در این سایت هر کدام شامل توضیح مختصری نیز هستند که در مورد یافتن کتاب مورد نظرتان شما را کمک می کنند. این مجموعه بزرگ شامل بیش از 1000 کتاب در زمینه های دات نت، ای جکس، اکشن اسکریپت و موارد مشابه دیگر می باشد.

3. Free-eBooks: وب سایتی که از طریق آن علاوه بر یافتن کتب مختلف، قادر به دانلود مجله های معروف حهان نیز می باشید. استفاده از خدمات این سایت نیاز به ثبت نام اولیه دارد که به صورت رایگان انجام می گیرد.

4. ManyBooks: کتاب های مختلفی را جهت نمایش در دستگاه های پی دی اف خوان، آی پاد و پی دی ای آماده می سازد. این سایت دارای آرشیوی بیش از 21282 عنوان می باشد که استفاده از تمام آن ها به صورت رایگان است!

5. GetFreeeBooks: سایتی مشابه سایت های بالا که دارای کتاب های رایگان است. کلیه کتاب های موجود در این وب سایت، کتاب هایی هستند که به صورت قانونی امکان دانلود را دارند.

دانلود کتاب

6. FreeComputerBooks: همان طور که از نام آن پیداست، در آن می توانید کتاب های مختلفی را در زمینه کامپیوتر بیابید. مزیت این سایت، دسته بندی ایده آل آن است که علاوه بر داشتن 12 دسته اصلی، شامل 150 زیر دسته مختلف است که جهت یافتن کتاب مورد نظرتان بسیار مفید خواهند بود.

7. freeTechBooks: کتاب های موجود در این وب سایت نیز به صورت رایگان و قانونی عرضه می شوند. کتاب های مختلفی را در زمینه مهندسی و علوم کامپیوتر را می توانید در آن بیابید.

8. Scribd: وب سایتی جهت به اشتراک گذاری فایل ها با فرمت برنامه های مختلفی نظیر Word، Excel، Powerpoint و PDF می باشد. شما می توانید این فایل ها را دانلود نموده و یا حتی آن ها را وارد وبلاگتان نمایید.

دانلود کتاب

9. Globusz: همین بس که یکی از وب سایت های معروف در زمینه دانلود کتاب های رایگان است!

10. KnowFree: کاربران این وب سایت به مبادله کتاب ها، آموزش های ویدیویی و سایر موارد این چنینی به صورت رایگان در آن می پردازند.

11. OnlineFreeEbooks: شامل 9 دسته بزرگ در زمینه کتاب های بازرگانی، مهندسی، سخت افزار، برنامه نویسی و ... می باشد که قابلیت دانلود به صورت رایگان را دارا می باشد.

12. MemoWare: اگر پاکت پی سی دارید احتمالا این وب سایت برای شما بسیار مناسب است چرا که فرمت کتاب های آن هماهنگ با دستگاه هایی نظیر همان است.

13. Franklin: بیش از 1000 عنوان کتاب در فرمت متن و فایل های HTML.

14. OnlineComputerBooks: شامل کتاب های مختلفی در زمینه های رایج است.

15. SnipFiles: علاوه بر داشتن کتاب های رایگان، دارای نرم افزار های رایگان برای دانلود نیز هست.

دانلود کتاب

16. BookYards: اطلاعات و فایل های موجود در این وب سایت نیز به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

17. TheOnlineBooksPage: لیست بیش از 30000 کتاب رایگان موجود در سطح نت!

18. AskSameBooks: شامل مجموعه ای از کتاب هایی نظیر شکسپیر و نمونه های مشابه آن است.

19. BaenFreeLibrary: کتابخانه ای از زمان های علمی تخیلی.

20. eBookLobby: این سایت به دسته بندی های مختلفی تقسیم شده است. ابتدا موضوع خود را انتخاب می کنید و سپس به جستجوی کتاب مورد علاقه خود می پردازید.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1491
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
از لينک زير ميتونيد به همه رساله ها و پايان نامه های  دانشگاه MIT دسترسی داشته باشيد به صورت Fulltext
 
 

http://i35.tinypic.com/2gwu8v6.gif
 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1546
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

اين كتاب به آموزش نصب بهترين سيستم كشف مزاحمت دنيا SNORT بر روي سيستم عامل ويندوز مي پردازد

 

دانلود کتاب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 3305
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

امنيت شبکه بي سيم يک موضوع ديناميکي است.مشکلات جديد به سرعت پديدار شده اند.محققان دانشگاهي با (WEP:Wired Equivalent Privacy ) و برنامه هايي که براي يک مدت کوتاه، مثل چند ماه، در اينترنت قابل دسترسي بوده و به هر کسي اجازه شکستن (Crack) کليدهاي استفاده شده در شبکه WEP را مي داد، مشکلاتي پيدا کردند.از سوي ديگر کمپاني هاي فروش تجهيزات کامپيوتر و هيئتهاي استاندارد دائماً وضعيت امنيت شبکه را به سيستمهاي مقابله کننده با اين مشکلات اعمال کرده و راه حلها را براي نسل بعدي محصولات آماده مي کنند.در اين مقاله رابطه مردم، صنعت، سياست گذاري و فناوري را در ارتباط با امنيت شبکه هاي بي سيم بررسي مي کنيم

 

دانلود کتاب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1169
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

امنيت شبکه بي سيم يک موضوع ديناميکي است.مشکلات جديد به سرعت پديدار شده اند.محققان دانشگاهي با (WEP:Wired Equivalent Privacy ) و برنامه هايي که براي يک مدت کوتاه، مثل چند ماه، در اينترنت قابل دسترسي بوده و به هر کسي اجازه شکستن (Crack) کليدهاي استفاده شده در شبکه WEP را مي داد، مشکلاتي پيدا کردند.از سوي ديگر کمپاني هاي فروش تجهيزات کامپيوتر و هيئتهاي استاندارد دائماً وضعيت امنيت شبکه را به سيستمهاي مقابله کننده با اين مشکلات اعمال کرده و راه حلها را براي نسل بعدي محصولات آماده مي کنند.در اين مقاله رابطه مردم، صنعت، سياست گذاري و فناوري را در ارتباط با امنيت شبکه هاي بي سيم بررسي مي کنيم

 

دانلود کتاب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1529
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

مراحل لازم برای داشتن یک سایت در اینترنت
آموزش چگونگی دانلود ویدیو از سایت youtube و گوگل
DNS چيست؟
شبکه جهانی اینترنت چیست و زیرساخت آن چگونه کار می کند ؟
فايرفاكس 3 شرکت موزیلا ( 3 Mozilla Firefox )
پراکسی سرور Proxy Server چيست ؟
پروتكل TCP/IP چيست؟
روش ساخت دامنه رایگان با TK
آموزش راه اندازي و تنظيم يک شبکه LAN کوچک
کوکی چیست ؟
جستجو ، سریع ترین روش دسترسی به یک کامپیوتر در شبکه
FTP چیست ؟
امکانات جی میل گوگل ( gmail )
دسترسی به اینترنت از طریق کابل برق
نگاهی به فناوری ADSL
امکانات شبکه ای ويندوز
دومین یا دامنه یک سایت چیست و نکات مرتبط با آن
شبکه بی سیم چیست و چگونه یک شبکه بی سیم راه اندازی کنیم؟
اينترنت 2 چیست ؟
روش نگهداري از ايميل‌هاي مهم
شمارنده وب چیست؟
نحوه رتبه بندی سایتها در موتورهای جستجوگر
اینترنت بی سیم یا اینترنت رادیویی چیست ؟
متوقف کردن اجرای انیمیشن های GIF در صفحات وب
روش متصل كردن لپ تاپ به اينترنت و شبكه
شبکه اترنت (Ethernet) چیست؟
مراکز داده ها یا دیتاسنتر ( Data Center ) چیست؟
وپ ( WAP ) چیست و چگونه کار می کند؟
شبکه چیست و اصطلاحات شبکه
جلوگيري از قطع شدن مداوم اتصال اينترنت ( DC یا دیسکانکت شدن)
موتور جستجوگر چگونه کار مي کند؟
نکات مهم برای انتخاب یک میزبان اینترنتی(Web Hosting)
باز هم از موتور جستجوی گوگل
IP چیست؟
VPN چیست ؟
Rapidshare چیست و چگونه می توان از آن دانلود نمود؟
آموزش استفاده از اینترنت به صورت Offline
خطاهای مودم
افزایش سرعت اینترنت
هاب و نحوه عملکرد آن
موتورهای جستجو از چه اجزایی تشکیل شده اند؟
بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی (ISP)
همه چیز در مورد اینترنت اکسپلورر
توضیح پهنای باند یک سایت به زبان ساده
روبوتهای وب چیستند؟
اصطلاحات اينترنت
تاریخچه پیدایش شبکه
اجزای شبکه
آشنایی بیشتر با دومین
آموزش روش جستجو در گوگل google
انواع کابل ها و نحوه اتصالات کابلها در شبکه های کامپيوتری
آموزش MCSE
وب پورتال چیست؟
ضرورت استفاده از دیواره آتش (Firewall)
نحوه ساخت RSS
نحوه استفاده از RSS
rss چیست؟
ایده هایی برای انتخاب کلمه عبور
آدرس IP چیست؟
کوکی چیست؟
نحوه افزودن آدرس سایت به موتورهای جستجوگر (9)
سایت های فلش و موتورهای جستجوگر(8)
نقشه سایت گوگل چیست؟-ادامه (7)
نقشه سایت (Sitemap) چیست؟(6)
موتور جستجو چگونه کار می کند؟(ادامه)(5)
موتور جستجو چگونه کار می کند؟(4)
شباهت های موتور جستجوگر و شکارچی(3)
مفاهیم و اصطلاحات موتورهای جستجوگر(2)
موتور جستجو چیست؟(1)
مخفي کردن IP در برابر هکرها
چگونه ایمیل فارسی بنویسم و بخوانیم
چگونگی بازگرداندن رمز ایمیل
سرویس دهنده های دامنه های اینترنتی



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1399
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
  1. آشنايي با رجيستري ويندوز
  2. آموزش فتوشاپ
  3. آموزش پارتيشن بندي FDISK براي FAT32
  4. آموزش Word - در نه فصل
  5. آموزش نرم افزار PartitionMagic - دو بخش
  6. آموزش Excel در هفت بخش
  7. آموزش اكسس ( در 4 بخش )
  8. آموزش فلش (در 5 بخش )
  9. ASP چيست؟ (در دو بخش)
  10. پاك كردن URL هايي كه در قسمت آدرس بار مرورگر IE باقي مي مانند
  11. SVCHOST.EXE این فایل معروف چیست
  12. برای Desktop خود Background متحرک بگذارید !
  13. آشنايي با DVD !
  14. جلوگیری از وارد شدن نامه‌هاي دوستان به پوشه Bulkmail !
  15. ارسال فايلها بدون استفاده از اينترنت !
  16. طریقه ساخت و استفاده از ديسك Startup !
  17. رفع اشکال قطع شدنهای متوالی و یا کاهش سرعت ناگهانی !
  18. حذف چند صد مگابایت فضای اشغال شده در ویندوز XP !
  19. ACDSEE و يك نكته جالب !
  20. ترفندی برای کامپیوتر هایی‌ با سرعت کم !
  21. سرعت بخشيدن به عمل استارت در ويندوزهاي XP !
  22. تنظيمات فايل هاي استارت – بهينه سازي option ها !
  23. ترفند های جالبی‌ برای سریع تر خاموش شدن سیستم !
  24. حذف كردن فايلهاي اضافي و کاهش فضای اشغال شده در هارد دیسک‌!
  25. فايروال ( firewall ) چيست؟( 3 بخش مقاله ) آشنايي با فايروال و فاوت با آنتي
  26. سرعت اينترنت خود را به طور قطعي بالا ببريد.!
  27. Proxy Server چيست ؟
  28. بازيافت پيشرفتة اطلاعات پاك شده در كامپيوتر
  29. يك قدم به سمت امنيت اطلاعات
  30. مقابله با ویروسها به وسیله ISA Server
  31. دليل مهم براي نصب Xp Service pack 2
  32. آموزش استفاده از Remote Desktop
  33. آموزش نصب PHP
  34. آشنايي با ساختار ريجستري
  35. افزايش كارايي سيستم در فرمت NTFS ( ويندوز XP ) ::
  36. آموزش HyperTerminal ( ارسال فايلها بدون استفاده از اينترنت )
  37. تبديل ساعت ويندوز به يك ساعت اتمي دقيق بدون نياز به نرم افزار خاص
  38. سي و سه اشتباه در طراحي وب
  39. تغيير مكان My Documents در XP
  40. بهترين برنامه تبديل dvdبهvcd(آموزش)
  41. موتور جستجوگر و اهمیت آن (4 بخش) همراه با فايل PDF
  42. پاك كردن حرفه اي اطلاعات
  43. آشنايي كامل با DVD
  44. بانكدارى الكترونيك و تجارت الكترونيكى
  45. آموزش ايجاد يك گروه در سايت Yahoo!
  46. آموزش متدولوژی و تکنولوژی طراحی وب CIW ( در11 بخش)
  47. نصب ويندوز XP بدون وجود هيچ سيستم عاملي
  48. چگونه آلبوم عكس را به پوشه ي موزيك دلخواه خود اضافه كنيم؟
  49. آشنايي با صدا 4 بخش
  50. کاربرد پورت هاي شبكه
  51. فرار مغزها »، پديده ويران کننده کشورهاى جهان سوم
  52. افزايش كارايي ويندوز XP با استفاده از سرويسها
  53. تعريف background براي ياهو مسنجر
  54. 13 روش براي بالا بردن امنيت در ياهو.
  55. NetBIOS چيست؟
  56. متداولترين پورت های شبکه در ويندوز
  57. بررسى روابط عمومى ديجيتال و نقش آن در بهبود اطلاع رسانى
  58. دو شاخص مهم شبکه : پهناى باند و ميزان تاخير
  59. دلايل توجيهى تأسيس «انجمن ايرانى مطالعات جامعة اطلاعاتى»
  60. کار با برنامه ها بدون سی دی اصلی
  61. آیا میدانید PDA چیست ؟
  62. IP Address چیست ؟
  63. راهنماي خريد يك Laptop
  64. راهكارهاي جست وجو در Google
  65. حذف منوي Documents از Start Menu
  66. آشنایی با ملزوملت شبکه
  67. افزايش سرعت اينترنت حدود ۱15.روش افزایش پهنای باند هم اضافه شد بيا تو.
  68. آشنایی با جدول اسكان فایل FAT .
  69. اشتباه متداول درباره موتور هاي جستجو و راه‌حل‌هاي آن
  70. آشنايي با دو محيط dos در XP
  71. چگونه CMS مورد نظر خود را انتخاب كنيم؟
  72. واژه نامه...
  73. Shutdown كند و راه حل‌هاي موجود
  74. کلیدهای میانبر ویندوز
  75. آشنايي با مفاهيم NAT
  76. يك قدم به سمت امنيت اطلاعات
  77. حل مشكل در Internet Explorer
  78. دريافت‌ و اخذ مدارك‌ دانشگاهي Online
  79. مرجع کامل خطاهای مودم هنگام اتصال به اینترنت!
  80. حافظه Flash
  81. آموزش كامل ابزار BackUp در ويندوز XP
  82. غيرفعال كردن قابليت شناخت فايلهاي Zip در ويندوز XP
  83. آموزش جامع كار با فايروال پرقدرت Mcafee 5
  84. درباره تاريخچه mouse
  85. نحوه حذف تبليغات پرشين بلاگ!
  86. چهار تكنيك حياتي براي ارتقاي امنيت شبكه‌هاي مبتني بر IP
  87. نقش فناوري در كشف جرايم اينترنتي
  88. توليد محتواي فارسي
  89. وب، ميدان جنگ امروز / مروری بر روش‌های سنتی و جدید نفوذگری
  90. Server با Server چه تفاوتي دارد؟
  91. مديريت و سيستم‌هاي اطلاعاتي
  92. آشنايي با سيستم ذخيره سازي شبكه
  93. چگونه تيم پروژه انتخاب كنيم؟
  94. نگاهي به نحوه‌ي نگه‌داري كلمات عبور در Microsoft SQL Server
  95. آموزش دستورات مختصر مفيد SQL (چهار بخش)
  96. آموزش برنامه‌ريزي استراتژيك سيستم هاي اطلاعاتي (چهار بخش)
  97. ده نکته‌ی مهم برای بهبودِ بخش جست و جوی سایت
  98. چرا كاربران Linux ازRed Hat بيزارند؟
  99. هوشمندي كسب و كار، ابزار چابكي سازمان در عصر اطلاعات
  100. پيام CRM ها: بدون مشتري هرگز!
  101. نقش فناوري اطلاعات در کارآفريني
  102. دولت الکترونيکي، فرصت‌ها، چالش‌ها و روند آينده
  103. بازيگران نمايشنامه اي به نام RUP
  104. روسيه، محل دنجي براي هكرها
  105. نفوذ در اعماق ذهن يك هكر
  106. چگونه سایت خود را به سرعت در موتور جستجو ثبت كنيم؟
  107. ويروس‌ها به صورت فله‌اي تكثير مي‌شوند
  108. استانداردهای E-Learning
  109. مديريت روابط با مشتري يا CRM
  110. دفاع چندلايه‌اي در مقابل ويروس‌ها
  111. سايت‌های زيبا به ندرت باعث فروش بالا می شوند
  112. آموزش بهينه سازي و آماده سازي MS SQL Server 2000
  113. امنيت الکترونيکی؛ نيازها، راه‌حل‌ها، چالش‌ها
  114. چالش‌هاي‌ راهبردي‌ تجارت‌ الكترونيك‌ (بخش اول)
  115. چالش‌هاي‌ راهبردي‌ تجارت‌ الكترونيك‌ (بخش دوم)
  116. امنيت در اينترنت
  117. دوازده گام جهت بهبود پايداري ويندوز
  118. كليــــــاتي درباره امنيت شبكه
  119. شبکه های Wireless -بخش اول
  120. Firewall چيست؟
  121. ده روش موثر در افزايش اعضاي خبرنامه
  122. مروري كوتاه بر حملات DOS
  123. تحول‌ در نقش‌ و وظايف‌ CTO ها و CIO ها
  124. FTP Site و راه هاي ايمن سازي - بخش اول
  125. FTP Site و راههای ايمن سازی - بخش آخر
  126. ويروسي شدن در 20 دقيقه!
  127. مديريت دسترسي به MS SQL Server 2000 (دو بخش)
  128. كامپيوتر خود را ايمن سازيد
  129. تفكر روز؛ IT فقط يك فناوري نيست
  130. تاريخچه‌ي جهاني هك كردن (دست‌برد كامپيوتري)
  131. شناخت و كنترل Spyware
  132. مروري بر چند نكته امنيتي در BS7799
  133. شما مبتلا به گوگل شده‌ايد!
  134. زمان را غنيمت بدانيد!
  135. چند ترفند برای مقابله باSpam
  136. نظم؛ ضروري‌ترين عنصر در توسعه‌ي يك نرم افزار
  137. ماكرو چيست و نحوه ايجاد ماكرو در Office XP
  138. چگونگي نمايش فيلم به روش STREAMING روي اينترنت
  139. رايت800 مگا بايت و بيشتر بر روي سي دي هاي معمولي
  140. آيا واقعا DOS مرده است؟
  141. آشنايي با SCSI
  142. آموزش نرم افزار Zone Alarm 5.5
  143. آشنايي با كليدهاي WinKey
  144. درباره هك و هكرها
  145. آموزش ساخت نگارنده ي اخبار با فلش!
  146. آشنايي با CD
  147. مى دانيد STP چيست؟
  148. از شر پنجره Dial up Connection كه خود به خود و مدام ظاهر مي شود خلاص شويد
  149. تنظیم حافظه مجازی در ويندوز
  150. شبکه های خصوصی مجازی
  151. آشنايي با مفاهيم NAT (قسمت دوم)
  152. Nero Disk Image
  153. بررسي امكانات ويندوز xp براي معلولين
  154. برنامه هایی که در ویندوز هستند و ما نمی دانیم
  155. اموزش كامل نصب روتر
  156. ده ها ebook جذاب از آشپزی تا برنامه نویسی‌ !
  157. حذف خطاي RUNDLL32 Caused General Protection Fault in module MMSYSTEM.DLL
  158. آشنايي با Utiliting هاي اينترنتي!
  159. حذف برنامه هاي XP
  160. كمك به يك دانشجو براي تحقيقات دانشگاهي(مپينگ سيستم عامل ها و اتصال ماژولها)
  161. كمك درباره كرك و Keygen
  162. تاريخچه كرم Blaster
  163. راهاي مقابله با نفوذ در برنامه هاي ASP .NET
  164. بانك تجارت چگونه هك شد ؟!
  165. سلاطین دنیای زیرزمینی هکرها
  166. ویروس شدن در 20 دقیقه !
  167. مروری بر باگ CPanel و نحوه ترميم آن
  168. از شكلات اجتناب كنيد!
  169. حداقل امنيت !
  170. افزايش سرعت اينترنت در ويندوز XP Pro ( پهنايه باند )
  171. آموزش شبكه در 4 مبحث
  172. نحوه فعال كردن ويژگي Clear Type < واضح تايپ كردن و ديدن نوشته ها در ويندوز
  173. اساس‌نامه‌ي دزدان كامپيوتري
  174. IP چيست؟
  175. آموزش SQL Server (قسمت اول و دوم ) سوم و چهارم هم اضافه شد
  176. طريقه نصب phpbb یروی سرور ؟
  177. كار با ریموت دسکتاپ ویندوز ایکس پی
  178. ده صفت بايسته يك مدير انفورماتيك (CIO)
  179. بازاریابی الکترونیک: برقراری ارتباط با مشتریان
  180. تاریخچه لینوکس
  181. موتورهای جستجو را فریب ندهيد
  182. چه عواملی به وب سایت شما اعتبار می بخشند؟
  183. بازاريابي ويروسي چيست؟
  184. درست خرج کنيد !
  185. Spam, Worm, Trojan چه فرقی با هم دارند؟
  186. آموزش كامل كار با ابزار Dr.Watson در ويندوز
  187. انواع حملات در شبكه‌هاي كامپيوتري
  188. Data Center چيست ؟
  189. اوركات و جامعه ايرانى
  190. پهناي باند و نقش آن در شبكه
  191. سوء استفاده با نام فناورى اطلاعات و جذابيتهاى آن
  192. كمك ابتداي در مورد PHP
  193. كمك به شما (Java) ,(Flash)
  194. آموزش کامل پیکره بندی ویندوز برای استفاده از اینترنت ماهواره ای آموزش کامل
  195. تاريخچه جهانى هك
  196. ويروس ها و افراد مشهور
  197. جوانان و اعتياد به اينترنت
  198. اوراكل كارا كمكم كنن
  199. حذف يك URL خاص از History اينترنت اكسپلورر
  200. شش روش بازاريابي الكترونيك بدون استفاده از موتورهاي جستجو
  201. ده توصيه براي لينك دادن در سايت
  202. توسعه های PHP
  203. مستطیل های لبه گرد و CSS
  204. دو روش برای نصب فيلتر شکن شخصی
  205. آشنائى با رمزنگارى
  206. نکاتی در مورد بازی‌های لینوکس
  207. با .htaccess قلب وب‏سایت خود را تحت کنترل بگیرید (قسمت اول)
  208. تنظيمات بهتر براي ويندوز XP
  209. کامل ترین آموزش رجیستری
  210. همه چيز درباره Gmail
  211. ايجاد پايگاه داده اكسس از طريق ويژوال بيسيك 6
  212. مشكلات كامپيوتري خويش را بر طرف كنيد (بخش اول) بخش دوم هم اضافه شد
  213. درباره Bluetooth
  214. XML در دات نت : ايجاد يک فايل
  215. كوكى ها از تخيل تا واقعيت
  216. آشنایی با ابزارهاي جانبي Gmail
  217. Eclipse for the PHP Developer
  218. Gmail، پرسشها و ابهامات
  219. حمله به کوکی های موقت
  220. آشنایی با انواع پسوندها در مورد دامنه های اینترنتی
  221. Shut Down و Hibernate كردن كامپيوتر فقط با يك كليك
  222. برداشتن پسورد بايوس PC با ديسكت بوت 98
  223. آموزش نصب و راه اندازي اوليه ويندوز XP
  224. «نرم افزار آزاد» چيست؟
  225. گام بعدی: اینترنت سریع تر خواهد شد.(یه وقت خوشحال نشید واسه ما نیست)
  226. فشرده سازي فایلها بدون نیاز به برنامه ای خاص و به روشي منحصر به فرد !
  227. ترفندهای ویندوزXP - اینبار System Restore
  228. ويروس و علائم آن در يك نگاه
  229. مديريت پورتها و جلوگيري از بروز مشكل به وسيله Firewall
  230. اسكنرها چگونه كار مي كنند؟
  231. آشنايي با PDA
  232. همه چیز در رابطه با مرورگر فایرفاکس.
  233. راهنماي فارسي رفع مزاحمتهاي comment و pingهاي نامناسب در MT
  234. طراحي نرم افزار نصب در ويندوز XP بدون نياز به هيچ نرم افزار اضافه!
  235. وبلاگ » ، جذابترين ابزار براى ارايه انديشه هاى شخصى به ديگران
  236. پارتيشن مجيك و جادويش
  237. نحوه چک کردن ایمیل های yahoo به وسیله outlook
  238. آشنايي با ملزومات شبكه
  239. زندگی نامه بیل گیتس
  240. امكان ثبت Domain به زبان فارسي با كمك يك شركت تايلندي
  241. توضيحاتی در مورد کرم اينترنتي ساسر و روش پاک کردن اون.
  242. ثروت بیل گیتس
  243. دانلود یک فیلم 1100 مگا بایتی در اروپا 8 ساعت در ژاپن 20 دقیقه و در ایران..
  244. 5 کاربرد اساسی و مفید کلید Alt
  245. اورکات؛ حلقه‌های دوستی تو در تو
  246. ترفندهاي هكري
  247. آشنايي با دو شاخص مهم شبکه، پهنای باند و ميزان تاخير
  248. چگونه عكس خود را به شكل يك عكس قديمي و فرسوده تبديل كنيد؟
  249. عكس ديجيتالي (بخش اول و دوم)
  250. آموزش كنترل كامپيوتر ديگران از طريق Windows Messenger


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1389
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
  1. چگونه مي توان صداي مودم را قطع نمود ؟
  2. سریعترین شبکه بی سیم، گیگابایت بر ثانیه
  3. ترفندهایی برای رجیستری- ...Trick for registry
  4. آشنائی با سرويس DNS
  5. مهمترين نقاط آسيب پذير ويندوز
  6. نام همه درايو ها را برداريد
  7. تحليل بازي ها(كاري از گروه تحليل دارينوس)
  8. آموزش رمز گذاري صفحات وب با Password Wizard
  9. طريقه حذف حرفه اي اطلاعات
  10. وقتي كامپيوتر از روي هارد بوت نشود
  11. حافظه مجازی چيست؟
  12. آموزش : عبور از پروكسي و فيلتر با استفاده از IP
  13. در خواست يك مقاله يا آموزش.
  14. چگونه كامپيوتر خود را قفل كنيد؟
  15. بيشتر كردن حدود 200 -300 مگ فضاي خالي در درايوي كه ويندوز XP نصب شده باشه
  16. جاوا
  17. 9مشخصه‌اى كه يك وب سايت نبايد داشته باشد
  18. آموزش تنظيمات Internet Explorer ( قسمت دوم هم اضافه شد)
  19. چگونگي بدست گرفتن مديريت كابل
  20. به ده دليل مردم از سايت شما خريد نمي کنند چرا ؟؟؟
  21. ده درس مهم که در زمينه تجارت اينترنتي آموخته ام
  22. شش دليل مهم براي اينکه وب سايت شما براي تجارت شما حياتي است
  23. چگونه يک سايت فروش موفق داشته باشيم ؟؟؟
  24. حروفچینی مستقیم فارسی در نرم افزارهای شرکت ادوب
  25. ebook barayeh php
  26. آشنايي با ترمينال‌هاي شبكه
  27. E-book های کاملی درباره پیامبر پارسها،زرتشتیان و آموزش یک ترفند برای رجیستر
  28. راهنمايي فرمت فايل هاي گرافيكي
  29. چگونه كامپيوتر خود را قفل كنيد؟
  30. آموزش : تغيير كلمه كنار ساعت نوار پايين صفحه
  31. نحوه ذخيره كردن صداي پس زمينه يك سايت
  32. آشنايي با هاب و نحوه عملکرد آن
  33. .::يه سري از معانی اصطلاحات و لغات کاربردی در اینترنت و کامپیوتر::.
  34. آموزش ساخت يك شبيه ساز گفتار با Flash MX
  35. انتقال اطلاعات با Replication در SQL Server
  36. آشنايي با كار ويروس‌ها در راستاي ويروس زدايي
  37. راه هايي آسانتر براي عيب يابي شبكه ها
  38. BIOS چيست؟
  39. JSF جهت ساخت رابط هاي گرافيكي كاربر براي وب
  40. پارتیشن بندی هارد در کمتر از 5 دقیقه
  41. همه آي اس پي ها يك جور نيستند…
  42. آموزش كار با برنامه NetMeeting
  43. اسرار كرنل ويندوز
  44. آشنايي با اشياء در ASP
  45. آشنايي با پورت USB
  46. همه چيز تجارت الكترونيك Network Marketing ::: الماس My7Diamonds ::: ؟؟؟
  47. بازگرداندن ویندوز خراب شده به حالت قبل از بروز مشکل !
  48. آشنایی با مدارک رسمی Microsoft !
  49. روش استفاده از كدهاي ياهو !
  50. رایت بر روی CD های سوخته !
  51. ايجاد يك درايو مجازي با استفاده از ويندوز
  52. مقاله آموزشي درباره خودروي زانتيا
  53. آموزش برنامه نويسي VBA - در Microsoft Office
  54. مجازات تشكيل و اداره گروههاانجمن هاو اتاقهاى گفتگو مجازىدر اينترنت به قصد؟؟
  55. سرقت اينترنتى از ::: بانک::: سارقان نخبه!
  56. Basic فرزند دردانه بيل گيتس
  57. درخواست مقاله:چگونگي استفاده از اپن جي ال در دات نت ومخصوصا c#
  58. آشنايي با DNS domain name serverمخصوص تازه كارا
  59. نياز فوري به مقاله اي در باره raid يا قفل گذاري بر روي cd
  60. عبور از فيلتر بدون IP va Proxy
  61. .: GTA:San Andreas آخر گیم :.
  62. تحليل بازي ها(كاري از گروه تحليل دارينوس)
  63. جستجو در وب و.....
  64. کوکی چیست؟
  65. از کوکی چه می‌دانید؟
  66. SSL چيست ؟
  67. ابزارهاي ساخت برنامه‌هاي مالتي مديا
  68. آشنایی با برنامه های IM
  69. بررسي فارسي اصطلاحات كامپيوتري
  70. نياز به توضيح در مورد نحوه كار فلاپي يا ديسكت قفل
  71. ::..::..كمك كمك سيتم عامل هاي بلا درنگ..::..::
  72. اين دو كد رو تو ياهو اجرا كنين!
  73. وضعيت اينترنت پرسرعت در ايران مزايا و معايب DSL و ADSL
  74. بسيار مهم و حياتي :: كدام سايت پرمخاطب است ::
  75. بسيار مهم و حياتي :: كدام سايت پرمخاطب است ::
  76. بسيار مهم و حياتي :: كدام سايت پرمخاطب است ::
  77. نكاتي در باره طراحي سايت
  78. تلفن‌هاى همراه ایرانی به اينترنت متصل مى‌شود
  79. بسيار :: >> مهم << :: كدام سايت پر مخاطب است
  80. تجارت الكترونيك ( بخش نخست )
  81. آشنایی با خطای سخت افزاری سیستم از طریق بوق آن
  82. آشنايي با حملات اينترنتي از نوع DOS
  83. فتوشاپ بدون شما هم كار مي‌كند !
  84. برد اصلی (MotherBoard) چيست؟
  85. هك ، آخرين ابزار رقابت
  86. آیا بیل گیتس راست می گويد؟
  87. آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات اینترنتی (بخش 1.2.3)
  88. صندوق پستي خود را ضد اسپم بسازيد
  89. گذرگاه USB چگونه كار مي‌كند؟
  90. لطفا آموزش كامل Ulead Video Studio 8.0 !!!!
  91. جلوگيري از قطع شدن مداوم اتصال اينترنت DC
  92. آموزش Excel
  93. آموزش Excel
  94. امكانات جديد گوگل در جستجوي سيستم هاي عامل
  95. اطلاع از تماس بعد از Connect شدن
  96. جه جوري pdf فارسي رو تبديل به word يا متن فارسي رو ازpdf بيرون بكشم؟؟
  97. معرفي انواع و اقسام DVD
  98. آموزش راه‌اندازي شبكه خصوصي مجازي (VPN)
  99. نصب خودكار ويندوز Xp
  100. آموزش نصب ويندوز Xp
  101. آموزش انتقال اطلاعات يك هارد به هارد ديگر بدون واسطه (هارد به هارد)
  102. طرز نصب Php به 2 حالت مختص به ورژن 4 به بالا
  103. مقاله آموزشي كسب درآمد از اينترنت
  104. سایت آموزشی - تفریحی
  105. يه سايت فارسي زبان در مورد جغرافيا معرفي كنيد....
  106. يك سايت مهم و جالب براي آموزش...irasp.net
  107. اموزش جامع phpmyadmin ميخوام
  108. ويروسي خطرناك
  109. در خواست برنامه AimPws
  110. آداب وبلاگ داشتن
  111. چگونه درايوها را خودكار Defrag كنيم ؟
  112. راه هايى آسان براى جلب مشتريان به سايت
  113. در مورد asp.netو php ؟؟؟
  114. من یه مقاله درباره فزانت پیج میخوام تو رو خدا کمک من به این مقاله نیاز دارم
  115. نياز فوري
  116. چند تا سوال كوچولو در مورد ورد
  117. نكته‌هايی برای نامزدهای انتخابات و رويكردشان به وبلاگ
  118. اجرای برنامه‌های ويندوزی در لينوكس
  119. آموزش فارسي كردن ويندوز ايكس پي
  120. سايتي با عكس تمامي پول هاي جهان
  121. آموزش تغيير دادن تمام اعداد در بازي (پول/تعداد گل/و...)
  122. آموزش برنامه نويسي به زبان Qt در لینوکس
  123. براي اينكه بفهميد كه مانيتورتون از موقعي كه خريده ايد چقدر كار كرده
  124. نحوه حذف تبليغات بلاگفا- خيلي فوري
  125. نرم افزار مطلب
  126. به کمک eBay مى توانيد فروشگاه اينترنتى باز کنيد
  127. با طرز کار مانيتورهاي کريستال مايع آشنا شويد .
  128. فوري:اد كردن بدون اجازه؟؟؟؟
  129. پرتال چيست ؟
  130. لطفا كمكم كنيد كار فوري دارم
  131. كارت گرافيكي
  132. آشنایی با خطای سخت افزاری سیستم از طریق بوق آن
  133. ده نکته براي خريد دوربين ديجيتال
  134. آشنايى با ساختار و عملكرد لوح هاى فشرده
  135. دستكاري edit tag آهنگ ها !! فوري فوريه
  136. كم‌كردن ديس‌كانكتي از اينترنت
  137. نصب بسيار اسان مجدد ويندوز روي دستگاههاي خانگي
  138. شهر سي دي دات كام
  139. سايتهاي آموزش مقاله
  140. سايتهايي كه ايميل ....
  141. تهيه مقاله
  142. لطفا كمك‌!
  143. نصب ويندوز xp همزمان با redhat linux ؟؟؟
  144. اولين كتابخانه تخصصي علم الكترونيك
  145. اعتبار كارت اينترنت خود را نامحدود كنيد!!!!!!!!!
  146. آموزش جامع Sothink SWF Decompiler
  147. كمك فوري -> آموزش با هم اكسپي و لينوكس بر روي يه پي سي
  148. بهترين آموزشها در مورد كامپيوتر
  149. سايت در ياهو مسنجر
  150. راهنمايي براي خريد كتاب جاوا
  151. سرويس جديد و رايگان
  152. کدهای مخفی برای موبایلهای نوکیا و سامسونگ
  153. همه دوست دارند يك سايت موفق داشته باشند
  154. قطع شدن از اینترنت با زنگ تلفن
  155. مشکل با مدیا پلیر
  156. download STB 9.70 cracked
  157. استفاده از مديريت محتوا در پرشين گيگ-جديد-
  158. افزايش سرعت اينترنت تا 115.5
  159. معرفي يك سايت علمي- اجتماعي - مذهبي - ...www.maximumtechnic.com
  160. نشان دادن يك صفحه در ياهو مسنجر
  161. راهنمايي: كتاب درباره J2ee
  162. نوت بوك مجاني (واقعا راسته )
  163. تماس تلفني رايگان با سراسر جهان از طريق موبايل
  164. معرفي وبلاگي براي ترفندهاي رجيستري ويندوز
  165. چگونه كامپيوتر خود را قفل كنيد؟
  166. تشخيص invisible بودن ID ها
  167. چگونه صداي مودم را به اسپيكر منتقل كنيم؟
  168. نحوه رايت کردن cd های قفل نقطه ای
  169. تست سرعت اينترنت
  170. تغییر نام سایت به itsat.org
  171. فايرواير چيست؟(آموزش)
  172. اسم شركت هاي مهم (اصلش؟)
  173. دعوت به همكاري
  174. بابا يكي به دادم برسه ؟؟؟!!!!!!!!!
  175. Gigafox.com portal project
  176. یک لینک پر از مقالات توپ..بدوید
  177. Gmail را با Outlook سازگار کنیم(آموزش كامل همراه با عكس)
  178. مقاله اي در مورد gap?
  179. 'گزارش گیری در Vb.net با استفاده از کریستال ریپورت بدون نیاز به نصب کریستال ریپورت
  180. از بیت تا اگزابایت
  181. راهنمايي و راه حل پيشنهادي شما چيست ؟
  182. ghole sakht afzari ?
  183. تحلیل سیستم ها
  184. کمک مشکلی در یاهو مسنجر
  185. کمک معرفی سایت یا کتاب یا مقاله برای نحوه کار کردن قفلهای سخت افزاری ؟
  186. nttakplus
  187. انتخاب نوع شبكه كامپيوتري
  188. مقايسه‌ Access 2000 و SQL server 2000
  189. معرفي ريزپردازنده Pentium 4 EE 3.46 GHz
  190. معرفي Athlon 64 FX-55
  191. آموزش netop School
  192. جز ديسك
  193. فرق بین چند رسانه ای با حقیقت مجازی چیه؟
  194. یک سایته واقا عالی برای کسب درامد(کاملا مطمئن و امتحان شده)
  195. cooledit
  196. کمک برای یاهو
  197. اموزش ساخت مهر ژلاتيني وچاپ سيلك
  198. چگونه می توانم؟
  199. آموزش ساخت سیگار در نرم افزار Word
  200. سوال : فرستادن ایمیل با حجم بسیار بالا
  201. كمك در مورد word
  202. یه مقاله آموزشی برای یادگیری حرفه ای تایپ به زبان فارسی ؟
  203. open ssl
  204. cool edit
  205. لطفا يه سري به اين قسمت بزنيد
  206. .:: فناوری اطلاعات پارسیان ::.
  207. سوال از آقا مجید علوی زاده
  208. فارسی سازی
  209. تغییر پسورد Xp بدون دانستن پسورد قبلی
  210. دیدن آخرین ارسال های انجمن تو Yahoo! Messenger
  211. چگونه ایمیل تبلیغاتی بفرستیم : مورد نیاز برای هر کسی که سایت داره:
  212. html help
  213. autorun کردن یک فایلword در cd
  214. ساخت روبوت با رويا
  215. مقاله آموزشی swish max
  216. ضبط مكالمات تلفني منزل يا محل كار توسط رايانه
  217. مقالات java
  218. آموزش نرم افزار دانلود
  219. دوستان عزیز چند تا سایت پر از مقاله ترجیحا ( مکانیک خودرو ) میخام.
  220. آموزش زبان صفحات وب Html
  221. IT e-books
  222. forex
  223. نحوه وارد شدن به ويندوز xp در صورتي كه پيورد آن را نمي داريم
  224. یکم راجب Free Software و نتایج اینجور برنامه ها
  225. نحوه تبديل فايل هاي متني(عكس) به فايل‌هاي Word توسط اسكنر HP
  226. چطور میشه با اکسل نمودار کشید؟
  227. تنظیمات Outlook برای دریافت ایمیل از اکانت جی میل
  228. Null Soft inestaller کسی میدونه ؟
  229. برنامه ای برای کامپبوترهای شبکه
  230. سوال:چگونه می توان یک سرچ قوی برای سایت خود ساخت
  231. سلام
  232. مطلب فارسي براي منطق فازی
  233. بهترین کتاب اتوکد
  234. يكي نيست به دادم برسه؟
  235. آنالیز و تجزیه ویندوز به کامپوننت های سازنده آن جهت دستیابی به شناخت نرم افزاری مناسب
  236. استفاده vb در اكسل
  237. توضیح در مورد ایجاد حساب کاربری limited
  238. تاریخ شمسی در اکسس
  239. هک Hide Folder XP
  240. آموزش سرويسهاي ويندوز xp
  241. [/b]آموزش ساخت نمودار در اکسل (تصویری (عکس) )[b]
  242. قضيه كسب در آمد اينترنتي فقط با كليك چيه ؟
  243. روش ضبط یه برنامۀ تلویزیونی در یه فایل رایانه
  244. وب پورتال, واژه ای که هیچگاه معنی نشد!
  245. چطور میشه که در رایت کردن یه dvd ......؟؟
  246. مرجع خطا های مودم
  247. تبديل قالب html به php
  248. تبديل قالب html به


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1474
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

ويندوز و رجيستري:

   1. نحوه فعال كردن فايروال ويندوز XP و تنظيمات مرورگر IE
   2. براي برنامه هايتان دکمه ميانبر بسازيد
   3. شرتكاتهاي بسيار مفيد و كاربردي در ويندوز
   4. کلیدهای میانبر در ویندوز
   5. فعال کردن فارسی نويسی در ويندوز XP
   6. حل مشکل تايپ فارسي در ويندوز XP & 2000
   7. نصب ویندوز ، برنامه ها و درایورهای همراه تنها در 7 دقیقه
   8. آموزش نحوه پارتيشن بندي هارد ديسك يا همون FDISK
   9. آموزش تصويري نصب ويندوز ايكس پي
  10. آموزش نصب ويندوز xp
  11. نصب سریع ویندوز
  12. آموزش نصب ويندوز XP - نصب ويندوز از بوت - نصب XP از داس
  13. روش نصب ويندوز xp بصورت خودکار !!!
  14. نصب ويندوز اكس پي به صورت اتوماتيك
  15. ساختن بوت براي ويندوز XP وقتي با CD بوت نمي شود
  16. نصب ويندوز XP بدون وجود هيچ سيستم عاملي
  17. 19نكته براي بالا بردن کارائی سیستم !!
  18. 20 نكته ويندوزي
  19. ترفندهاي ويندوز XP
  20. 20 نكته ويندوزي برای مبتدی ها
  21. كامپيوتر باحال ( نكاتي كاربردي در داشتن سيستي پر سرعت )
  22. 10 دليل مهم براي نصب Xp Service pack 2
  23. آموزش ریختن SP2 ویندوز Xp بر روی سی دی ونصب اتوماتیک
  24. آشنايي با فايل Index.dat در ويندوز
  25. SVCHOST.EXE چیست ؟
  26. نمايش جزئيات كامل يك فايل در ويندوز XP
  27. نحوه ايجاد يك DeskTop متحرك
  28. اعمال تغییرات دررجیستری بدون راه اندازی مجدد
  29. چگونه گزينه ي Sharing را در Properties يك پوشه ببينيم
  30. داده هاي بي مصرف را از پنجره Add/ Remove پاك كنيد
  31. در ويندوز 98 و ME به درايو NTFS دسترسي داشته باشید
  32. دسترسی به کنترلهای ويندوز با Rundll32
  33. مهمترين نقاط آسيب پذير ويندوز (WINDOWS )
  34. چگونه تشخيص دهيم که یک برنامه در حال اجراست؟
  35. چه زماني سيستم شما Crash ميكند و از كار مي افتد؟
  36. كاهش زمان انتظار Scandisk
  37. براي پوشه تصوير دلخواه بگذاريد
  38. عدم اجرا و يا برداشتن MSN Messenger
  39. با استفاده از XP بدون نياز به نرم افزار CD موسيقی بسازيد
  40. ترفند سريع براي چاپ تمیز
  41. غير فعال كردن لو گوي بوت در ويندوز
  42. بدون هيچ نرم افزاري فونت طراحي كنيدو (PDF+)
  43. آنيستالٍ اتوماتيكٍ ايكس پي
  44. ساختن Folder بي نام و نشان
  45. Shutdown كند و راه حل*هاي موجود
  46. حذف ارور هاي نا خوا سته - ErrorReporting
  47. نمايش شماره تماس گيرنده در ويندوز ( XP)
  48. نحوه برگرداندن آیكن Show Desktop
  49. MULTI BOOT كردن PC
  50. تنظيم اندازه حافظه مجازي در نسخه هاي مختلف ويندوز
  51. كاهش مدت زمان انتظار scan disk
  52. مديريت تنظيمات Boot - Boot.ini
  53. استفاده بهتر از keypad
  54. آموزش برنامه Remote Desktop و چگونگي روشن كردن يك كامپيوتر در جايي ديگر!
  55. خطای سرریز بافر در MS Task Scheduler
  56. چند دستور در command prompt
  57. مروري بر دستورات Command Prompt
  58. از Command Prompt ويندوز به روش حرفه اي ها استفاده كنيم
  59. آموزش كم كردن حجم تصاوير به راحتي تمام بدون نياز به برنامه ي خاصي !!!
  60. غير فعال کردن دریافت فایل در Internet Explorer
  61. برای Desktop خود Background متحرک بگذارید
  62. رد وبدل فايل از خطوط تلفن بدون اتصال به اينترنت -- Hyper Terminal
  63. بررسي خطاي ناسازگاري درايور در ويندوز XP
  64. ويندوز 98 و Me , XP را خيلي راحت درست كنيد !!
  65. رينستال Windows Movie Maker
  66. نمايش تلفن تماس در ويندوز xp
  67. اجرای برنامه های مزاحم را در آغاز ويندوز را متوقف كنيد
  68. جلوگيری از قطع شدن مداوم اتصال اينترنت -DC
  69. تنظيم اندازه حافظه مجازي
  70. چگونه ميتوان كليدهاي ميانبري براي صفحات وب مورد علاقه روي دسك تاپ ايجاد كرد؟
  71. تجربه خود را در ويندوز XP افزايش دهيد
  72. راه*اندازي Outlook خانوادگي
  73. تنظیم Gmail به روش POP در نرم افزار Outlook 2003
  74. استفاده کامل از امکانات امنيتی در تعيين سطح دسترسی به فايلxp
  75. تبديل ساعت ويندوز به يك ساعت اتمی دقيق
  76. تست قطعاتي چون Cpu، کارت گرافیک ،صدا و ... توسط ویندوز XP
  77. سريع كردن منو هاي تنبل
  78. راه حل مشکلی که کاربران هنگام خروج از ويندوز دارند
  79. از هر كجاي ويندوز كه ميخواهيد عكس بگيريد
  80. تنظیمات سیستم خود را به کامپیوتر های دیگر منتقل کنید
  81. جلوگیری از لنگر انداختن DLL ها در حافظه
  82. فايلهاي Dll بي مصرف را تشخيص دهيد
  83. چند ترفند ويندوزي
  84. ترفندهاي ويندوز
  85. 200 ترفند از ويندوز ... به صورت Pdf
  86. چند ترفند
  87. چگونه ويندوز xp را وادار به سریعتر شدن کنیم
  88. مخفي كردن شاخه ها در Windows XP بدون نياز به نرم افزار
  89. نکته ایی جالب راجع به Screen Saver ويندوز
  90. از بین بردن Don't Send
  91. معرفي دستور كاربردي SFC /Scannow
  92. دو راه جالب جهت نفوذ به ويندوزXP
  93. ده نكته مهم براي بالا بردن سرعت كامپيوتر شما
  94. یه ترفند باحال تو ایکس پی
  95. قفل کردن پوشه ها در xp بی هيچ نرم افزاری!!!!!
  96. کاربرد كليد Alt
  97. استفاده درست از كليد هاي صفحه كليد
  98. افزایش کارایی ویندوز
  99. ارسال فایل بدون اتصال به اينترنت - HyperTerminal
100. قفل کردن کامپيوتر توسط يک Shortcut
101. بالا امدن ویندوز سریعتر
102. آنچه کار با Dos Prompt را ساده ميکند!
103. آموزش پارتيشن بندي FDISK
104. بدون هیچ برنامه ای درایوهای خود را مخفی کنیم ؟
105. Password Admin Windows XP
106. دو راه جالب جهت نفوذ به ويندوز XP بدون رمز عبور!
107. فراز از دست ابزار آزمايش مجوز ويندوز
108. آموزش تنظيمات Recycle Bin
109. تغيير نام دسته جمعی فايلهای تصويری....!
110. گذاشتن پسورد امنيتي براي XP
111. با افزودن پسورد دوم براي ورود به ویندوز XP امنیت خود را تا حد زیادی افزایش دهید
112. نحوه برچسب نويسي براي قطعات موسيقي
113. ویندوز XP را بر اساس سلیقه خود تنظیم کنید
114. اموزش {{ Accessibility Options }} -- قابليتي پنهان در ويندوز ويندوز
115. بازيافت پيشرفته اطلاعات پاك شده در كامپيوتر
116. آشنايي با فايلهاي AUTORUN.INF
117. چگونگي ساختن autoran
118. آشنايي با اصطلاحات كامپيوتري
119. System tray چيست؟
120. عیب یابی در ویندوز
121. برنامه هاي مخفي ويندوز XP
122. اوريژينال كردن ويندوز
123. فارسی کردن منوی start ویندوز xp
124. پیدا کردن مسیر فایل در سطل آشغال ویندوز
125. اگر از قطع و وصل زياد مودم شکايت داريد حتما اين مطلب را بخوانيد
126. ساختن دكمه Run
127. بدون هیچ دردسری نرم افزار نصبsetupinstaller طراحی کنید.!!!
128. بدون هيچ دردسري نرم افزار نصب(Setup Installer)طراحي كنيد
129. اضافه کردن اطلاعات اضافي در System Properties
130. توضيحاتي در مورد فايل هاي سيستمي ويندوز (Kernel mode - XP )
131. آشنايي با اسرار كرنل ويندوز
132. آموزش ترفندهاي نت پد - Notepad
133. فايل هاي هسته اي (Core ) ويندوز
134. چگونه قفل جديد مايكروسافت را در ويندزو بشكنيم؟
135. حرفه اي ها چگونه با ويندوز کار ميکنند
136. آموزش Hyper Terminal
137. تعدادی از دستورات که در گزينه Run اجرا ميشود
138. عکس گرفتن از دسکتاپ بدون هيچ نرم افزاری..فقط با يک کليک
139. محدود کردن کاربران در ویندوز XP به همراه تبدیل فایل سیستم به NTFS !
140. همه چيز درباره ديسكت StartUp
141. آموزش تبديل Windows XP Home به Windows XP Professional
142. آشنايي با خواب زمستاني ويندوز (HIBERANTE )
143. آموزش مخفي كردن فولدر بدون هيچ برنامه اي
144. یک راه جدید برای هک پسورد ایکس پی
145. آموزش مرتب كردن منوها در All Programs در Start Menu به ترتيب حروف الفبا
146. رفع مشكلات كامپيوتر از راه دور با REMOTE ASSISTANCE در ويندوز XP
147. نرم افزارهاي مورد نياز هر كاربر رايانه(از مبتدي تا حرفه اي)
148. با اين ترفند تنها كسي خواهيد بود كه مي توانيد وارد ويندوز Xp شويد
149. 40 نکته فوق العاده از اینترنت اکسپلوره -IE
150. تعريف كلمه عبور جديد ويندوز Xp بدونه دانستن كلمه عبور قبلي
151. آشنايي با حساب هاي كاربري ويندوز Xp
152. خانواده سیستم های عامل میکروسافت
153. اموزش نحوه ارسال و دريافت فكس در ويندوز xp
154. اجرا کردن فایل های فلش بدون داشتن هیچ برنامه ای
155. با اين ترفند تنها كسي خواهيد بود كه مي توانيد وارد ويندوز Xp شويد
156. آموزش نرم افزار Vitrual PC اجراي سيستم عاملي درون سيستم عامل ديگر
157. سریع تر کردن ویندوز مخصوصا مدیا سنتر
158. تنظیم ویندوز برای اجرای بهتر بازی ها
159. نكاتي در رابطه با افزايش راندمان ويندوز
160. آموزش كامل Automated System Recovery يا ASR در ويندوز XP
161. نكات مهم در Index سازي ( Indexing )
162. معرفي پركاربردترين فرمت هاي موسيقي
163. انواع فرمت های صوتی و گرافيکی
164. آموزش نصب ویندوز ویستا-نسخه بتا
165. تنظیمات شبکه در ویندوز Xp
166. Microsoft Windows Recovery Console
167. 20 نكته جالب از ويندوز
168. آشنايي با مفاهيم Nat
169. آن جا كسي است پنهان...
170. توصيه براي ايمني بيشتر رمز عبور (Password)
171. داستان فايل سيستم در ويندوز از سكتور و FAT تا Win FS در لانگهورن
172. رمز امنيت Longhorn: حق دسترسي*های كمتر
173. Wild Cards چيست؟
174. اشنايي با سیستم فایل Ntfs و معرفي ويژگي ها و امكانات به طور كامل
175. نحوه حذف کردن فایلهای غیر قابل حذف!
176. حذف کردن فایلهای غیر قابل حذف!
177. خلاص شدن از دست Windows Messenger
178. از کار انداختن Balloon Tip در ويندوز XP
179. مديريت يك كامپيوتر با چند سيستم عامل
180. چگونه يك دفتر كوچك را از راه دور اداره كنيم
181. فایل*های کامپیوتر را از چشمان بیگانه حفظ کنیم
182. ويندوز ايكس پي - XP - امنيت و هك
183. نصب ويندوز 98 (نسخه اوليه) و پارسا 99 بروي Pc هاي 2.4 و به بالا
184. يك راه ويژه براي حفاظت از كامپيوتر !!!
185. قفل کردن کامپيوتر توسط يک ميانبر (Shortcut)
186. ¤¤ استفاده از صفحه كليد به جاي موس ¤¤
187. نكاتي مفيد در باره دستکاری در ویندوز Xp
188. همه چیز در مورد control userpasswords2
189. نحوه Rename دسته جمعی فايلها و فولدرها در ویندوز xp
190. چگونه درايوها را خودكار Defrag كنيم؟
191. راه اندازي و تنظيم يك شبكه Lan كوچك (تصويري)
192. پارتیشن بندی هارد در کمتر از 5 دقیقه
193. ترفندي براي Widows Media Player
194. روشن كردن كامپيوتر تنها با وارد كردن اسم خودتان از صفحه كليد كامپيوترتان
195. راه اندازي سرور وب تحت ويندوز
196. راه اندازي و تنظيم يك شبكه Lan كوچك (تصويري)
197. افزايش مقدار حافظه كامپيوتر با يك روش جالب ؟
198. بهبود كارايي هارد ديسك، با استفاده از Ntfs
199. مایکروسافت از زبان فارسی به شیوه ای جدیدتر در نسل سیستم عامل Vistaپشتیبانی میکند.
200. تايپ فارسي در سيستمهايي كه فارسي را پشتيباني نميكنند
201. آموزش تصوري نصب ويندوز xp
202. Windows XP Service Pack 2
203. میز تحریر نامرئی
204. 99 دستور برای command ویندوز XP
205. بازگرداندن ویندوز خراب شده به حالت قبل از بروز مشکل
206. برنامه های تحت داس و قدیمی را چگونه در Xp اجرا کنیم
207. مشکلی که بسیاری از کاربران اینترنت دارند
208. تنظیمات بهتر برای ویندوز Xp
209. پیاده سازی سرویسهای دایرکتوری (Active Directory)
210. تنظیم اندازه حافظه مجازی در نسخه های مختلف ویندوز
211. همه چیز درباره مدارک مایکروسافت
212. امکانات شبکه ای ویندوز
213. آموزش HyperTerminal
214. فولدر های بدون نام !!!
215. کلمه هایی که تا ابد نمیتوانید برای فولدرهای خود بذارید!
216. نحوه استفاده از Remote Desktop
217. چگونه با Windows Media Player عکس بگیریم
218. معرفی فایلهای اساسی ویندوز
219. تغییر نام پوشه به شکل!
220. آشنایی با کدک های ویدئویی ویندوز
221. آموزش فارسی کردن ویندوز 98
222. سریال همیشگی برای نصب ویندوز
223. بازیابی رمز عبور Administrator
224. آموزش نصب ویندوز xp
225. کلیدهای میانبر مفید در ویندوز
226. بررسی ویراستاری رجیستری
227. در زیر آرم ویندوز Xp چه می گذرد؟
228. گذاشتن عکس پشت نوار ابزار Explorer
229. تغییر در زمان خاموش کردن سیستم یا همون Shutdown
230. نکاتی در رابطه با تایپ فارسی در ویندوز
231. توانایی هایی که باید در ویندوز Xp از آنها آگاهی داشته باشید
232. مشکلات ویندوز خویش را بر طرف کنید
233. چگونه از آیکنهای مختلف موجود در ویندوز xp و فایل shell32.dll استفاده کنیم
234. آموزش فشرده سازی درایو ها برای افزایش فضای هارد
235. اضافه کردن گزینه به کلیک راست My Computer
236. کنترل کامپیوتر دیگران از طریق Windows Messenger
237. با دانلود 2.5 مگابایت آیکون های ویستا را جایگزین Xp کنید و لذت ببرید
238. خاموش کردن کامپیوتر درکمترین زمان ممکن
239. 8 نکته مهم در افزایش کارایی ویندوز xp
240. نصب نرم افزارهای قدیمی در ویندوز Xp
241. ویندوز خود را اورجینال کنید !!!
242. حذف پیام مزاحم Dont send
243. حذف Windows Messenger در ویندوز XP
244. ایجاد تغییرات در منوی انتخاب ویندوزها
245. قرار دادن تصویر در زمینه ی نوار ابزار Explorer و IE
246. کپی کردن متن به وسیله موس در محیط Dos
247. از قلب ویندوز خود نسخه ی پشتیبان تهیه کنید!
248. ثبت دلایل Shutdown شدن ناگهانی ویندوز XP
249. افزودن آیکون برنامه ی مورد نظر به My Computer
250. کامل ترین مرجع ترفندهای ریجستری و ویندوز به صورت Pdf
251. بدون استفاده از برنامه بتوانیم Icon فایلها و فرمتها را عوض کنیم
252. پسوند DAT را در لیست فرمت های پیش فرض Windows Media Player قرار دهید !
253. افزدون آیکون برنامه ی مورد نظر به Control Panel
254. قرار دادن تصویر در زمینه ی پوشه مورد نظر
255. چگونه منوی راست کلیک را فارسی کنیم یا گزینه ای به آن اضاف کنیم
256. هک لوگوی آبی رنگ Classic Start Menu
257. داشتن Windows با شماره سریال اصلی
258. عوض کردن سی پی یو با یک فایل
259. جستجوی تمام فایلهای موجود در هارد
260. مخفی کردن درایو ها با استفاده از Disk Management
261. تغییر متن دکمه start در ویندوز xp
262. فشرده کردن فایلها توسط ویندوز Xp
263. 20 ترفند مفید در Windows Media Player 10
264. آموزش افزایش سرعت ویندوز
265. ده نکته مهم برای بالا بردن سرعت کامپیوتر شما
266. در صورت قفل بودن Group Policy میتوان آن را در برنامه console اجرا کنید
267. غیرفعال کردن پوشه و تغییر دادن آن به My Network Place
268. تنظیمات فوق العاده برای بهینه سازی مودم در ویندوز 98
269. افزدون آیکون برنامه ی مورد نظر به نوار ابزار Internet Explorer
270. فایلهای Dll بی مصرف را تشخیص دهید و آنها را حذف نمایید
271. رفع مشکل " ی" فارسی در ویندوزهای قبل از xp
272. افزایش سرعت راه*اندازی کامپیوتر
273. آنچه از ویندوز XP نمی دانید (نام های غیر مجاز)
274. تنظیمات Taskbar and Start Menu
275. جلوگیری از آشکار کردن فایل ها و پوشه های مخفی!
276. New Technology File System - NTFS
277. مخفی کردن درایوها در ویندوز XP
278. قرار دادن عکس و نوشته ی مورد نظر در پنجره System Peroperties
279. آموزش Uninstall کردن Windows Media Player
280. ساخت ستاپ بدون احتیاج به هیچ برنامه ای
281. نحوه تست Modem ها در windows XP
282. مراحل بوت در ویندوز Xp و ساخت دیسکت بوت به دو روش
283. آموزش نحوه ساخت Bootable CD برای Windows XP
284. کلید های میانبر Windows / تقریبا کامل/
285. دستکاری حافظه رم
286. آشنایی با کدک*های ویدئویی ویندوز
287. آشنایی با اسرار کرنل ویندوز
288. فارسی کردن منوی ویندوز Xp
289. Paint ویندوز را دست کم نگیرید!
290. خودتان فونت طراحی کنید! (بدون نرم افزار)
291. افزایش سرعت ویندوز
292. پشت Loading XP چه خبر است؟
293. آموزش تغییر لوگوی System Properties
294. آموزش تصویری نصب ویندوز Xp و پارتیشن بندی !!
295. آشنایی با انواع درایوهای مجازی در ویندوز
296. افزایش سرعت بوت شدن ویندوز Xp !
297. میخوای موقع نصب ویندوز صفحه ی Cmd رو باز کنی ؟ یا حتی ویندوز مدیا پلیر ؟
298. تغییر نام منوی استارت !
299. بهترین روش برای مخفی کردن فایل و فولدر بدون نرم افزار
300. آموزش چگونه بدون نرم افزار ویندوز خود را ShutDown کنید
301. آموزش تغییر Icon و Label درایوها از طریق رجیستری
302. از کار انداختن کل فایلهای Exe ویندوز
303. فعال کردن ویژگی Clear type
304. تعویض فایل های خراب ویندوز
305. بهینه سازی سرعت ویندوز با یک روش خیلی ساده
306. دوازده گام جهت بهبود پایداری ویندوز
307. دستکاری مثبت در رجيستری
308. یک تصویر پس زمینه به نوار ابزار مرور گر اینترنت اضافه کنید
309. موقع ورود به ويندوز كليد هاي Numlock - Capslock- ScrollLock به دلخواه شما روشن شوند
310. ساختمان و نحوه عملكرد رجيستري
311. ريجستري 1
312. ريجستري 2
313. ريجستري3
314. نحوه افزودن متن دلخواه درکنار ساعت ویندوزو (PDF+)
315. E_book پنجاه صفحه اي در مورد ريجيستري
316. ترفند های رجيستری
317. "تغيير صفحه ي خوشامد گويي ويندوز بدون استفاده از برنامه"
318. Registry چیست ؟
319. مخفی کردن درایو ها از طریق رجیستری
320. خودتان ويندوز را فارسي کنيد
321. ارسال پيام به Userهاي مختلف ويندوز XP
322. آموزش فعال كردن Vivid
323. نصب ويندوز Xp در کمتر از چهار دقيقه !!!
324. آموزش هک Welcome Screen براي اولين بار
325. نمايش زمان در دسترس بودن ويندوز
326. چه زماني سيستم Crash ميكند/صفحه آبي
327. راه ديگري به جز open with
328. حذف کردن فايلهاي غير قابل حذف!
329. آشنايي با Group Policy در ويندوز
330. آموزش: راهي ديگر براي استفاده از Visual Styleها در XP
331. مناسب ترين روش براي پاكسازي و احياء رجيستري آسيب ديده
332. با فرمتهاي گرافيكي آشنا شويد
333. Windows Recovery Consoleچيزي شبيه به يک جعبه ابزار مفيد در صندوق عقب اتومبيلتان است
334. رفع مشكل Sleep Mode پس از نصب SP? روي ويندوزXP
335. آموزش هک Boot Screen براي اولين بار ...
336. طريقه ي هک کردن کادر محاوره اي Turn Off Computer
337. << آموزش کامل افزايش حجم درايو ويندوز >>
338. پزشک هميشه حاضر ويندوز Dr.Watson ، XP
339. مبارزه با انباشتگی در كامپیوتر
340. نحوه كار ویندوز Plug and Play
341. ایجاد آیكن*های اختصاصی
342. چگونگی عملكرد فایل*های Inf
343. افزايش سرعت ويندوز
344. مخفی کردن پوشه با روش جدید
345. تغییر صفحه خانگی Ie7

ويندوز ویستا :

   1. ده دلیل مهم برای خریداری و نصب "ویندوز ویستا"
   2. نصب نسخه بتای ویندوز ویستا Vista
   3. هشت سؤال رایج در مورد ویندوز ویستا
   4. 10 دلیل مهم برای نصب ویندوز ویستا
   5. چگونه از امروز یک سیستم سازگار با Vista جمع کنیم
   6. فارسي نويسي در ويندوز ويستا بدون هيچ برنامه اي (مهم)
   7. نصب ويستا بدون نياز به product key بدون محدوديت زماني و با قابليت به روز رساني
   8. سبک سازي ويندوز ويستا براي پردازش سريعتر
   9. رجيستر کردن ويندوز ويستا (vista) با شماره سريال معتبر
  10. مديريت امنيت در ويندوز ويستا:BOOT.INI Is Gone, BCD Is Here
  11. غیرفعال کردن Security Center در ویندوز ویستا
  12. یک بحث تخصصی و مفید : كدام ويرايش ويستا براي شما مناسب است؟

موبایل :

   1. آشنایی با شبکه*های نسل چهارم ‏موبایل
   2. آنتن دهی در موبایل
   3. اصطلاحات و واژه نامه تـلـفن هـمـراه(موبایل)
   4. از گوشی نوکیاى خود بهتر استفاده کنیم
   5. آشنایی با کدهای امنیتی سیم کارت
   6. هرآنچه از نوکیای خود نمی*دانید!
   7. 9 روش برتر براي حفظ امنيت دستگاه*هاي موبايل
   8. سیم کارت; گذرنامه شما در دنیای موبایل
   9. چرا مشترك مورد نظر در دسترس نمی باشد
  10. شبکه موبایل

مقالات انگلیسی:

   1. راهنمای جامع ویندوز ویستا/Vista Made easy
   2. عیب یابی ویندوز با داس!\ Troubleshoot Your WinXP
   3. Help Your PC’s Graphics Make Vista and XP Sparkle
   4. Play HD Movies on a PC /اجرای HD dvd و Blue-ray در رایانه های شخصی
   5. Windows Mobile 6
   6. Cruising the Internet at 70 MPH
   7. Low-Rent Apps
   8. System Restore, A rewind button for PC
   9. Quick Tips
  10. 20 Things We Don't Know About the iPhone
  11. Real-World Vista
  12. Mobile video and Google’s VoIP
  13. Can AMD Still Compete in High-End Chips?
  14. Dual SIM review: Mobiles go two-in-one
  15. نصب و راه اندازی یک سیستم بطور کامل با تصویر
  16. Solid-State Drives Versus Hard-Disk Drives in Laptops
  17. نه چیزی که فایرفاکس باید از سافاری بیاموزد
  18. آموزش گوگل ریدر برای مبتدیان
  19. آنچه که در مورد طراحی جدید ویدئو پلیر یوتیوب نمی دانید
  20. یک کامپیوتر رایگان و اپن سورس
  21. چند نکته برای خرید یک هاست
  22. Web 2.0
  23. Hdtv
  24. BlueJacking and BlueSnarfing
  25. Windows Gallery
  26. AC Networking
  27. Spam
  28. Wireless Security
  29. Wikipedia
  30. Bluetooth Technology
  31. RSS Feeds
  32. MP3 Sharing
  33. Anti Spyware/Virus
  34. Multimap
  35. Windows Alternatives
  36. Online Money Saving Guide
  37. Proper ID for a Zombie PC
  38. Set a Hacker Alarm on Your Web Mail Box
  39. Desktop Publishing
  40. Zip Files
  41. Teaching Resources
  42. Online Auctioning
  43. Nokia N-Gage
  44. Virtual Memory
  45. Improve your wireless network
  46. Safe shopping online
  47. Weather Guides
  48. Firefox Extensions
  49. Picasa
  50. Digital Photography
  51. Nintendo Wii
  52. Distributed computing
  53. Internet Content Filters
  54. Online Red Letter Days
  55. Sasser Virus
  56. Web Hosting Providers
  57. Pigment Based Inks
  58. Windows XP Themes
  59. Waste Electrical and Electronic Equipment
  60. Google Mail
  61. Compatible & Remanufactured Cartridges
  62. Mobile Essentials
  63. Telewest Feedback
  64. RPC Bug Continued
  65. E-mail etiquette
  66. Playstation 3
  67. Graphics Workshop - Printers
  68. How Stuff Works Online
  69. Blogging
  70. Buying and Selling on Internet
  71. BT Internet Kiosks
  72. Printer Page Yields
  73. Repetitive Strain Injury- RSI
  74. Making the most from Google
  75. Web OS
  76. Online Fraud
  77. Google Checkout
  78. Recap on the year (تحلیل کلی فناوریهای سال!)
  79. Speech Recognition
  80. Plasma vs LCD TVs
  81. More than security: AVG 7·5
  82. RockStar Classics - Freewar
  83. Backing up movies
  84. YouTube - The Power Of Video Hosting
  85. Wiping a Hard Drive
  86. Internet Archive
  87. Slax- Pop USB drive in to a foreign machine
  88. Fresh Software - optimize everything in your PC
  89. EditPad Lite - Professional Notepad
  90. DriveImage XML
  91. Trillian - A new window in Instant messaging
  92. E-Mail Spoofing
  93. Centrino - Popular technology
  94. Google Web Accelerator - Optimize broadband connections
  95. Charity Collection - International Online fund
  96. Windows XP Powertoys
  97. Voice Over IP - How to know more about that
  98. BroadBand Britain - New Internet Speed Methode
  99. Election 2007 - Online Rating
100. Online Fax Machine
101. CCleaner - A freeware for registry Cleaning
102. compare about: Xbox,Playtation, MegaDrive, iPod,Wii
103. Dropload - Uploading ways
104. Undeleting Files
105. SSC Service Utility
106. U Switch
107. Free Serif Software
108. Google Adsense
109. BT Backup
110. Removing Start Up Programs
111. Music Converter - Best way, Best software
112. Online Virus Scan - Always be Update
113. Telewest Broadband
114. Online Betting - How to win online
115. Toms Hardware
116. Remanufactured Toner
117. DAB Digital Radio
118. Software Updates
119. Spybot
120. ScreenSelect
121. PC Anywhere
122. Death of the Floppy
123. Artificial Intelligence
124. Yahoo Launch
125. Intrusive Programs - Forcing them
126. how to combat Fraudulent E-mails
127. Encarta Online encyclopedia usage
128. Computer Cleanup - the fastest way
129. Multifunction Devices - The modern devices
130. Windows Messenger - How to Use it in all versions of windows
131. EU Download Legislation
132. Choosing the right ISP
133. Keyboard Shortcuts
134. ISDN Lines - fastest netline
135. NHS Direct
136. The Origins of the Internet - History Of Net
137. Compaq IPAQ - work on the move
138. E-Payphones
139. Laptop VS Desktop Computers
140. ADSL Problems
141. Kartoo Search Engine
142. Opera 9.50 Alpha: Fast, crisp, and superior
143. Microsoft Plus for Windows XP
144. Graphics Workshop - Graphics Software
145. Graphics Workshop - Printers
146. Graphics Workshop - Scanners
147. Graphics Workshop - Digital Cameras
148. Creating your own website
149. Keeping your Computer Healthy
150. Search Engine Optimisation
151. GPS Systems
152. Teaching Resources
153. Online Banking
154. DVD Writing
155. The Apple iMac - Nice features
156. Portable GIMP - GNU several platforms
157. PC or Mac
158. Gnutella Peer to Peer
159. UltraVNC
160. Epson new Printers Review
161. DSL Broadband Explained
162. USB Flash Drives
163. Windows XP Optimization Guide
164. Laptop Security Guide and Tips
165. Kazaa Lite - sharing music
166. Managing Security in SQL Server
167. Use of Video Conferencing Solutions for Home and Corporate Users
168. How to fix a scratched CD or DVD
169. What are Intrusion Detection Systems
170. Save Your Google AdSense Account from Ban
171. Computer Knowledge Guide
172. Last·fm - Online Radio
173. Generate Traffic Using Only Free Methods
174. Wireless Nic
175. Nokia Universal Codes
176. Useful Run Commands
177. XP Speed Boost - Removing swap file
178. CSS & its benefits
179. #1Rule To Make Your Own Web Site
180. Can playing online bingo increase your brain power
181. GRI Mailing List Tips
182. SEO Tips-Ways to Get Backlinks to Your Website
183. The Top Mistakes - loosing Online time and money
184. How to Maximize your Profit and Minimize your Risk of Losing in internet
185. Mistakes To Avoid When Using Web Templates
186. Ipod Technology- hardware
187. Search Engine Friendly Pages
188. Encryption and Making Your System Secure
189. Benchmarking
190. Phishing For Your Identity
191. Computer Sound Cards
192. Should I Create a Website? Do I Need One
193. Six Ideas for online Viral Marketing
194. 10 چیزی که باید درباره ورد پرس 2.3 بدانید
195. On-line Creative Strategy
196. Client Side Load Balancing for Web 2.0 Applications
197. 3D Tabs with CSS2
198. Computing Myths
199. Why Use Directory Submissions
200. PL/SQL Data Types
201. Introduction to SQL PL/SQL and Oracle Database History
202. Email Marketing Happy Endings
203. How Ebay Sellers Can Protect Themselves From Auction Scams
204. Facebook vs MySpace
205. Podcasting
206. Rotten Tomatoes - Dozens of movie critics online
207. How Open Social Will Improve Search Engine Rankings
208. How To Use Relevance In Your Web Content
209. Getting Traffic To Your New Website
210. Why You Need A Search Engine Consultant
211. Web Design vs Print Design
212. B2B Marketers Do It Too
213. Using Chat Rooms in Viral Marketing
214. Ajax CMS
215. Computing Myths #2
216. Three Main Tips For A Quality MLM Lead
217. Microsoft Natural Keyboard
218. Mouse Gestures
219. Adsense Turnkey Websites – Are Worth Their Money
220. PPC And The Game Of Monopoly

221. Does Your Security Suite Also Protect Your Privacy?

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1990
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

برنامه نويسي:

   1. چگونه مي توان در محيط گرافيك زبان c يك شكل پيچيده را حركت داد؟
   2. آموزش ويژوال بيسيك و (PDF+)
   3. آموزش اسمبلی
   4. آموزش کامل اسمبلی
   5. آموزش اچتيمل - HTML
   6. آموزش HTML از مبتدی تا پیشرفته
   7. مقدمه اي HTML
   8. آموزش DHTML
   9. آموزش ASP
  10. آموزش پاسکال - Pascalو (PDF+)
  11. آموزش قدم به قدم نصب php و phpbb برای ساخت فروم کامل در 10 قسمت
  12. Oreilly PHP Pocket Reference 2nd Edition و (PDF+)
  13. آموزش VB.Net
  14. آموزش PHP
  15. [ مقالات phpBB ] : ساختار فيزيكي استاندارد phpBB [ قسمت اول ]
  16. معرفي چهار Ide جاوا و (PDF+)
  17. آموزشهاي كليه زبان هاي برنامه نويسي و برنامه هاي كاربردي در قالب فايل هاي
  18. مقایسه اجمالی ۴ زبان J#.net ،c++.net ،vb.net و C#.net
  19. بهترین راه یادگیری Asp.net
  20. codebehind چیست؟
  21. توضیحی در مورد برنامه نویسی مقدماتی
  22. آشنایی با Asp.net
  23. E-book آموزش Asp.net (فارسی)
  24. Unicode چیست؟
  25. Md5
  26. در رابطه با Asp.net
  27. طراحی نرم*افزارهای قابل اطمینان
  28. در مورد The Shell
  29. جاوا را بهتر بشناسیم
  30. AjaxDaddy یک میز*کار کوچک برای Ajax دوستان

آموزش نرم افزار ها:

   1. آموزش جامع و كامل كار با فايروال پر قدرت (MC AFEE ) ورژن 5
   2. آموزش جامع و كامل برنامه دانلودر Download Accelerator Plus
   3. آموزش جامع و کامل TouchNet Browser
   4. آموزش كلك 2000 - kelk 2000
   5. در خواست اموزش برنامه كلك kelk و (PDF+)
   6. آشنايي با برنامه Acrobat Reader5
   7. آموزش Zone Alarm 3.7.098
   8. آموزش نرم افزار Zone Alarm 5.5
   9. معرفي نرم افزار Serials 2000 v 7.1
  10. آموزش رمز گذاري صفحات وب با Password Wizard و (PDF+)
  11. چند تا آموزش نرم افزار با حال nero,swish , Mcafee . Linux
  12. آشنايي كامل با نحوه ساختن CD Bootable با نرم افزار Nero v 6.0 و (PDF+)
  13. آموزش AUTO CAD V14
  14. نگاهي به نرم*افزار Installshield
  15. آموزش مالتی مدیا و با صدا و کم حجم onspeed
  16. آموزشsub seven ) sub 7 )
  17. اموزش SUBSEVEN
  18. آموزش Resource Tuner (برنامه ای برای فارسی کردن برنامه )
  19. آموزش جامع و كامل نرم افزار NORTON GHOST 2003
  20. آموزشي كه كاربران را از نصب ويندوز به همراه تمام برنامه هاي آن خلاص مي كند با(Norton Ghost 2003)
  21. آموزش فلش - Flash
  22. آموزش فلش - Flash
  23. آموزش فلش در 6 سي دي (Flash MX, Multimedia CD Training 6CD)
  24. آموزش فلش
  25. آموزش كامل فلش
  26. آموزش گروهی Flash Mx
  27. از Wise Installation لذت ببريد ( آموزش )
  28. آموزش نرم افزار Clone CD
  29. كاملترين راهنماي فارسي تبديل DVD به Divx ,...
  30. آموزش هك با نرم افزارMagic-PSو (PDF+)
  31. آموزش خوب فتو شاپ به صورت فارسی
  32. آموزش فارسی 43 صفحه اي فتو شاپ
  33. آموزش فوتو شاب در چهار جلسه
  34. کلی آموزش فتوشاپ
  35. دانلود آموزش Adobe CS 2 در 5 سي دي
  36. ترفندهای حرفه ای فتوشاپ ( برای حرفه ای ها )
  37. Unlocker 1.4 + آموزش کار با آن و (PDF+)
  38. آموزش word & powerpoint
  39. کامل ترین آموزش نرم افزار Ulead Video Studio 7
  40. آموزش فارسي و تصويري Ulead Video Studio 8
  41. چگونه در عرض چند ثانيه PDF بسازيمو (PDF+)
  42. آموزش فايروال مك آفي - FireWall Mcafeeو (PDF+)
  43. آموزش پيشرفته ي 3D's Studio Max و (PDF+)
  44. دو مجموعه آموزشي شامل API\ASP.Net\java script\Bios BEEP\Linux
  45. آموزش InstallShield و (PDF+)
  46. آموزش ساخت Ebook با پسوند EXE با برنامه NeoBook5
  47. Partition Magic پارتيشن مجيك: جادويه پارتيشنو (PDF+)
  48. آموزش نرم افزار MultiMediaBuilder در 41 صفحهو (PDF+)
  49. E-Books: How To Do Everything With Office2003
  50. راهنمای ويندوز ملنيوم بطور کامل شامل 40 صفحه - WIN ME
  51. آموزش Yahoo tunnel (برنامه اي برای بوت نشدن) بهمراه آخرين ورژن اين برنامه
  52. آموزش جامع و تقريبا كامل نرم افزار اكسل2003 - Exel 2003و (PDF+)
  53. آموزش FRONT PAGE 2000 و (PDF+)
  54. آموزش فرانت پیج - FrontPage
  55. دانلود Modem Spy v 3.2.1.1 به همراه آموزش کامل و پلاگينها (با هر كي چت كنيد شماره تلفنش به دست مياد)
  56. ويدئوهاي آموزشي پاورپوينت (POWER POINT )
  57. آموزش ساخت Ebook با پسوند EXE بوسیله نرم افزار E-Book Pack Express
  58. ويدئوهاي آموزشي برنامه ACCESS
  59. آموزش نرم افزار Vitrual PC اجراي سيستم عاملي درون سيستم عامل ديگر
  60. آشنايي جامع و كامل با Firewall و طرز كار آن ها
  61. آموزش فارسي System mechanic, ورژن 5 اين برنامه مشهور
  62. آموزش كامل مالتي مديا بيلدر
  63. رمزي كردن اطلاعات يك CD - CryptCD
  64. آموزش نرم افزار GTA Garage Mod Manager
  65. مقایسه دو نرم افزار CompuPic و ACDSee
  66. مقايسه Access و SQL Server 2000
  67. بررسي امكانات جديد در Adobe Creative Suite 2
  68. معرفی سه يوتيليتی يكپارچه*ساز ديسك
  69. بازيابي اطلاعات روي سي*دي + alcohol 120 % و ultraiso
  70. كنترل كامل سی*پی*يو در ويندوز - Right Mark Clock Utility 1.3
  71. |||روش کار با نرم*افزار Illustrator ||| و (PDF+)
  72. آموزش نرم افزار AcronisTrueImage9 و (PDF+)
  73. آموزش هك كردن بازيها( ديگه دنبال كد تقلب نگردين!!!) و (PDF+)
  74. آموزش نرم افزار Swish - McAfee - Yahoo Messenger - WinRAR - Realone
  75. بازیابی اطلاعات از دیسک های فرمت شده(تصويري) با برنامه GetDataBack
  76. اموزش قوي ترين نرم افزار براي بازيابي فايلهاي پاك شده Getdataback v2.31 و (PDF+)
  77. آموزش نرم افزار flashget
  78. آشنایی با Business card or vcard
  79. ساخت واژه نامه اختصاصي توسط Babylon Builder
  80. ساخت Cursor هاي متحرک و حرفه اي توسط AX Cursors 4.5
  81. microsoft sql server 2000 system administration: E-book
  82. آموزش کار با Modem Spy v 3.4
  83. توضیحاتی در مورد پارتیشن مجیک
  84. آموزش Dreamweaver
  85. آموزش تصویری نرم افزار Winrar
  86. آموزش جامع Winamp
  87. آموزش برنامه ی تصویربرداری از صفحه مانیتور (Camtasia studio)
  88. راهنماي تصويري نصب گام به گام ubuntu7.4
  89. آموزش کار با نرم افزار Keyboard Layout Manager
  90. آموزش کار با مرورگر Mozilla FireFox / در قالب PDF
  91. SlySoft GameJackal راهي براي رهايي از ايميج و قفل هاي امنيتي بازي ها:
  92. آموزش نرم*افزار ISA بخش ۱ ---Internet Security and Acceleration---

آموزشي:

   1. نحوه رجيستر كردن نورتون آنتي ويروس 2004
   2. نحوه رجيستر نمودن Norton Internet Security Professional 2004
   3. آموزش نصب و استفاده و رجیستر قوی ترین آنتی ویروس جهان Norton Anti Virus 2005 Pro
   4. كنترل تصاوير تلويزيوني روي مانيتور ( ATI )
   5. قفل هاي CD ها چگونه كار مي كردند و كار مي كنند...؟
   6. قفلهاي Cd چگونه كارميكردند و مي كنند؟
   7. آشنايي جامع و كامل با Firewall و طرز كار آن ها
   8. فرمول نويسي در Word
   9. اعداد فارسي و انگليسي در word تايپ كردن
  10. ساخت «فهرست مطالب» و «فهرست واژه ها» در Word
  11. ترفندهاي WORD
  12. ترفندهاي WORD
  13. آموزش ترفندهاي WORD
  14. نقص امنيتی Abnormal Shutdown:Window™ Xp,.net
  15. سرعت اجرای بازی ها را کنترل کنید
  16. ليست كامل كاراكترها در ANSI (سازمان استاندارد هاي ملي آمريكا)
  17. رايت800 مگا بايت و بيشتر بر روي سي دي هاي معمولي
  18. بارگذاري سريع فايل*هاي PDF در Adobe Acrobar Reader 6
  19. راحت ترين روش هارد به هارد
  20. ثبت نام تو فروم ديگه بسه چاره اون!!!! .
  21. همه چيز درياره MPEG-4
  22. KDE چيست*؟
  23. سريز كردن بافر (bufferoverflow) چيست؟؟
  24. فيلم ببينيد و سي دي رايت كنيد - Winampو (PDF+)
  25. Microsoft Exam Ebooks كتاب هاي اموزشي مايكروسافت
  26. آموزش اضافه کردن هارد دیسک
  27. قفل هاي سخت افزاري و نرم افزاري و (PDF+)
  28. آشنايي كامل با فايل گرافيكي جديد JPEG2000 و (PDF+)
  29. آموزش FDISK
  30. عكس رنگی به عكس قديمی در فتوشاپ
  31. آموزش استفاده از مترجم پارس در win xp و (PDF+)
  32. ليست كامل اعداد كامپيوتري دسيمال و معادل آنها به هگزا دسيمال و
  33. براي فيلمهاتون زيرنويس بذاريد
  34. طرزActivate كردنDr.Divx
  35. نصب مدیاپلایر 9و10 بر روی همه ویندوزها و (PDF+)
  36. آموزش DVB فارسی
  37. آموزش كامل اجراي فيلم-بازي-موزيك بدون استفاده از CD ؟
  38. تبدیل Fat32 به NTFS
  39. آموزش قدم به قدم UNIX
  40. آشنايي با اصطلاحات كامپيوتري
  41. آشنايي با راه هاي پاك كردن و گذشتن از پسورد BIOS
  42. چگونه بايوس (Bios) را بهنگام (Update) برسانيم؟
  43. آموزش ساخت فلاپی که فلاپی داریو رو میترکونه
  44. چگونگی رایت بر روی Cd های سوخته !
  45. راییت کردن بر روی سی دی های سوخته !!!!
  46. آشنايي با TelNet
  47. آشنایی با مدارک رسمی MICROSOFT
  48. قفل هاي سخت افزاري و نرم افزاري
  49. رمزي كردن اطلاعات يك CDو (PDF+)
  50. آموزش برداشتن لوگوی کانالها از روی فیلم
  51. بازيافت پيشرفته اطلاعات پاك شده در كامپيوتر
  52. چگونه دو رایانه را به یکدیگر متصل کنیم ؟
  53. war dialing
  54. OGG Vorbis: فرمت صوتی آزاد
  55. نحوه رجيستر (Register ) - كرك (CRACK ) - پچ كردن (PATCH ) نرم افزار ها
  56. بعضی امکانات فلشگت - FlashGet
  57. مبانی سيستم گفتگو حرفه ای IRC
  58. قفل گذاري روي اطلاعات سيدي ها(سيدي هاتو نو با خيال راحت جابجا كنيد)
  59. چگونگي نمايش فيلم به روش STREAMING روي اينترنت
  60. eBooks: Hackers Delight و (PDF+)
  61. اموزشي بسيار جالب و کامل در مورد روشهاي هک کردن از طريق Spoofing
  62. کامپيوتر من روشن شو!
  63. آموزش قرار دادن ( Upload ) عكس در انجمن هاي اينترنتي (Forum)
  64. يافتن نام كاربر و كلمه عبور از سرور هاي ميل و FTP
  65. پورت ۷۹ چيست؟
  66. RFC چيست؟
  67. آشنايي با جدول اسكان فايل (Fat)
  68. چيست!!!؟؟PING
  69. Samba چيست؟
  70. آشنايي با Netstat - آشنايي با TelNet - مفاهيم پروتکل TCP/IP در شبكه
  71. شروع کار با پورت*ها
  72. دلتون ميخواد ببينيد قدرت آنتی ويروستون چقدره؟.....آنتی ويروس خود را به مبارزه بطلبيد!
  73. بررسي ويژگي هاي 2 رابط ساخت بازي (OPEN GL & DIRCTX ) و (PDF+)
  74. آشنايي كامل با پسوند فايل ها
  75. يك ترفند براي اينكه بفهميدكه مانيتورتون از موقعي كه خريده ايد چقدر كار كرده!!!
  76. ليست كامل اعداد كامپيوتري EBCDIC (براي برنامه نويسان و حرفه ايي ها)
  77. بازیابی برنامه های از دست رفته به صورت دستی و بدون احتیاج به برنامه خاصی
  78. آشنايي با سيستم GPS
  79. ترفندي براي خواندن فايلهاي DAT در Winamp بدون برنامه
  80. *** مخفــــــــــــــــــــــ ــــي ها***
  81. اشنايي با فرمت تصويري Gif
  82. چگونه از شر CallerID خلاص شويم؟
  83. اشنايي بـــا اصطلاحات و واژه نامه تـلـفن هـمـراه Mobile و لـوازم جانـبــي آن
  84. یک روش فوق العاده برای تعمیر Vcd های خراب
  85. آموزش تصويري ساخت ساعت ديجيتال در فلاش
  86. یک روش فوق العاده برای تعمیر Vcd های خراب
  87. آموزش خواندن فایل های Mov بدون برنامه کوییک تایم
  88. ترفندي براي خواندن فايلهاي DAT در Winamp بدون برنامه
  89. طریقه نصب MT بصورت local
  90. بهینه سازی فایل های Pdf
  91. آشنايي با تعدادي از واژه هاي كامپيوتري
  92. چگونگی تنظیم OPERA برای استفاده از FLASHGET
  93. ساخت يك تصوير سه بعدي زيبا در 7 گام
  94. فرمول نويسي در ورد
  95. آموزش اجراي بازيهايي كه قفل آنها StarForce 3 مي باشد
  96. نجات Cd هاي خراب
  97. ارزيابي نرم*افزارهای كدباز
  98. رايت سي*دي، از يك تا بيست*!!!
  99. کپی کردن Dvd بر روی هارد
100. آموزش زیرنویس كردن فیلمها
101. استخراج، تبدیل و ترجمه زیرنویس
102. خارج کردن تصاوير از درون اسناد Word
103. روش تهيه Pdf فارسي !
104. Context در ASP.NET
105. آشنايي با مدارک سيسکو
106. آموزش ساخت سیگار در نرم افزار Word
107. نصب و برگرداندن ویندوز در چند دقیقه حتی با درایو Ntfs
108. Lms چیست؟
109. رازهای Windows Media Player 10
110. ساخت Rington موبایل با فرمت MP3،بوسیله نرم افزار Audacity
111. تاریخچه Internet Explorer
112. بازیابی تصاویر از کارت های حافظه
113. نحوه تبدیل فایل های متنی(عکس) به فایل*های Word توسط اسکنر HP
114. آموزش کپی گرفتن از محتویات یک سی دی فقط در چند ثانیه !!
115. همه چیز در مورد ColdFusion
116. GameNet in Your Home
117. باینری، اوکتال، دسیمال و هگزادسیمال
118. مفهوم کامل بیت و بایت !؟
119. پاک کردن لیست و ادرس ایمج های که با درایو مجازی clone باز کرده اید
120. تاریکخانه های دیجیتالی
121. با WinRAR فایل ها را بیشتر از حد Best فشرده کنید
122. آموزش تعمیر دستی فایل ناقص دانلود شده
123. مجموعه ها در اکسس (Collections in Access)
124. ترفندی در داس (فهرست گیری)
125. کامپیوتر من چرا در هم می*ریزد؟
126. برنامه نویسی بانکهای اطلاعاتی توسط Access
127. ساخت گام*به*گام فیلم*های DVD با استفاده از برنامه Adobe Premiere Elements
128. تایپ مستقیم نستعلیق-شکسته نستعلیق-دستخط خودتان و ... در همه جا با قابلیت افکت گذاری
129. تغییرپوشه کاری پیش فرض word
130. آشنایی با مفاهیم اصولی و پایه ای بانکهای اطلاعاتی
131. کشف بازی مخفی موجود در نرم افزار Excel 2000
132. ترفند جالب برای استفاده از عکس های Webshots
133. آموزش ساخت بنر ( تبلیغات اینترنتی ) با نرم افزار Banner Shop
134. از سی دی های سوخته خود مجدد استفاده کنید
135. دیکته گفتن به کامپیوتر با استفاده از نرم افزار آفیس
136. VCDCuter چیست؟
137. فایلهای Pdf را به حرف درآورید!
138. برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ
139. چند توصیه برای کپی کردن سی دی های خش دار
140. ترفند کاربردی در نرم افزار ACDSee
141. محاسبه ی گنجایش سی دی
142. روشن کردن کامپیوتر با jetAudio
143. آموزش پارتیشن بندی با دستور Fdisk
144. گرفتن (لیست) محتویات یک سی دی در چند ثانیه
145. روشن شدن خودکار کامپیوتر در ساعتی معین
146. ترفندهای خفن خفن
147. OpenOffice.org
148. راهنمای بهداشت جسمانی کامپیوتر
149. ریچارد استالمن یکی از ده مرد کامپیوتر جهان
150. اضافه کردن ونگه داشتن شکلکهای Quick Smile Plus
151. آموزش اسکریپت نویسی و ساخت بازی با نرم افزار 3d Game Studio
152. کمپانی یوبی سافت
153. Ocr چیست؟
154. آشنایی با automount و autofs
155. تعریف نرم*افزار آزاد
156. تخمین هزینه و زمان در پروژه های نرم افزاری
157. معرفی و اشنای با برنامه FastStone Capture
158. Ocw
159. نحوه ایجاد متن با رنگهای مختلف در بخش Comment با استفاده از WinRAR
160. شیوه فشرده سازی فایل ها
161. DirectX-۱۰: چرا تنها برای ویستا و نه برای ایکس*پی؟ و اصلا به چه علت؟
162. بازیافت پیشرفته اطلاعات پاک شده در کامپیوتر
163. برداشتن گودی ها و جوش های صورت با برنامه ی Make Up
164. آشنایی با نرم*افزار word perfect
165. 5 ترفند کاربردی در نرم افزار ACDSee
166. همه چیز در مورد Autorun
167. پسوند و نوع برنامه ی اجرایی !!!
168. برنامه ها رنگ و لعاب XP می گیرند !
169. خواندن متون PDF !!!
170. رایانه می تواند فکر کند؟
171. فرمتهای رایج صوتی و تصویری
172. چند مقاله ی جالب در مورد نرم افزارهای فشرده ساز ( مخصوصا 7Zip )
173. آموزش تایپ سریع ده انگشتی بدون نگاه به صفحه کلید
174. آموزش Power Point
175. با تایپ عبارت مورد نظر خود بر روی کیبورد، کامپیوتر را روشن کنید!
176. فایلهای محرمانه ، هارد دیسک و یا درایو Usb خود را به سادگی رمز نگاری کنید
177. چرا نرم*افزارها باگ *دارند؟
178. آشنايي با DirectX و OpenGL
179. آموزش کامل افزودن زير نويس به Dvd به همراه نرم افزار
180. فايرفاکس ، سيستم عامل جديد شماست !
181. چرا از Fdm استفاده مي كنم ؟
182. ساخت DVD در لينوكس*با استفاده از برنامه Kmediafactory
183. تبديل فيلم هاي با فرمت Avi,Divx,Xdiv به ِDVD داراي زيرنويس
184. ليست طلايي 10 تا از بدترين محصولات كامپيوتر
185. قطعه قطعه كردن عكس*هاي بزرگ
186. بازي با هوش* - بررسي هوش*مصنوعي در بازي*هاي كامپيوتري*
187. استفاده از Cedega بـراي اجراي بازي*هـاي ويندوز در لينـوكس
188. تاريخچه زبان جاوا
189. بررسي مزايا و معايب مرورگرهاي معروف دنيا
190. فن آوري اطلاعات و ارتباطات
191. 27 عامل كليدي درايجاد مزيتهاي رقابتي به وسيله سيستمهاي اطلاعاتي
192. ده نكته كارآمد در طراحي بازي*هاي كامپيوتري
193. دانلود فایل های Dll + معرفی سایت +رفع مشکل Dll
194. پوسته چیست؟
195. مقدمه ای بر نرم افزارهای مبتنی بر وب و ویژگیهای آنها
196. رایـانــه می تــوانــد فــکــر کــنــد؟
197. مخفی سازی فایل در درون عکس توسط نرم افزار WinRar
198. دیواره های آتش (Firewall) چیستند؟
199. نرم افزارهای *بازیابی اطلا*عات
200. نصب Mac OSX بر روی کامپیوتر
201. رازهای گوگل تاک
202. لینوکس و ویندوز در مقام مقایسه: علم بهتر است یا ثروت
203. آموزش ++ C
204. 12 راه برای استفاده بهتر از فایرفاکس
205. اکشن اسکریپت - متغیر ها در فلش
206. رایانه می تواند فکر کند؟
207. مقایسه Coldfusion و ASP
208. آموزش Css - طراحی یک سایت بدون استفاده از جدول ها
209. Svg چیست ؟ کاربرد Svg در Xml چگونه است ؟
210. خلافکاری به روش قرن ۲۱!
211. آموزش کلد فیوژن: انواع داده پیچیده : لیست ها
212. دریم ویور : رویاباف طراحان وب
213. بررسی امکانات کلد فیوژن ۸
214. ساختار فایل ها در سی
215. ColdFusion مقدماتی
216. امنیت با نوار ابزار ضد جعل هویت
217. آشنایی با «کـار از راه دور» یا Telecommuting و مزایای بهره گیری از آن
218. کپی*رایت در دنیای مجازی
219. آموزش ColdFusion ، ساختار Switch/Case
220. پول الكترونيكي چيست ؟
221. زبان مدل سازي يكنواخت (uml)
222. مهندسی معکوس و امنیت در دنیای نرم افزار
223. یه سری مقاله فارسی درمورد هوش مصنوعی
224. معرفی ۴ ویرایشگر تصاویر ویدئویی
225. فشرده سازی بیشتر با winrarبا سه روش
226. Erp چيست؟



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 2913
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

شبكه:

   1. مقاله اي كامل در مورد شبكه هاي كامپيوتري
   2. مباني ويندوز و شبکه
   3. تنظیمات شبکه در ویندوز Xp
   4. آشنایی با مفاهیم Nat -- موضوع: شبکه
   5. استفاده از شبکه و عمل Sharing
   6. انتخاب چاپگرهای مناسب برای شبکه
   7. نقش*های یک مدیر سیستم
   8. مبانی زیرساخت شبکه های مبتنی بر ویندوز
   9. --- networking
  10. امکانات شبکه ای ویندوز
  11. شبکه های بی سیم Wireless Networking
  12. چگونه از شبکه خود در برابر « مهندسی اجتماعی » دفاع کنیم
  13. امنیت شبکه - Network Security
  14. مدیریت شبکه چیست؟
  15. Network -بررسی حملات DOS
  16. نقش عوامل انسانی در امنیت شبکه های کامپیوتری
  17. آموزش شبکه کردن دو کامپیوتر
  18. امنیت شبکه (کلیات)
  19. مراحل امنیتی در شبکه
  20. آموزش راه اندازی و تنظیم یک شبکه Lan کوچک
  21. مبانی شبکه در ویندوز
  22. مبانی ویندوز و شبکه
  23. همه چیز را روی شبکه خود لمس کنید
  24. افزایش سرعت مرور سیستم های تحت شبکه در Xp
  25. کلیــــــاتی درباره امنیت شبکه
  26. همه چیز را روی شبکه خود لمس کنید
  27. انواع شبکه
  28. راهنمای راه اندازی یک سیستم Client / Server برای اجرای ...
  29. با Thin Clientها آشنا شوید
  30. آشنائى با عناصر یک شبکه محلى
  31. مخفی شدن در شبکه
  32. آشنایی با ملزومات شبکه
  33. کلیات امنیت شبکه
  34. مشخص کردن پورت های باز بر روی سرور و یا کلاینت
  35. Wireless چیست؟
  36. واژه*نامه بی*سیم
  37. Client-Server
  38. 10 روش برای عیب*یابی شبکه
  39. Cat 6 را بهتر بشناسیم(شبکه)
  40. طریقه ساختن سرویس بر روی سیستم های شبکه ...
  41. پنج نكته درباره استاندارد جديد IEEE 802.11n
  42. با --- آشنا شويد
  43. شبكه*هاي اترنت و محدوديت*هاي آن
  44. شبکه هاي بدون کابل
  45. آشنايي جامع و كامل با شبكه هاي بي سيم ( Wireless ) و تکنولوژي Wi-Fi
  46. عملكردهای پایه ای یك سیستم مدیریت شبكه
  47. بررسی شبكه بندی خصوصى مجازى - --- تحت ويندوز سرور 2003
  48. pcm كابوس كاربران اینترنت پرسرعت
  49. iSCSI در تقابل با Fiber Channel - رقابت در شبكه*هاي سازماني مبتني* بر IP
  50. عملکردهای پایه ای یک سیستم مدیریت شبکه
  51. تاريخچه مسيرياب*هاي سخت افزاري
  52. برد و سطح پوشش شبکه*های بی*سیم
  53. مراحل امنیتی در شبکه
  54. معرفی دو سيستم شناسايی مهاجم برای شبكه*های بی*سيم
  55. انواع توپولوژی شبکه!
  56. شبکه مجازی ---
  57. امنيت شبكه Network Security
  58. استفاده از شبكه و عمل Sharing
  59. TCP و udp
  60. مرجع مفاهيم شبكه هاي كامپيوتري
  61. حفاظت از اطلاعات در شبکه هاي کامپيوتري
  62. محصولات برتر شبکه اي بيست سال گذشته

مسنجرها Yahoo :

   1. چت كردن در ياهو مسنجربا چندين ID به طور همزمان
   2. نكته هاي جالب ياهو مسنجر 6
   3. چند ترفند جالب در Yahoo Messenger
   4. خواندن فايل هاي آرشيو ياهو
   5. چطوری بفهمیم در یاهو مسنجر چه کسی Invisible هستش !!!!!
   6. بیرون انداختن افراد از چت روم
   7. چگونه در ياهو مسنجر با هك مقابله كنيم؟
   8. ساختن Profile وچگونگي استفاده از چند ID به صورت همزمان
   9. ساختن روم ( ساخت گروه هاي ياهو! )
  10. اگه id ياهوت دير وارد ميشه بيا..
  11. آموزش ساخت آيديهاي داراي .sogua در ياهو
  12. هميشه آنلاين باشيد يكي از ترفندهاي ياهو مسنجر
  13. به چت رومهای فارسی دسترسی پیدا کنید (در YAHOO )
  14. تغيير صدا هنگام چت كردن
  15. ترفند های یاهو
  16. طريقه ي حذف Insider ياهو
  17. از شر فوضول هاي yahoo messenger خلاص شين!
  18. گوگل Talk خود را به یاهو مسنجر و MSN مسنجر متصل کنید
  19. بالا بردن سرعت کامپیوتر با کاهش دادن فضای اشغال شده یاهو مسنجر در رم

سخت افزار و تكنولوژي:

   1. آشنايي كامل با فن آوري SATA
   2. آشنايي با تكنولوژي Dual Channel
   3. آشنايي كامل با قلم هاي ديجيتال WACOM
   4. چگونه يك دوربين ديجيتال مناسب بخريم... - Digital Camera
   5. تازه دوربين ديجيتالی خريدی ؟ پس اینو بخون !!
   6. آشنایی با کارتهای حافظه دوربینهای عکاسی دیجیتال
   7. آشنايي با 3 تكنولوژي DSP و S/P-DIF و HT
   8. يه مطلب جالب درباره کارتهای ويدئويی (تلوزيوني) TV
   9. درباره تكنولوژي سي دي ها ي Rewriterable
  10. کتاب در مورد overclock
  11. OverClock
  12. آموزش over clocking کارت گرافیک
  13. آموزش OverClocking پردازنده
  14. AMD OVERCLOCKING
  15. راهنمای جامع مربوط به کارتهای گرافيک
  16. سرعت باس به چه دردی می خوره ؟ (يك آموزش جالب)
  17. معرفی Bluetooth و نحوه نصب آن
  18. آشنايي با مودم های کابلی
  19. آشنائی با دستگاه های MP3 Player
  20. امنيت فيزيکی کامپيوترهای Laptop
  21. بايگاني ايرادهاي مطرح شده و جواب هاي داده شده
  22. آرشيو مطالب مطرح شده درباره انواع حافظه - Ram
  23. اشنايي كامل با حافظه Ram - Sram - Dram و چگونگي كاركرد ان
  24. آرشيو مطالب مطرح شده درباره CPU
  25. آرشيو مطالب مطرح شده درباره كارتهاي توسعه (گرافيك ؛ مودم ؛ صوت ؛ مالتي مديا)
  26. آرشيو مطالب مطرح شده درباره درايوهاي ذخيره سازي CD,DVD,HDD و غيره
  27. اشنايي با CD Player - CD- CDRom- CD-R- CD-RW و چگونگي كاركرد هركدام ..
  28. روش ذخيره سازي و رمزگذاري بر روي Cd
  29. آرشيو مطالب مطرح شده درباره MOTHERBOARD
  30. آرشيو مطالب مطرح شده درباره مانيتور
  31. آرشيو مطالب مطرح شده درباره لوازم جانبي (پرينتر ؛ اسكنر ؛ دوربين ديجيتال ؛ لوازم ديجيتال)
  32. هاب و نحوه عملکرد آن -Hub
  33. آشنائی با Tape Drive
  34. اسكنرها چگونه كار مي كنند؟
  35. حافظه Flash
  36. نکاتی که باید در هنگام خرید وبکم مورد توجه قرار دهیم - Webcam
  37. نقش بافر در رايتر ها
  38. همه چيز از CPU هاي جديد
  39. انتخاب بهترين سي دي و سي دي رايتر و حواشي آن - CD
  40. آشنايي كامل با تكنولوژي Jack Sensing كارت هاي صدا
  41. *Bios چيست ؟
  42. همه چيز در باره بايوس كامپيوترتان
  43. چگونه بايوس (Bios) را بهنگام (Update) برسانيم؟
  44. نحوه نصب بايوس جديد
  45. Overburning و (PDF+)
  46. آشنايي جامع و كامل با فناوري AGP8X در كارت هاي گرافيك
  47. تعريف اصطلاحات :CHIPSET,IRQ,SCSI,CACHE,SATA,IEEE,RPM,RAID,ATA,ATX .
  48. LCD ها چگونه كار مي كنند(به طور كامل)
  49. رفع پيغام " No Dial Tone "
  50. آشنايي جامع و كامل با شبكه هاي بي سيم (Wireless)
  51. پردازنده Athlon 64 خود را خنك تر سازيد
  52. همه چيز در مورد مادربورد - MatherBoard
  53. آشنايي كامل با DVD ها
  54. اطلاعاتي در مورد DVD ها !
  55. با انواع DVD آشنا شويد
  56. مشخصات يك منبع تغذيه خوب
  57. US*B ها (Universal Serial Bus) چگونه کار می کنند ؟!
  58. آيا ميدانيد برآمدگي قلمبه انتهاي كابل كامپيوتر به چه منظور مي باشد؟
  59. تفاوت های CPU های AMD وIntel
  60. چگونه يك سيستم روميزي تهيه كنيم
  61. آشنايي با تكنولوژي هاي DDR و DDR2 و GDDR3
  62. شناختن کارتهای گرافیک تقلبی از اصل
  63. مقاله مقایسه 17 کارت گرافیک برتر تابستان 1384
  64. آشنايي جامع و كامل با فناوري DSL و خانواده بزرگ آن
  65. DSL چيست
  66. اطلاعاتی* در مورد ADSL
  67. آشنايي با پورت هاي فاير واير (تصويري) FIRE WIRE or IEEE1394
  68. آشنايي با SCSI
  69. معرفي تكنولوژي Isdn بررسي قابليت ها و امكانات
  70. آشنايي با عملكرد مودمها (Modem ) و (PDF+)
  71. پورت سريال - مشخصات و كاربردها - Serial Port
  72. آشنایی با کارتهای حافظه دوربینهای عکاسی دیجیتال
  73. How Speakers Work - بلندگوها چگونه كار مي*كنند
  74. با تخته رسم دیجیتالی بيشتر آشنا شويد و (PDF+)
  75. نكات بسيار مهم از منبع تغذيه - Power Supply
  76. اشنايي كامل با ديسک سخت Hard Disk Drives +تمام مسائل پيرامون خريد و رفع مشكلات
  77. حافظه Cache - تکنولوژی Cache
  78. اشنايي بـــا اصطلاحات و واژه نامه تـلـفن هـمـراه Mobile و لـوازم جانـبــي آن
  79. نوار مغناطيسي Magnetic Tape
  80. تاپيك تخصصي لپ تاپ (LAPTOP ) .كامل ترين،بهترين و تخصصي ترين مقالات
  81. اشنايي با استاندارد ( گذرگاه ) PCI و اينده ان ..
  82. تكنولوژی جديد چيپ*های دوهسته*ای
  83. بحران انرژی در كامپيوترهای قابل حمل
  84. سوپركامپيوتر بر روی يك چيپ
  85. نسل جديد Scsi
  86. نكاتی در مورد انتخاب يك Pc مناسب برای آينده
  87. فيبر نوری
  88. آموزش DirectX-Graphic
  89. ترفندهایی برای افزایش کارکرد باتری های رايانه هاي كيفي ( Laptop ) و (PDF+)
  90. ¤¤¤ کارت هاي گرافيک 64 بيتي و 128 بيتي ¤¤¤ و (PDF+)
  91. کیس های جدید ( آشنایی با استاندار Btx و مقایسه ای با استاندارد Atx )
  92. نکاتی دررابطه با تهیه کارت گرافیک - بررسي مشخصات GIGABYTE - VGA
  93. نحوه نصب بايوس جديد ( تصويري ) --BIOS-Update
  94. می*خواهيد بر روی مادربورد پنتيوم 4، پردازنده قويتري نصب كنيد ؟
  95. آموزش کامل پیکره بندی ویندوز برای استفاده از اینترنت ماهواره ای (ارزش خوندن داره)
  96. آموزش چگونگي روشن کردن کامپیوتر با دابل کلیک ماوس
  97. چگونه کارتریج پرینتر های Inkjet را نگهداری کنیم
  98. خداحافظ AGP 8x سلام PCI Express
  99. سیمبیان چیست ؟ - Symbian
100. ||||راهنماي كامل خريد پرينتر||||
101. OCR چيست؟
102. سخت افزار ( كارت كرافيك سه بعدي )
103. سخت افزار ( كارت صدا چيست؟ )
104. پنتیوم ، نسل پنجم پردازنده های شرکت اینتل دارد به آرامی به پایان خود نزدیک می شود.
105. يه مقاله در مورد ميكرو كنترلرهاي avr
106. رایانه هایی با سرعت نور!!!
107. Pda چیست ؟ مطلبی کوتاه
108. مقایسه مختصر بین پردازنده های 32-بیت و 64-بیت
109. بیشتر در مورد Lcdها بدانی
110. انواع فناوری در صفحه نمایشهای لمسی
111. فعالیتهای کامپیوتری 64 بیتی با هزینه مناسب
112. نکاتی درباره ی تمیز کردن کامپیوتر
113. رقابت میان دو فرمت پیشنهادی نسل بعدی "دی*وی*دی" به*ضرر کاربران تمام می*شود
114. روشن کردن کامپیوتر با استفاده از BIOS Setup
115. آشنایی با خطای سخت افزاری سیستم از طریق بوق آن
116. کارکرد عدسی(لنز)ها در دوربینهای دیجیتال
117. رفع عیب از سخت افزار کامپیوتر
118. مشکلات دوربین های دیجیتالی خویش را بر طرف کنید
119. مشکلات هارد دیسک ، CD و DVD خویش را بر طرف کنید
120. مشکلات چاپگر خویش را بر طرف کنید
121. مشکلات تلوزیون های صفحه پهن و پخش های DVD را بر طرف کنید
122. مشکلات نوت بوک خویش را بر طرف کنید
123. برترین دوربین*های خانگی 2005
124. معماری نسل جدید پردازنده*های Amd
125. Rfid چیست ؟
126. نحوه نصب بایوس جدید
127. پاک کردن رمز Bios
128. تاثیر حافظه اصلی بر کارآئی سیستم شما
129. همه چیز درباره تلویزیون های ماهواره ای
130. پردازنده*های دوهسته*ای اینتل
131. هفت فناوری جدید که همه چیز را تغییر خواهند داد
132. نکاتی در مورد مودهای Adsl
133. تمیز کاری داخل کامپیوتر
134. چرا Dvd ؟ ( یک Dvd خوب چه خصوصیاتی دارد؟) !!!
135. عوض کردن پسورد Bios
136. USB flash drive چیست ؟
137. چگونه از حداکثر قدرت سیستم خود بهره بگیریم
138. کارت گرافیکی
139. ریز پردازنده چگونه کار میکند؟
140. Bios چگونه کار میکند؟
141. رویارویی معماری ها : Intel Core2 در مقابل AMD Athlon 64
142. آشنایی با Ups
143. تاریخچه mp3 Player ها
144. رایانه چیست ؟
145. فیبر نوری (Optical fiber )
146. انتخاب کردن*همانند یک عکاس
147. کارت گرافیک XFX geforce 7800GTX
148. Cd آسیب دیده را خودمان تعمیر کنیم
149. Tlb
150. مرگ پردازنده های پنتیوم و آینده کار هنری روی پلتفرم اینتل
151. معماریK8l و فناوری های آینده ی AMD
152. گفتاری در باب مفاهیم و استانداردهای تصویری
153. List of device bandwidths
154. عینک های جادویی 3D PC Glassess
155. نگاهی به قطعات موجود در بازار
156. Raid چیست؟
157. تشریح معماری نسل جدید پردازنده های Amd
158. تفاوت های پردازنده های 32 و 64 بیتی
159. آشنایی با طرز کار مانیتورهای کریستال مایع
160. آینده فناوری Poe
161. بلوتوث چیست؟
162. شاه کلید ها و پاسوردهای پیش فرض مادر برد ها
163. چگونه کیفیت صدای سیستم خود را بهتر کنیم
164. راز های قدرت Apple و چگونگی تحقق آن
165. اطلاعات کامل در مورد هارد دیسک
166. سندرم مرگ ناگهانی پنتیوم 4
167. گذشتن از پسورد محکم بایوس
168. خطا های مودم
169. آموزش سرویس کیبورد
170. بردن کامپیوتر به تعمیرگاه
171. توضیحی راجع به Firmware و روش بروزرسانی Firmware رایترها
172. مراقب Dvd ها باشید!!
173. 3 ترفند برای MP3 Player ها
174. جلوگیری از پیری زودرس کامپیوتر
175. نگاهي به طراحي اتاق سرور استاندارد
176. دنياي بازي هاي رايانه اي ، اين Xbox دوست داشتني!
177. Repeater (تكرار كننده*ها)
178. آشنايي با خطاي سخت افزاري سيستم
179. ارتقاي كارت گرافيكي
180. حداکثر استفاده را از باتري نوت*بوک خود ببريد
181. Sata و Ide چه هستند؟
182. فناوري 64 بيتي دنياي پردازنده ها
183. عملکرد و مقايسه چاپگرها
184. پنج پديده معمول در عكسبرداري با دوربين*هاي ديجيتال
185. چگونه درايور ازدست رفته سخت افزارخود را به دست آوريم؟
186. ناسازگاري سخت*افزارها
187. تکنولوژي که تاکنون درباره آنها نشنيده ايد
188. موزه‏ي اينتل
189. پدربزرگ هاي کامپيوتري
190. کارت محافظ هارد ديسک HD safe
191. تفاوت Ram هاي Ddr Sdram و Sdram چيست؟
192. درباره تاريخچه mouse + ماوس را بهتر بشناسيم
193. نگاهي به نسل جديد کامپيوترها , کامپيوترتان را بپوشيد
194. فناوري نسل آينده
195. بهبود كارایی هارد دیسك، با استفاده از Ntfs
196. درباره*ی فناوری "تشخیص حروف با نور"
197. چگونه پنتیوم ۴را به پنتیوم M ارتقا دهیم
198. وقتي ترانزيستورها هوشمند مي*شوند؛ بررسي ابعاد تکنيکي حافظه Z-ram
199. چگونه از سر و صدای کامپیوتر خود بکاهیم
200. ژئومتری دیسک سخت
201. توضیح پیرامون چاپگرهای لیزری
202. حافظه الكترونیكی
203. چگونه مانيتور کامپيوتر يا صفحه تلويزيون مغناطيسي شده را سريعا و مجاني تعمير کنيم؟
204. آزمایش بهترین هاردهای ۳.۵ اینچی دارای پورت Sata
205. آیا افزایش حافظه Ram در کامپیوتر همیشه امکان پذیر است؟
206. روش*هايي براي رو*به *راه* شدن كامپيوترتان
207. *نقش *چاپ *در *آینده *نشر
208. رس؛ کوچکترین واحد پیام
209. هزینه راه اندازی یک Isp و درآمد Isp ها
210. آشنایی کامل با لوح فشرده
211. با استفاده از Raid بر سرعت و ایمنی هارد درایو خود بیفزایید
212. روش گام به گام افزودن هارددیسک جدید به کامپیوتر
213. رایانه هایی با سرعت نور در راهند
214. آموزش خاموش کردن پیکسل های سوخته در مانیتور های LCD
215. افزودن یك هاب Usb به كامپیوترهای شخصی
216. مبانی چاپگرهای جوهر افشان
217. نحوه انتخاب یک هارد دیسک
218. 10 مورد در خریدن کارت گرافیک
219. خالي كردن كامل جوهر پرینترهای اپسون
220. وقتی فناوری وارد زندگی می شود
221. انواع حافظه های جانبی ذخیره اطلاعات
222. پلاسما یا Lcd مسئله این است
223. آشنایی با طرز کار مانیتورهای کریستال مایع
224. هر آنچه كه از Dvd بايد بدانيد
225. دیسک های سه بعدی
226. آشنایی با هارد دیسک Hard Disk Drive H.D.D
227. چگونه می*توانیم تا حدی از سر و صدای کامپیوتر خود بکاهیم
228. نیم نگاهی به وضعیت ۱۰ محصول ناکام دنیای الکترونیک و کامپیوتر در سال ۲۰۰۶ میلادی
229. كافي نت و گيم نت كوچك راه اندازي كنيد
230. راهنمای خرید Dvd رکوردر
231. آيا مي خواهيد كامپيوتر خود را ارتقا دهيد؟
232. مادربورد با چيپ*ست P35؛ آري يا نه؟
233. نحوه انتخاب یک مانیتور ( قبل از خريد )
234. بهینه سازی MainBoard و RAM :
235. هارد ديسك چگونه كار ميكند ؟
236. مقايسه عملي دوازده مدل حافظه ddr2 بازار ايران*
237. بررسی معماری پردازنده های Intel Penryn 45nm

لينوكس:

   1. تبديل انواع فرمتهاي صدا در لينوكس
   2. راه اندازی کلاینت بدون هارد در محیط لینوکس
   3. نحوه**ي دسترسي داشتن به پارتيشن*هاي fat ويندوز در لينوكس
   4. استفاده از Fdisk در لینوکس.(Using Fdisk in linux)
   5. یک راهنمای کامل برای کاربران مبتدی لینوکس که بصورت قدم به قدم نصب و کار با محیط لینوکس
   6. آموزش تنظيمات Tcpip در لينوكس
   7. مديريت سيستم هاي لينوكسي با Ssh
   8. داستان فايل سيستم در ويندوز از سكتور و FAT تا Win FS در لانگهورن
   9. مقايسه لينوكس و ويندوز
  10. آموزش:رایت سی دی در لینوکس
  11. لینوکس 64 بیتی*
  12. همه چیز درباره لینوکس
  13. نصب Google Earth در لینوکس *با استفاده از مجازی*سازی
  14. بهترین دستورات لینوکس برای کاربران تازه کار
  15. فشرده*سازی و استخراج فایلها در لینوکس
  16. لینک ها در لینوکس
  17. اسناد شما در لينوكس هم مي*توانند باشند

  18. نصب درایور Ati در ردهت

 

لینک دانلود کلیه مقاله های فوف در (دانلود کلی مقاله 4) قرار دارد



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1744
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

کرک:

   1. از آغاز کراکينگ تا کراکينگ پيشرفته(کراکينگ اينترنت ~~~>Unix) و در نهايت نحوه کراک کردن
   2. آموزش كرك ديكشنري تك تاز
   3. روشهاي Crack در PC و (PDF+)
   4. آموزش ساخت كرك (CRACK ) در 11 درس
   5. 100 tutorials براي يادگيري کرک
   6. كرك چيست و چه كاري انجام ميدهد ؟
   7. تفاوت هاي هك و كرك!
   8. هنر هشتم: كرك كردن
   9. برداشتن محدوديت زماني نرم افزار هايterial(کرک همه نرم افزار ها)
  10. يک قفل شکني ساده ( كرك )
  11. يكي از شيوه هاي كرك نرم افزار
  12. معرفی کاملی در مورد برنامه های مورد استفاده کرک
  13. آموزش کامل کرک و فعال کردن برنامه power dvd 7.0 به همراه فایل های مورد نیاز
  14. کپی کردن اطلاعات سی دی های قفل دار بر روی هارد دیسک
  15. آموزش اکتيو کردن فتوشاپ به صورت فارسي و گام به گام+کيجن

هك -امنیت - ويروس - SPYAWRAE :

   1. آموزش هك از پايه
   2. شناخت و كنترل Spyware
   3. چگونه هکر خود را شناسايي کنيم ؟!
   4. بررسي حملات D.O.S
   5. پراکسی سرور و کاربرد پراکسی در امنیت
   6. امنيت بيشتر براي سيستم*ها
   7. ترفندهاي هكري
   8. ترفندهاي هكري
   9. ابزارهاى Hack (نكاتى در مورد Backorifice)
  10. آشنائی با محتويات فعال و کوکی
  11. توصيه هائی برای کاهش Spam
  12. جايگاه نرم افزارهای ضدويروس
  13. روش*های پیشگیری از ویروس*ها و کرم*هایی که از طریق شبکه منتقل می*شوند
  14. راه اندازي سرور وب تحت ويندوز و فراهم نمودن شرايط امنيتي لازم در مقابل نفوذگران
  15. بررسي چگونگي مبارزه با ويروس Sasser
  16. مشكلي به نام Folder.htt و Desktop.ini
  17. {{ بررسي بهترين ابزارهاي ضد اسپم }}
  18. امنیت در تولید نرم افزارها
  19. ویروس جدید هوشمند در ایران !! مواظب باشید!!!
  20. سيستم های ايمنی رايانه : طراحی يك سيستم ايمنی با الهام از موثرترين سيستم ايمنی دنيا
  21. معرفي سه كرم اينترنتي Mydoom.AEو Zar.A , Bropia.A
  22. طرز تهیه ی یک ویروس بی آزار
  23. Spam چيست؟ و چگونه به ما ضرر مي رساند.......
  24. SpywareNo بدافزار جديدي كه اخاذي مي كند
  25. مقایسه تشخیص نفوذ و پیش گیری از نفوذ در اینترنت
  26. هفت مشکل امنیتی مهم شبکه های بی سیم 802.11
  27. اشنایی با انواع برنامه های جاسوسی و مخرب
  28. مقايسه انواع ضد ويروس (بررسي وشناخت روش هاي محافظت وايمني)
  29. آشنايي با كار ويروس*ها در راستاي ويروس زدايي
  30. تست فايروالها
  31. اموزش ويروس نويسي
  32. اين پروكسي هاي خطرناك ... !
  33. نفوذ به سيستم قرباني از طريق NetBios
  34. راهنماي سريع حملات رايج در شبكه و وب
  35. ويروسهاي كامپيوتري:خدمت يا خيانت؟
  36. SMB Hacking يا حمله به پورت 445
  37. مقاله خواندني استفاده از ابزار حمله Framework
  38. 10 توصیه برای ویروسی نشدن
  39. Rootkit
  40. افزایش امنیت به میزان 80 درصد
  41. معرفي ويروس w32.jeefo
  42. ساخت ويروس Flicker
  43. آنتی ويروس خود را به مبارزه بطلبيد!
  44. آموزش بوت کردن در ياهو
  45. نحو يه ساخت ويروس Blaster
  46. سورس كد كرم بلاستر -- Blaster
  47. معرفی tarpit (نوع خاصی از honeypot ها) قابل توجه صاحبان وب سایت ها
  48. معرفی روش هايی که توسط اونها قربانيتون رو هيچ وقت گم نميکنيد!!!!!!!
  49. چند تا روش خيلی توپ واسه هکر های تازه کار
  50. آموزش يافتن سايت های ***** شکن از طريق گوگل
  51. ليست تقريبآ كاملي از war-game
  52. هك كردن وب از طريق باگ wcx_ftp.ini
  53. هك سرورهاي Asp به وسيله باگ موجود در Mssql
  54. هک کردن پسوورد admin -روش كرك SaM پسورد
  55. مرجع های مناسبی برای SELinux
  56. هک کردن افراد از طريق لينک دادن
  57. آشنایی با حملات pharming
  58. آموزش هک سايت
  59. با اين روش حال کافی net ها رو اساسی بگيريد
  60. نحوه رجيستر كردن نورتون آنتي ويروس 2004
  61. برداشتن محدودیت زمانی نرم افزار هایterial(کرک همه نرم افزار ها)
  62. آشنايي با كاربردهاي Botnet
  63. بررسي ويروس Yusufali.B اولين ويروس بومي ايراني + روش پاکسازی
  64. آموزش كامل هك از بوت كردن تا نفوذ به سيستم قرباني
  65. مرجع كامل ضد امنيت شبكه ¤¤¤ 1224 صفحه به زبان فارسي ¤¤¤
  66. چگونه فايلهاي هك را شناسايي کنيم؟
  67. امنيت اطلاعات با استفاده از بيومتريک
  68. مدرسه هكرها !!!!!
  69. !!!افشای اطلاعات!!!
  70. !!!مركز عمليات امنيت شبكه!!!
  71. زبان هكرها
  72. حذف کرم W32.Blaster.Worm
  73. چگونه هك نشويم
  74. هك پسورد ويندوز xp pdf
  75. امنیت تجهیزات شبکه
  76. افزایش امنیت به میزان 80 درصد
  77. Snort، نمونه*ای از یک ابزار تشخیص نفوذ شبکه*ای
  78. امنیت در کافی نت ها
  79. امنيت برتر در سرورهاي Apache
  80. SQL Injection in SQL Server ( يكي از شيوه هاي هك )
  81. امن سازي Windows server 2003
  82. اكسپلويت چيست ؟
  83. 10 نکته برای حفظ امنیت
  84. مباحثي پيرامون حملات عدم پذيرش سرور - Dos Attack
  85. امنيت سرور ديتابيس MySQL
  86. چگونگي اجراي فايلهاي اجرايي از داخل صفحات Html
  87. مرجع کامل معرفی ویروس ها
  88. بهترین تنظیمات برای آنتی ویروس Nod32
  89. دانلود كتاب گوگل هك - GoogleHackersGuide
  90. مقالات : رمزنگاري , کلیدها در رمزنگاری,شکستن کلیدهای رمزنگاری و الگوریتم Md5 در PDF
  91. کلیدها در رمزنگاری
  92. شکستن کلیدهای رمزنگاری
  93. مقاله اي درباره الگوریتم Md5
  94. تغيير IP و حفظ خود از حملات DoS
  95. چگونگي كار با shell script ها در Local Hacking
  96. راهنماي استفاده از گوگل براي هكر ها
  97. اموزش ديسکانکت کردن اتوماتيک از اينترنت يا شبکه(ساده و تست شده)
  98. امنیت در تولید نرم افزارها
  99. طرز استفاده از برنامه achilles در نفوذ
100. آموزش نوشتن ماکرو ویروس
101. امنیت در شبکه*های بی*سیم - Wireless
102. تروجان ها چگونه كار مي كنند ؟
103. اسپم چیست؟
104. آشنائی با رمزنگاری
105. باگ هاى مرورگر فایرفاکس تا چه حد داراى اهمیت هستند
106. راهنمای مجموعه امنیتی Zone Alarm
107. رمزنگاری
108. انتخاب و محافظت از کلمات عبور
109. تست امنیت اطلاعات برای مدیران
110. امنیت در ابزارهای بلوتوث
111. چرا آنها هک می شوند؟ بررسی شیوه ی بکار رفته در نفوذ به سایت پرشین بلاگ
112. پنجره آسیب پذیری، دلیلی برای هک شدن
113. Keylogger ابزاری برای جاسوسی
114. Honeypot ها
115. آشنایی با ping و tracert
116. Tftp چیست؟ + آموزش استفاده از Tftp
117. بستن درگاه ها بدون استفاده از حفاظ
118. کتاب Hacking Exposed نسخه فارسی ( PDF )
119. کرکینگ ( آموزش فارسی ) - Unpacking کامل پکر y0da 1.3.3 و نحوه کرک کردن CrackMe!
120. مجموعه کتاب های بعضا نایابی در زمینه امنیت
121. یافتن یوزر پس از سرور های ای میل و ftp
122. امنیت برنامه های وب
123. phishing یا دزدی هویت
124. اطلاعات اساسی در مورد password
125. اطلاعات اساسی در مورد ویروس
126. Snort ، نمونه*ای از یک ابزار تشخیص نفوذ شبکه*ای
127. معرفی برنامه Nmap Scaner
128. هک ویندوز Xp و 2000 بدون نیاز به ارسال فایل
129. چگونه بدون داشتن آنتی ویروس از ورود ویروس ها به کامپیوترمان جلوگیری کنیم؟
130. فوت و فن های آنتی ویروسها
131. انواع حملات توسط هکر ها
132. سری مقالات رد پا گم کردن
133. دیگر کسی نمیتونه پسورد ایمیلتان را به دزده (تضمینی)
134. ایجاد محیطی امن و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به پست الکترونیک
135. نحوه از بین بردن تروجان ها ، ویروس ها و ...
136. مبانی امنیت اطلاعات
137. آموزش هک در 14 جلسه
138. سریعترین روش پیدا کردن pass ادمین ((خود خود پسورد))
139. با روشی بسیار ساده از عدم نصب keylogger بر روی سیستمتان توسط خانواده مطمئن شوید
140. روشی ساده که در گذشته برای هک کردن و بدست آوردن آدرس ایمیلی که گرفته شده استفاده میشد
141. با خصوصیت سه ویروس و بدافزار مطرح اینترنتی آشنا شویم
142. ارزیابی امنیتی سیستم عامل ویندوز
143. چگونه بدون استفاده از آنتی ویروس و بدون کاهش سرعت آلوده نشویم
144. یک تروجان با حال
145. مقالاتی در زمینه هک
146. چگونه کامپیوتر خود را قفل کنید؟
147. آشنایی با دیواره آتش Firewalls
148. روش های مختلف هک کارت اینترنت و ISP ها
149. رد پاهای به جا مانده از شما در اینترنت را مدیریت کنید!
150. یک ویروس برای فرمت کردن درایو C کافی نت یا شخص مورد نظر
151. افزایش امنیت در اینترنت به میزان 80 درصد
152. دیواره هاى آتش (Firewall) چیستند؟
153. ویروسی شدن در 20 دقیقه !
154. امنیت پیغام*های الکترونیکی
155. مفاهیم و اصطلاحات پایه ای در مبحث رمزنگاری اطلاعات (Hashing)
156. دفاع چند لایه*ای در مقابل ویروس*ها
157. تاریخچه*ی جهانی هک کردن از سال 1971 تا 2003
158. کالبد شکافی ویروس Document(Ya Hossein) ، اولین ویروس ایرانی
159. نرم*افزارهای جاسوسی چگونه شما را کنترل می*کنند
160. هک EasyCafe در دو سوت!
161. آموزش کامل پاک کردن تروجان optix pro 1.31 از روی کامپیوتر
162. Ip خود را قفل کنید (100%)
163. لبه تاریکی: سرقت هویت دیجیتالی و سرقت دیجیتالی هویت
164. مخفی کردن پسوند فایل های آلوده
165. آموزش : هک و برخی نرم افزارهای مورد نیاز
166. پرداخت را به انگشتان خود بسپارید (مربوط به امنیت)
167. ویروس جدید یاهو مسنجر
168. کدگزاری بر روی پسورد
169. آموزش : چگونه در چت فایل های سرور و خطرناک را بشناسیم ؟
170. Spam چیست ؟
171. هک کردن از طریق داس
172. حمله از طریق smb به صورت Pdf
173. آموزش ساخت ویروس های قوی و کشنده
174. پاک کردن حرفه ای اطلاعات
175. بررسی سیستم های امنیتی - اطلاعاتی Issaf
176. فیشینگ چیست و چگونه با آن مقابله کنیم؟
177. تنها راهنمای واقعی هک برای مبتدیان
178. بازگرداندن کلمات عبور هک شده
179. ویندوز بعنوان فایروال
180. هک سرور pdf
181. سیستم رو ضد هک کنید !
182. ساخت ویروس صفحه کلید
183. 3 مقاله در مورد هک ، امنیت و شبکه
184. آموزش هک وبلاگ
185. آشنایی با حملات Xss و هک کردن سایت
186. آموزش هك سايت با استفاده از MySpeach Portal
187. مقالات پي دي اف در باره كپي رايت و حق و حقوق در رايانه
188. ده نكته در مورد امنيت شبكه* هاي بي سيم
189. نگاهي به پديده هک در تلفن همراه
190. آموزش هك آي دي
191. آموزش ساخت ويروس
192. بدست آوردن پسورد اکانتهاي ويندوز
193. ترفندهاي ضدجاسوسي
194. چگونه فایل های *.exe را تغییر دهیم؟
195. ربع قرن پس از تولد اولین ویروس
196. رمزهای عبور : امنیت بیشتر
197. چرا نرم افزار نباید مالک داشته باشد؟
198. قفل*های سخت افزاری و نرم افزاری
199. پسوردي كه هرگز هك نمي شود
200. Nmap چیست؟
201. پايگاه SAM و روشهاي بدست آوردن پسورد در حالت Local به زبان ساده
202. نرم*افزارهاي جاسوسي چگونه شما را کنترل مي*کنند

اينترنت و وب :

   1. كنترل استفاده از اينترنت
   2. آشنايي با BCC و مزايای استفاده از آن
   3. 40 نکته فوق العاده از اینترنت اکسپلورر
   4. 149 رمز و راز از اينترنت اكسپلورر (IE6)
   5. آموزش تنظيمات Internet Explorer
   6. واي كه اين IE چقدر ترفند پذيره؟؟؟
   7. چه کسانی از اینترنت پول درمی آورند؟
   8. نصب و پیکربندی سرویس*دهنده وب آپاچی
   9. خنثي كردن ممنوعيت راست كليك در سايت ها
  10. Anon Email Sender
  11. آشنايي با دو شاخص مهم شبکه، پهنای باند و ميزان تاخير
  12. ايجاد يک اتصال dial-up بهتر!!!
  13. نحوه ترجمه اسامی Domain توسط DNS
  14. نحوه ذخيره و نگهداری Domain names
  15. حفاظت کامپيوتر قبل از اتصال به اينترنت
  16. کامپيوتر خود را بهتر بشناسيم : سرويس گيرندگان Email
  17. زير ساخت اينترنت
  18. در باره راهبرى اينترنت
  19. واژه هاي اينترنتي که هر کاربر اينترنت بايد بداند
  20. چگونه ايميل فارسي بنويسيم - Unicode
  21. يونيكد چيست؟ -- Unicode
  22. داشتن يك ايميل pop3 ازطريق yahoo
  23. معرفي سايتهاي مختلف
  24. يک ترفند
  25. ایجاد ارتباط با mysql
  26. IP چيست؟
  27. فـــــــرستادن 25 مگابایت فایل به ایمیل توسط FastSend و (PDF+)
  28. اسرار و ترفندهاي بهينه سازي صفحات براي موتورهاي جستجو
  29. باتنظیمOutlook Express از ورود ویروس جلوگیری کنید و (PDF+)
  30. فعال کردن قابلیت POP3 برای پست الکترونیکی Gmail
  31. گشت و گذار و جستجو در وب از طريق E-Mail (معرفي امكانات سايت Web2Email.com )
  32. چگونه يك فايل را آپلود كنيم؟
  33. بي پايان كردن اعتبار كارتهاي اينترنت
  34. كاملترين مرجع خطا مودم
  35. همه چیز درباره صندوق پست صوتی
  36. استفاده از 100 درصد پهناي باند در ويندوز XP
  37. هفت روش براي حرفه اي براي ايجاد رمز عبور در ياهو
  38. افزايش اعتبار كارت اينترنت شما (كارت 5 ساعته بخريد بعد..)
  39. آشنايی و کار با فرمان Ping
  40. استفاده و کار با فرمان Netstat
  41. چگونه می توانم آدرس IPی خودم را پيدا کنم؟
  42. پروکسی و ***** چیست ؟
  43. چگونه مي توانم آدرس IP فردی را پيدا کنم؟(روشي براي هك كردن )
  44. آشنایی با پورت 110
  45. مقابله با ويروس سايت Free Serials
  46. نحوه تنظيم thunderbird برای Gmail
  47. آموزش اينترنت به صورت مرحله به مرحله
  48. اوركات و جامعه ايرانى
  49. آناتومی یک موتور جستجوگر
  50. بالا بردن امنيت سيستم هاي رايانه اي در هنگام استفاده از اينترنت و پست الكترونيك
  51. 10 راه آسان براي مبارزه با هکرها
  52. ساختمان آدرس هاي اينترنتي را بشناسيد.
  53. شنايي با انواع خطوط اتصال به اينترنت
  54. رهایی از AZESearch
  55. چگونگی آپلود عکس در imageshack
  56. آشنايي با سيستم هاي IDS
  57. ورود و استفاده امن از ایمیلهای YAHOO
  58. اموزش ip
  59. آشنايي با چند سايت كرك برنامه ها
  60. الكارت چيست؟؟
  61. Proxy Server چیست ؟
  62. دریافت فایلهای RM ، SWF و DOC و MOV و... از سایتها به سادگی
  63. مفاهيم پروتکل TCP/IP در شبكه
  64. آشنايي با زير ساخت اينترنت
  65. لیست ایمیل های رایگان با ظرفیت های بالا
  66. شبکه اترنت (Ethernet) چيست؟
  67. آشنايي با Netstat
  68. 13 روش براي بالا بردن امنيت در ياهو
  69. علامت @ از كجا آمده است؟
  70. ده درس مهم که در زمينه تجارت اينترنتي
  71. GMail فارسی تر از همیشه
  72. کاملترین مرجع خطاهای مودم
  73. TCP و UDP چيست؟
  74. خلاصه پروتکل*های مرتبط با E-mail و (PDF+)
  75. Hackers Scripts (یک مجموعه کامل در زمینه هک که از تاریخچه تا آخرین نرم افزارها و آموزشها رو در بر داره)
  76. مفاهيم شبكه1
  77. مفاهيم شبكه 2و (PDF+)
  78. آموزش جامع و كامل اينترنت
  79. روش پيدا كردن موزيك و mp3 از طريق گوگل
  80. گرفتن سریال نامبر برنامه ها مستقیمآ از گوگل
  81. نكاتي براي جستجو در اينترنت
  82. ارسال ايميل هاي حجيم
  83. پیدا کردن کتاب و هر چیزی در گوگل
  84. از تمامي خصوصيات premium سايت rapidshare.de استفاده كنيد
  85. اموزش ايجاد وب سايت ( وبلاگ ) در Persiangig به همراه چگونگي اپلود فايل ها
  86. لايحه قانون جرايم رايانه*اي - تيرماه ۱۳۸۴
  87. Voip چيست؟
  88. با كنفرانس ويدئويي آشنا شويد
  89. شش نشانه يك دامين خوب
  90. زمانبندی قرارملاقاتها با outlook
  91. بررسی مزایا و معایب مرورگرهای تاپ دنیا در اواخر سال 2005
  92. مجموعه دايره المعارف It
  93. رفع يك Bug برای اینترنت اکسپلورر
  94. معماري سرويس گرا Service Oriented Architecture چیست؟
  95. معرفي 3 فايروال مناسب
  96. Rss مسائل نه چندان ساده*ای را در عرصه تبليغات آن*لاين در پی دارد
  97. مقصد: Ip پيشرفته ايده آل
  98. معماري سرويس*گرا چيست؟
  99. يافتن لينک مستقيم براي Download
100. اصطلاحات چت - Chat
101. ماكرو چيست؟
102. JDBC Scripting به چه معناست؟
103. >>WiMAX چيست؟<<
104. چند نکته برای افزایش سرعت بارگزاری صفحات وب (استفاده از Css و...)
105. !!!???خطرات كوكی*ها؟؟؟!!!
106. استفاده از تكنولوژی Wafs برای تماس*های راه دور
107. چگونه سرعت و كيفيت خطوط Adsl را آزمايش كنيم؟
108. اموزش ياهو 360 ...Yahoo! 360°
109. دیدن وب کم های فعال اینترنتی از طریق گوگل
110. کتاب آموزشی: SAMS Teach Yourself HTML and CSS in 24 Hours, 7 Edition
111. مجموعه دايره المعارف IT
112. بروز كردن سايت*وب* از طريق Email(تصويري)
113. از پس شانه گوگل (ورود به هر سایتی که گوگل به آن وارد می شود)
114. جاستین فرنکل، یک خالق در دنیای دیجیتال
115. چطور از تجسس موتورهاي جست*وجو در امان بمانيم؟
116. راه اندازي سرور وب تحت ويندوز
117. مقاله ای كامل در مورد PageRank گوگل از مدرسه وب
118. آموزش كامل نحوه اسناده از Cpanel براي وبمستر ها
119. تاریخچه اینترنت
120. Rss چیست ؟
121. ICDL چيست ؟
122. از کوکی - ****ies - چه می*دانید؟
123. Voip چيست؟
124. چطور از تجسس موتورهاي جست*وجو در امان بمانيم؟
125. آيا مي خواهيد اينترنت سرييييييع داشته باشيد ؟
126. از Ssl چه ميدانيد ؟
127. اطمینان از پر شدن فیلدهای مورد نیاز در صفحات Html
128. TFTPچيست؟
129. کوکی **{ ****ies } چیست؟
130. درباره پهناي باند بيشتر بدانيم
131. بورس فارکس (Forex)
132. آشنائی با امضای دیجیتال
133. Meebo = Web 2.0 + AIM + ICQ + MSN + Yahoo! Messenger
134. با del.icio.us وب*گردی را برای خود و دیگران خوشمزه*تر کنید
135. Rss چیست؟
136. به سادگى براى سایت خود "فرم تماس" بسازید
137. تهیه لیست از فایلها با استفاده از برنامه های اشتراک فایل مثلا dc++dc++
138. پاسخگویی خودکار به ایمیلها -مقاله ای کوتاه ولی مفید
139. چگونه یک اسپمر شویم
140. به راحتی برای سایت خود Search درست کنید!
141. نقش یک پروتکل اینترنتی - Ipv6
142. whois و nslookup
143. آموزش کامل و جامع استفاده از مرورگر internet explorer
144. با Dhcp بیشتر آشنا شوید
145. پیکربندی Dhcp با رعایت مسائل ایمنی
146. فرمتهای فشرده سازی تصاویر تحت وب
147. مهارت در جستجوی اطلاعات فارسی از اینترنت
148. تاریخچه وب
149. آموزش ++DC
150. سایت خود را مطابق تکنولوژی جستجوگر ها طراحی کنید
151. ترفندهایی که موجب جستجوی بهتر در گوگل میشوند
152. لوگوهای گوگل را چه کسی و چگونه طراحی می کند؟
153. آشنائی با پروتکل امنیتی دراینترنت
154. ثبت سایت یا بلاگ در موتور های جستجو (Google, Yahoo, MSN)
155. Rss چیست و چه کاربردی دارد؟
156. مروری بر ابزار های ترجمه آنلاین ؛ وب سایتهایی با دیکشنری های هوشمند چند زبان
157. معرفی معماری اطلاعات
158. لوگوی ایمیل بسازید
159. آموزش دانلود از سایت Uploading.com برای مبتدیان
160. مشکلات اینترنت و پست الکترونیکی خویش را بر طرف کنید
161. Vdsl ، سریعترین فناوری Dsl
162. خبرخوانی آسان با Rss
163. Wap چیست؟
164. چکار کنیم کسی به فولدرهای ما در پرشین*گیگ دسترسی نداشته باشد؟
165. آموزش: نحوه جستجوی نرم افزار کامل در گوگل!
166. تکنولوژی ADSL و قیمت شارژ ماهیانه سرویس IP Wireless
167. بررسی و تحلیل کاربرد اینترنت در جامعه جوان ایران
168. آموزش ساخت بازی*های کم حجم به کمک اسکریپت*های جاوا
169. نامه هایتان را در GMail امضا کنید
170. آن روی ترسناک سکه* اینترنت
171. درست جستجو کنید
172. اصطلاحات دنیای جستجو و موتورهای جستجوگر
173. پدید آورنده ایمیل
174. 7 اصل برای طراحی یک سایت وب موفق
175. به کار بردن رنگ در اصول طراحی وب سایت
176. ایمیل های Gmail را با Outlook وخیلی راحت دریافت کنید
177. Ip من و اطلاعاتی درباره Yahoo
178. روبوتهای وب چیستند؟
179. UpLoad کردن فایل ها در FTP با کمک Internet Explorer
180. نکات و حقه های جستجوگری در اینترنت
181. چگونه با فایرفاکس پرواز کنیم ؟
182. طریقه حذف تبلیغات دامین Tk.
183. اینترنت
184. وب2 چیست؟ الگوهای طراحی و مدل*های تجاری برای نسل بعدی وب*
185. همه چیز درباره Ajax
186. آموزش گرافیکی و گام به گام Front Page
187. چگونه Ip مورد نظر را بدست بیاوریم؟
188. کلیدهای میانبر در Gmail
189. نرم افزار Propel برای افزایش سرعت اینترنت
190. اصطلاحات رایج گپ زنی اینترنتی ( Chat )
191. پینگ کردن ، در سه سایت تنها با یک کلیک
192. web2 چیست؟
193. مجموعه مقالات طراحی وب
194. ساخت موتور جستجوی شخصی برای Rapidshare
195. روش یافتن IP و مکان افرادی که برایمان Mail فرستانده اند
196. نکاتی جهت بهینه سازی برنامه های Asp.net
197. ممنوع کردن بعضی از صفحات وب و قفل کردن آنها
198. پرش به سایت دیگر
199. جست*وجو، کلید حل معماها در اینترنت
200. تبلیغات دراینترنت: ابزارها و روش ها
201. هنگامی که طراحی بد استاندارد میشود
202. تجارتخانه در اینترنت از استراتژی تا عمل
203. دیتاسنتر چرا و چگونه؟
204. رونق تدریجی شبکه های آنلاین بازی
205. آموزش دانلود از MegaUpload.com
206. با گوگل تاک بیشتر آشنا شوید
207. ساخت یک قطع کننده اتوماتیک ارتباط اینترنت
208. اعتیاد مجازی
209. پرو تکل Ftp
210. اصول طراحی صفحات وب
211. Wap چیست؟
212. کامپیوتر خود را برای دانلود به روبات تبدیل کنید !
213. آموزش دانلود موسیقی از Iransong
214. سگ مخفی شده در سایتهای Php ( جنجالی )
215. مقالات مرتبط با فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک ( It )
216. آشنایی با پروتکل ftp(مرجع کامل)
217. بالا بردن سرعت دانلود از اینترنت
218. بدست آوردن سرعت واقعی اتصال به اینترنت
219. کشف اسرار گوگل - 25 راز در معروف ترین موتور جستجوی دنیا
220. سیستم هاى اشتراک در اینترنت
221. نحوه جستجوى اساسى در گوگل
222. آموزش کار کرد وتنظیمات Mozila Thunderbird
223. چگونه سایتمان ***** نشود
224. آنارشی و اینترنت
225. آموزش سریع Thunderbird
226. قفل کردن صفحه ی خانگی Internet Explorer
227. آشنایی اولیه به صورت عملی با Ip
228. Ip و Port چیست ؟
229. دانلود از Rapidshare.com برای مبتدیان - فایل ویدیویی!
230. قانون ایران و جرائم اینترنتی
231. پخش کننده آنلاین موزیک پخش کننده آنلاین برای سایتها و وبلاگها!
232. ساخت فایل های sitemap با استفاده از نرم افزار Google Sitemap Generator
233. Adsl2 چیست و چگونه کار می کند
234. آشنایی با بسته*های افزودنی امنیتی فایرفاکس*
235. راهی ارزان وسریع برای دانلود فایل های بزرگ با BitTorrent
236. با یک صندوق پست یاهو ، دو یا چند اشتراک(آکونت)داشته باشید
237. جامعه ویکی پدیا (ویکی ؟! - قسمت دوم)
238. خنثی کردن ممنوعیت راست کلیک در سایت ها !
239. لوگوی ایمیل بسازید
240. ایمیل 10 دقیقه ای
241. تست و اشکال زدایی صفحات وب
242. پلاگین های جستجوی مفید ویژه فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر 7
243. راهنمای سادهِ ترفندهای فایرفاکس
244. ADSL2 : ADSL2+ عبور از مرزهای سرعت
245. اینترنت ازجنسى دیگر
246. آشنایی با Isa Server
247. رام کردن عنکبوت سرکش(چگونه در اینترنت بهتر جستجو کنیم؟)
248. آموزش اجراي فايل هاي PHP بر روي Localhost با استفاده از EasyPHP
249. وزن و سنگيني ارسال و دريافت ميليونها بايت اطلاعات در پهنه اينترنت
250. نگاهي به فايرفاکس 3 - مبارزه با سايت هاي مخرب+کاوش خصوصي در اينترنت
251. دنيا را از پنجره اپل ببينيد، همه چيز از سافاري
252. آشنايي بيشتر با دومين
253. براي بازديدکنندگان سايتتان دسکتاپي وب 2 مهيا کنيد
254. چت بدون اينترنت!
255. پِيامهاي Error در هنگام مشاهده صفحات اينترنت
256. وب سرويس چيست
257. گذاشتن لوگوي ساخت دست شما در سايتتان
258. بيش از 230 ميانبر براي سايت هاي مهم وب
259. كوكي، راز پنهان در مرورگرهاي اينترنتي/حتما بخوانيد
260. 10 نکته مهم در طراحي سايتهاي تجارت الکترونيکي
261. پديده اينترنت II
262. چگونه Page Rank سايت خودمان را در موتورهاي جستجو حفظ کنيم؟
263. آن*ها چه مي*دانند؟ - مديريت كوكي*ها، تاريخچه دانلودها و... براي يك وبگردي ايمن*تر
264. همه چيز درباره انتخاب يک Isp مناسب
265. نکات اينترنتي
266. مروري بر تاريخچه Yahoo
267. شمارنده وب چيست؟
268. 4 ترفند کوچک در Yahoo Mail
269. چگونه فايرفاکس را سريع تر کنيم ؟
270. موفقيت Css
271. بمباران گوگلي
272. جادوی Adsl
273. بررسی شبكه بندی خصوصى مجازى - --- تحت ويندوز سرور 2003
274. فیلترینگ در کشورهای جهان
275. مزایای استفاده از جی میل
276. فناوری P۲p و بیداری همیشگی اینترنت
277. 12 راه موثر ولی غیرمعمول برای افزایش بازدید کننده
278. طرح راه*اندازی Data Center در ایران
279. تهیه پشتیبان از بانک اطلاعات سایت
280. دانلود کتابخانه مقالات طراحی وب (محیط نرم افزاری)
281. دانلود نامحدود از rapid share صد در صد عملی
282. پینگ کردن ، در سه سایت تنها با یک کلیک !
283. 10 کار جالب که «احتمالا» با جی*میل انجام نمی*دادید
284. اهمیت تبلیغات در اینترنت
285. آموزش نحوه بدست آوردن موقعیت سرورهای سایت ها و سرورهای مختلف
286. ۹ اصل حیاتی در اینترنت
287. آشنایی با واژه بازاریابی اینترنتی E businessو کارکردهای آن در تجارت الکترونیکی
288. زنان، اینترنت، جامعه پیشرفته
289. مفاهیم Navigation
290. چگونه برای وب بنویسیم
291. روش نگهداري از ايميل*هاي مهم

اپرا (OPERA )

   1. OPERA مرورگري با سرعت فوق العاده
   2. چگونگی تنظیم OPERA برای استفاده از FLASHGET
   3. ارسال و دریافت ایمیل با Opera
   4. آشنایی با سریع ترین مرورگر دنیا - Opera -

وبلاگ و وبسايت:

   1. چگونه وبلاگ بسازيم؟(مقدماتي)
   2. آشنائی با مفاهیم طراحی وب
   3. ايجاد فايل XML با استفاده از يک بانک اطلاعاتی
   4. طريقه قرار دادن فايلهاي فلش به وبلاگ swf
   5. موتور جستوجوگر در وبلاگ
   6. نوشته متحرک مخصوص نوشته هاي فارسي از سمت چت به راست
   7. قابل توجه مدیران سایتهای کوچک
   8. يک روش ساده برای جلب بازديد کننده!
   9. پنج روش رايگان براى افزايش ترافيك وب*سايت
  10. سوالهائی که می توانند به شما در پیدا کردن رسانه تبلیغاتی مناسب کمک کنند.
  11. با اين کد متيوانيد در وبلاگتان يک تقويم داشته ياشيد
  12. دستور جاوا اسکريپت براي وبلاگ ها(( ساعت ))
  13. بازديد کنندگان سايت خود را فراري ندهيد!
  14. قرار دادن لوگوي وب سايت شخصي در نوار ادرس و ليست Favorites
  15. متن متحرك در بلاگ
  16. پروانه دار كردن موس
  17. چگونگي برداشتن banner هاي تبليغاتي سايت ها
  18. ده توصیه برای داشتن سایتی بهتر
  19. اموزش ها ي مختلف (تو يك تايپيك)
  20. برداشتن تبليغ پرشين بلاگ
  21. مدرسه وب ( نکات آموزشی در رابطه با سایت و وبلاگ از كليك جام جم و غيره )
  22. ساخت يك وب سايت در خانه و (PDF+)
  23. آموزش ساختن وبلاگ تو پرشين وبلاك
  24. چگونه سایت خود را به موتور جست و جو تبدیل کنیم
  25. با Word هم مي توانيد سايت بسازيد
  26. راهنمای ساخت وبلاگ
  27. آموزش ساده و سریع ساخت یک وبلاگ در بلاگ اسپات
  28. يك انتي ***** سريع و خوب بسازيد
  29. آموزش طراحي قالب براي سيستم ميهن بلاگ - MihanBlog
  30. وب سايت خود را به يك مركز درامد تبديل كنيد
  31. آموزش ثبت نام در گوگل و نکتهايي براي افزايش بازديدکنندهو (PDF+)
  32. اشنايي كامل با ActiveX و Java
  33. آموزش گذاشتن موزيك در وبلاگ
  34. وبلاگ شما در کدام نقطه از جهان پربیننده تر است؟
  35. مقایسه*ی وب*سایت و وبلاگ؛ شباهت*ها و تفاوت*ها
  36. آموزش کامل ساختن وبلاگ
  37. نکاتی برای ساخت بهتر وبلاگ
  38. حذف تبلیغات در بلاگفا
  39. آداب وبلاگ داشتن
  40. استفاده از گوگل برای وبلاگ پراکنی در تمام سیستم ها
  41. تست Word 2007 برای وبلاگها
  42. انداختن عكس زمينه براي وبلاگ
  43. راهنماي وبلاگ نويسي با Deepest Sender
  44. با چگونگی آمارگیری وب*سایت* و وبلاگ بیشتر آشنا شویم
  45. سی و سه نکته از بایدها و نبایدهای مدیریت وب سایت یا وبلاگ

  46. بهینه سازی سایت و وبلاگ برای جستجوگرها

 


دوستان تمامی مقالات زیر در دو پارت و بصورت CHM برای استفاده ی شما دوستان آپلود شده هست

لینک های دانلود : (برای اونهای که سرعتشون پایینه اما باز هم سرع بالا می خواد پارت 1 سایزش 15 مگ هست پارت 2 هم سازش حدود 13 مگ هست هر دو پارت رو دانلود کنید و با نرم افزار winrar بازش کنید)

                                
کد:           

http://khourjavan.parsaspace.com/maghalatp30world/magalate_p30world_khourjavan.com.part1.rar
و
http://khourjavan.parsaspace.com/maghalatp30world/magalate_p30world_khourjavan.com.part2.rar
          


این هم یک لینک دانلود برای کسانیکه سرعت اینترنتشون بالا هست به صورت 1 پارت هست

                                

کد:           

http://khourjavan.parsaspace.com/maghalatp30world/magalate_p30world_khourjavan.com.zip
          


لینک های کمکی :
                                
کد:           

http://rapidshare.com/files/98387130/Majmoeye_Magalate_P30World_Uploded_By_Mohsen6558.part1.rar
و
http://rapidshare.com/files/98387131/Majmoeye_Magalate_P30World_Uploded_By_Mohsen6558.part2.rar
          

یا
                                
کد:           

http://www.megafileupload.com/en/file/53529/Majmoeye-Magalate-P30World-Uploded-By-Mohsen6558-part1-rar.html
و
http://www.megafileupload.com/en/file/53530/Majmoeye-Magalate-P30World-Uploded-By-Mohsen6558-part2-rar.html
          


یا
                                
کد:           

http://www.filefactory.com/file/3860b3
و
http://www.filefactory.com/file/24ad23
          


یا
                                
کد:           

http://www.megaupload.com/?d=3TPYHMC4
و
http://www.megaupload.com/?d=DDK2ND5Q
          


این هم از لینک های کمکی بودند که مشکلی واستون پیش نیاد واقعا این مجموعه ارزشمند ارزش دانلود کردن رو داره


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1909
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

_ زیبا وب  در موتورجستجوی گوگل همچنان تک رقمی و دارای رتبه بالاست

_آموزش جستجو درگوگل و یک کد موتور جستجو برای سایت یا وبلاگ شما

_روش حذف ویروس بوت و اتوران boot.exe      autorun.inf

_آدرس آی پی چیست؟ IP Address چگونه در اینترنت شناسایی می شوید؟

ـ حذف آثار جرم ، رد پا ها و سایتها ی مشاهده شده در اينترنت

_ ترفند های کامپیوتر مختصر و مفید

_چگونه امتياز (Rank) سايت خودمان را در گوگل افزايش دهيم؟ OCR چیست؟

_بالا بر دن سریع آمار بازدید وبلاگ یا سایت شما

_ چند توصيه مهم براي داشتن سايتها ي پربیننده وجالب  - بازار يابي الكترونيكي

_ موتور های جستجو یاهو و گوگل  را فریب ندهید!

_چگونه مطالب مورد نیاز سایتها و وبلاگها را از موتور های جستجو بیابیم؟

_ آدرس چند سایت و وبلاگ در مورد موبایل

_ سایتی مفید برای ترفند های کامپیوتر

_ میکروسافت فارسی

_بیل گیتس  رییس شرکت مایکروسافت ،از ثروتمندترین مردان جهان

Trojan Horses  اسبهاي خطرناك تروا ، مراقب ایمیل های خود باشید

_ جستجوی انواع عکس  . صفحات وب و مطالب دلخواه شما

_ مختصری در باره اتصال به شبکه و عمل sharing

_ چرا پیامهای آفلاین یاهو مسنجر شما پاک می شوند؟

_ ترفندهایی برای ویندوز ایکسپیXP

_ مخفی کردن درایو ها و پارتیشن با استفاده از ریجستری

_ وقت گذرانی بیهوده برای دوستیابی در چت روم ها

_ جو ناسالم بر بسیاری از وبلاگهاو سایتهای اینترنتی ایرانی، فریبکاری در وب سایتها!

_میخواهيد بدانيد در کامپيوتر شما با چه کسانی چت شده؟

_ كدهای جاوا براي زيبايي سايت يا وبلاگ شما

 _ عدم امکان اتصال به اینترنت و تشريح  خطاهاي مودم

 ـ مقدمه اي در مورد وبلاگ نويسي  

_آموزش درست کردن ایمیل و ارسال و دریافت ایمیل برای مبتدیان

 _ مطالب متنوع آموزشي در مورد كامپيوتر و اينترنت

­چگونگي استفاده از مودم  و کامپیوتر برای ارسال و دریافت فاكس

 -داونلود دفترچه فارسي سوني اريكسون k750i

 _ مقا لات آموزشی در مورد کامپيوتر

 _  آپلود رايگان عكس و فايلهاي فلاش براي وبلاگ شما 2

 _ با  بالا بردن سرعت  اينترنت از هزينه خود بكاهيد

_ یک کدموتور جستجو برای سایت یا وبلاگ شما



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1425
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

عنوان: کتاب آشنایی با جاوا و J2EE
نویسنده : مهدی وجدانی
رشته : کامپیوتر
نوع: برنامه نویسی
نوع فایل : PDF
زبان : فارسی
حجم 2400 (کیلوبایت) یا 2MB
تعداد صفحات:257

دانلود

 

عنوان: کتاب برنامه نویسی شی گرا در 21 روز
نوع: برنامه نویسی
نوع فایل : PDF
زبان : فارسی
حجم:13800(کیلوبایت) 13MB

تعداد صفحات:475 

دانلود 

 

عنوان: کتاب آموزش جاوا JAVA
نوع: برنامه نویسی
نوع فایل : PDF
زبان : فارسی
حجم:2700(کیلوبایت) 2MB

تعداد صفحات:337 

 

دانلود

 

عنوان: آموزش java
نوع: کامپیوتر / برنامه نویسی
نوع فایل : PDF
زبان : فارسی
حجم:600(کیلوبایت)

تعداد صفحات:49 

 

دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1549
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

آموزش نرم افزار ها:
==============++=================
آموزش جامع و كامل كار با فايروال پر قدرت (MC AFEE ) ورژن 5
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=412
==============++=================
آموزش جامع و كامل برنامه دانلودر Download Accelerator Plus
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=517
==============++=================
آموزش جامع و کامل TouchNet Browser
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1068
==============++=================
در خواست اموزش برنامه كلك kelk
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1714
==============++================= + PDF@@@
آشنايي با برنامه Acrobat Reader5
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1972
==============++=================
آموزش Zone Alarm 3.7.098
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2648
==============++=================
آموزش نرم افزار Zone Alarm 5.5
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1359
===============++=================
معرفي نرم افزار Serials 2000 v 7.1
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3029
==============++=================
آموزش رمز گذاري صفحات وب با Password Wizard
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2579
==============++=================+ PDF@@@
چند تا آموزش نرم افزار با حال nero,swish , Mcafee . Linux
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3466
==============++=================
آشنايي كامل با نحوه ساختن CD Bootable با نرم افزار Nero v 6.0
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=450
==============++=================+ PDF@@@
آموزش AUTO CAD V14
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4082
==============++=================
نگاهي به نرم‌افزار Installshield
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4154
==============++=================
آموزش مالتی مدیا و با صدا و کم حجم onspeed
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4139
==============++=================
آموزش كامل برنامه onspeed براي عبور از فيلتر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4124
==============++=================+ PDF@@@
آموزشsub seven ) sub 7 )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2747
==============++=================
اموزش SUBSEVEN
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9971
===============++=================
آموزش Resource Tuner (برنامه ای برای فارسی کردن برنامه )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t4746
===============++=================
آموزش جامع و كامل نرم افزار NORTON GHOST 2003
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3307
===============++=================
آموزشي كه كاربران را از نصب ويندوز به همراه تمام برنامه هاي آن خلاص مي كند با(Norton Ghost 2003)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16096
===============++=================
آموزش فلش - Flash
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5852
===============++=================
آموزش فلش - Flash
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6401
===============++=================
آموزش فلش در 6 سي دي (Flash MX, Multimedia CD Training 6CD)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14712
===============++=================
آموزش فلش
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6229
===============++=================
آموزش كامل فلش
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7252
===============++=================
آموزش گروهی Flash Mx
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2407
==============++=================
از Wise Installation لذت ببريد ( آموزش )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6195
===============++=================
آموزش نرم افزار Clone CD
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2682
===============++=================
كاملترين راهنماي فارسي تبديل DVD به Divx ,...
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=763
===============++=================
آموزش هك با نرم افزارMagic-PS
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3237
===============++=================+ PDF@@@
آموزش خوب فتو شاپ به صورت فارسی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4458
===============++=================
آموزش فارسی 43 صفحه اي فتو شاپ
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7045
===============++=================آموزش فوتو شاب در چهار جلسه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8102
===============++=================
کلی آموزش فتوشاپ
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8173
===============++=================
دانلود آموزش Adobe CS 2 در 5 سي دي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8175
===============++=================
ترفندهای حرفه ای فتوشاپ ( برای حرفه ای ها )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8489
===============++=================
Unlocker 1.4 + آموزش کار با آن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7046
===============++=================+ PDF@@@
آموزش word & powerpoint
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7184
===============++=================
کامل ترین آموزش نرم افزار Ulead Video Studio 7
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1814
===============++=================
چگونه در عرض چند ثانيه PDF بسازيم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1145
===============++=================+ PDF@@@
آموزش فايروال مك آفي - FireWall Mcafee
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6598
===============++=================+ PDF@@@
آموزش پيشرفته ي 3D's Studio Max
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9896
===============++=================+ PDF@@@
دو مجموعه آموزشي شامل API\ASP.Net\java script\Bios BEEP\Linux
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7411
===============++=================
آموزش InstallShield
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4749
===============++=================+ PDF@@@
آموزش ساخت Ebook با پسوند EXE با برنامه NeoBook5
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11514
===============++=================
Partition Magic پارتيشن مجيك: جادويه پارتيشن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=515
===============++=================+ PDF@@@
آموزش نرم افزار MultiMediaBuilder در 41 صفحه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3708
===============++=================+ PDF@@@
E-Books: How To Do Everything With Office2003
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13434
===============++=================
راهنمای ويندوز ملنيوم بطور کامل شامل 40 صفحه - WIN ME
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13259
===============++=================
آموزش Yahoo tunnel (برنامه اي برای بوت نشدن) بهمراه آخرين ورژن اين برنامه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13829
===============++=================
آموزش جامع و تقريبا كامل نرم افزار اكسل2003 - Exel 2003
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12822
===============++=================+ PDF@@@
آموزش FRONT PAGE 2000
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4084
===============++=================+ PDF@@@
آموزش فرانت پیج - FrontPage
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12377
===============++=================
دانلود Modem Spy v 3.2.1.1 به همراه آموزش کامل و پلاگينها (با هر كي چت كنيد شماره تلفنش به دست مياد)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2829
===============++=================
ويدئوهاي آموزشي پاورپوينت (POWER POINT )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15314
===============++=================
آموزش ساخت Ebook با پسوند EXE بوسیله نرم افزار E-Book Pack Express
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13290
===============++=================
ويدئوهاي آموزشي برنامه ACCESS
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15303
===============++=================
آموزش نرم افزار Vitrual PC اجراي سيستم عاملي درون سيستم عامل ديگر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16236
===============++=================
آشنايي جامع و كامل با Firewall و طرز كار آن ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1382
===============++=================
آموزش فارسي System mechanic, ورژن 5 اين برنامه مشهور
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3503
===============++=================
آموزش كامل مالتي مديا بيلدر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17326
===============++=================
رمزي كردن اطلاعات يك CD - CryptCD
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3699
===============++=================
آموزش نرم افزار GTA Garage Mod Manager
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=18709
===============++=================
مقایسه دو نرم افزار CompuPic و ACDSee
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=21516
===============++=================



لينوكس:
==============++=================
تبديل انواع فرمتهاي صدا در لينوكس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2419
==============++=================
راه اندازی کلاینت بدون هارد در محیط لینوکس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2432
==============++=================
نحوه‌‌ي دسترسي داشتن به پارتيشن‌هاي fat ويندوز در لينوكس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2431
==============++=================
استفاده از Fdisk در لینوکس.(Using Fdisk in linux)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3546
==============++=================
یک راهنمای کامل برای کاربران مبتدی لینوکس که بصورت قدم به قدم نصب و کار با محیط لینوکس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10647
==============++=================
آموزش تنظيمات Tcp\ip در لينوكس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9086
==============++=================
مديريت سيستم هاي لينوكسي با Ssh
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=19129
==============++=================



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1474
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

اپرا (OPERA )
==============++=================
OPERA مرورگري با سرعت فوق العاده
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=934
==============++=================
چگونگی تنظیم OPERA برای استفاده از FLASHGET
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1210
==============++=================
ارسال و دریافت ایمیل با Opera
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1989
==============++=================



برنامه نويسي:
==============++=================
چگونه مي توان در محيط گرافيك زبان c يك شكل پيچيده را حركت داد؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2580
==============++=================
آموزش ويژوال بيسيك
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3628
==============++=================+PDF@@@
آموزش اسمبلی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5491
==============++=================
آموزش کامل اسمبلی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5492
==============++=================
آموزش اچتيمل - HTML
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4932
==============++=================
آموزش HTML از مبتدی تا پیشرفته
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5452
==============++=================
مقدمه اي HTML
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3351
==============++=================
آموزش DHTML
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5814
==============++=================
آموزش ASP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5815
==============++=================
آموزش پاسکال - Pascal
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5821
==============++=================+PDF@@@
آموزش قدم به قدم نصب php و phpbb برای ساخت فروم کامل در 10 قسمت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4338
==============++=================
Oreilly PHP Pocket Reference 2nd Edition
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5594
==============++=================+PDF@@@
آموزش VB.Net
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12565
==============++=================
آموزش PHP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2577
==============++=================++++++++++++++
[ مقالات phpBB ] : ساختار فيزيكي استاندارد phpBB [ قسمت اول ]
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16282
==============++=================




رجيستري:
==============++=================
دستکاری مثبت در رجيستری
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3368
==============++=================
یک تصویر پس زمینه به نوار ابزار مرور گر اینترنت اضافه کنید
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3622
==============++=================
موقع ورود به ويندوز كليد هاي Numlock - Capslock- ScrollLock به دلخواه شما روشن شوند
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3953
==============++=================
ساختمان و نحوه عملكرد رجيستري
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4052
==============++=================
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4562
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4528
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4565
==============++=================
نحوه افزودن متن دلخواه درکنار ساعت ویندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5363
==============++=================+ PDF@@@
E_book پنجاه صفحه اي در مورد ريجيستري
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2067
==============++=================+++++++++
ترفند های رجيستری
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17074
==============++=================




وبلاگ و وبسايت:
==============++=================
چگونه وبلاگ بسازيم؟(مقدماتي)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1647
==============++=================
آشنائی با مفاهیم طراحی وب
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2408
==============++=================
ايجاد فايل XML با استفاده از يک بانک اطلاعاتی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2483
==============++=================
طريقه قرار دادن فايلهاي فلش به وبلاگ swf
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2586
==============++=================
موتور جستوجوگر در وبلاگ
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2591
==============++=================
نوشته متحرک مخصوص نوشته هاي فارسي از سمت چت به راست
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2588
==============++=================
قابل توجه مدیران سایتهای کوچک
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2787
==============++=================
يک روش ساده برای جلب بازديد کننده!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2793
==============++=================
پنج روش رايگان براى افزايش ترافيك وب‌سايت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2417
==============++=================
سوالهائی که می توانند به شما در پیدا کردن رسانه تبلیغاتی مناسب کمک کنند.
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2792
==============++=================
با اين کد متيوانيد در وبلاگتان يک تقويم داشته ياشيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2587
==============++=================
دستور جاوا اسکريپت براي وبلاگ ها(( ساعت ))
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2590
==============++=================
بازديد کنندگان سايت خود را فراري ندهيد!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2555
==============++=================
آموزش گذاشتن موزيك در وبلاگ
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4353
==============++=================
قرار دادن لوگوي وب سايت شخصي در نوار ادرس و ليست Favorites
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5219
==============++=================
متن متحرك در بلاگ
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5335
==============++=================
پروانه دار كردن موس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5336
==============++=================
چگونگي برداشتن banner هاي تبليغاتي سايت ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2759
==============++=================
ده توصیه برای داشتن سایتی بهتر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2785
==============++=================
اموزش ها ي مختلف (تو يك تايپيك)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6351
==============++=================
برداشتن تبليغ پرشين بلاگ
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1993
==============++=================
مدرسه وب ( نکات آموزشی در رابطه با سایت و وبلاگ از كليك جام جم و غيره )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3359
==============++=================
ساخت يك وب سايت در خانه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7091
==============++=================+PDF@@@
آموزش ساختن وبلاگ تو پرشين وبلاك
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6928
==============++=================
چگونه سایت خود را به موتور جست و جو تبدیل کنیم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7614
==============++=================
با Word هم مي توانيد سايت بسازيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7268
==============++=================
راهنمای ساخت وبلاگ
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10701
==============++=================
آموزش ساده و سریع ساخت یک وبلاگ در بلاگ اسپات
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10797
==============++=================
يك انتي فيلتر سريع و خوب بسازيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7878
==============++=================
آموزش طراحي قالب براي سيستم ميهن بلاگ - MihanBlog
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11593
==============++=================
وب سايت خود را به يك مركز درامد تبديل كنيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13257
==============++=================
آموزش ثبت نام در گوگل و نکتهايي براي افزايش بازديدکننده
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3641
==============++=================+PDF@@@
اشنايي كامل با ActiveX و Java
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17812
==============++=================



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1493
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

ويندوز:
==============++=================
نحوه فعال كردن فايروال ويندوز XP و تنظيمات مرورگر IE
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=244
==============++=================
براي برنامه هايتان دکمه ميانبر بسازيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=545
==============++=================
شرتكاتهاي بسيار مفيد و كاربردي در ويندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4037
==============++=================
کلیدهای میانبر در ویندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1969
==============++=================
فعال کردن فارسی نويسی در ويندوز XP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=618
==============++=================
حل مشکل تايپ فارسي در ويندوز XP & 2000
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1160
==============++=================
نصب ویندوز ، برنامه ها و درایورهای همراه تنها در 7 دقیقه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1596
==============++=================
آموزش نحوه پارتيشن بندي هارد ديسك يا همون FDISK
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=331
==============++=================
آموزش تصويري نصب ويندوز ايكس پي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6483
==============++=================
آموزش نصب ويندوز xp
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7335
==============++=================
نصب سریع ویندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7618
==============++=================
آموزش نصب ويندوز XP - نصب ويندوز از بوت - نصب XP از داس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1555
==============++=================
روش نصب ويندوز xp بصورت خودکار !!!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=692
==============++=================
نصب ويندوز اكس پي به صورت اتوماتيك
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4038
==============++=================
ساختن بوت براي ويندوز XP وقتي با CD بوت نمي شود
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4161
==============++=================
نصب ويندوز XP بدون وجود هيچ سيستم عاملي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3513
==============++=================
19نكته براي بالا بردن کارائی سیستم !!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=829
==============++=================
20 نكته ويندوزي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6221
==============++=================
ترفندهاي ويندوز XP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8099
==============++=================
20 نكته ويندوزي برای مبتدی ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8578
==============++=================
كامپيوتر باحال ( نكاتي كاربردي در داشتن سيستي پر سرعت )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2371
==============++=================
10 دليل مهم براي نصب Xp Service pack 2
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1187
==============++=================
آموزش ریختن SP2 ویندوز Xp بر روی سی دی ونصب اتوماتیک
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2222
==============++=================
آشنايي با فايل Index.dat در ويندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=824
==============++=================
SVCHOST.EXE چیست ؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1405
==============++=================
نمايش جزئيات كامل يك فايل در ويندوز XP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1646
==============++=================
نحوه ايجاد يك DeskTop متحرك
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2161
==============++=================
اعمال تغییرات دررجیستری بدون راه اندازی مجدد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2559
==============++=================
چگونه گزينه ي Sharing را در Properties يك پوشه ببينيم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2560
==============++=================
داده هاي بي مصرف را از پنجره Add/ Remove پاك كنيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2567
==============++=================
در ويندوز 98 و ME به درايو NTFS دسترسي داشته باشید
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2730
==============++=================
دسترسی به کنترلهای ويندوز با Rundll32
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2558
==============++=================
مهمترين نقاط آسيب پذير ويندوز (WINDOWS )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2893
==============++=================
چگونه تشخيص دهيم که یک برنامه در حال اجراست؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2609
==============++=================
چه زماني سيستم شما Crash ميكند و از كار مي افتد؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2611
==============++=================
كاهش زمان انتظار Scandisk
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3174
==============++=================
براي پوشه تصوير دلخواه بگذاريد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3233
==============++=================
عدم اجرا و يا برداشتن MSN Messenger
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3321
==============++=================
با استفاده از XP بدون نياز به نرم افزار CD موسيقی بسازيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3324
==============++=================
ترفند سريع براي چاپ تمیز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3323
==============++=================
غير فعال كردن لو گوي بوت در ويندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3416
==============++=================
بدون هيچ نرم افزاري فونت طراحي كنيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3169
==============++=================+PDF@@@
آنيستالٍ اتوماتيكٍ ايكس پي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3555
==============++=================
ساختن Folder بي نام و نشان
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1189
==============++=================
Shutdown كند و راه حل‌هاي موجود
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2561
==============++=================
حذف ارور هاي نا خوا سته - ErrorReporting
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3851
==============++=================
نمايش شماره تماس گيرنده در ويندوز ( XP)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3947
==============++=================
نحوه برگرداندن آیكن Show Desktop
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4020
==============++=================
MULTI BOOT كردن PC
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4065
==============++=================
تنظيم اندازه حافظه مجازي در نسخه هاي مختلف ويندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4039
==============++=================
كاهش مدت زمان انتظار scan disk
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4118
==============++=================
مديريت تنظيمات Boot - Boot.ini
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4257
==============++=================
استفاده بهتر از keypad
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4302
==============++=================
آموزش برنامه Remote Desktop و چگونگي روشن كردن يك كامپيوتر در جايي ديگر!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=288
==============++=================
خطای سرریز بافر در MS Task Scheduler
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4255
==============++=================
چند دستور در command prompt
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4381
==============++=================
مروري بر دستورات Command Prompt
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5234
==============++=================
از Command Prompt ويندوز به روش حرفه اي ها استفاده كنيم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5927
==============++=================
آموزش كم كردن حجم تصاوير به راحتي تمام بدون نياز به برنامه ي خاصي !!!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3350
==============++=================
غير فعال کردن دریافت فایل در Internet Explorer
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3564
==============++=================
برای Desktop خود Background متحرک بگذارید
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1426
==============++=================
رد وبدل فايل از خطوط تلفن بدون اتصال به اينترنت -- Hyper Terminal
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4874
==============++=================
بررسي خطاي ناسازگاري درايور در ويندوز XP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5052
==============++=================
ويندوز 98 و Me , XP را خيلي راحت درست كنيد !!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5302
==============++=================
رينستال Windows Movie Maker
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5494
==============++=================
نمايش تلفن تماس در ويندوز xp
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5552
==============++=================
اجرای برنامه های مزاحم را در آغاز ويندوز را متوقف كنيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5605
==============++=================
جلوگيری از قطع شدن مداوم اتصال اينترنت - DC
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5609
==============++=================
تنظيم اندازه حافظه مجازي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5611
==============++=================
چگونه ميتوان كليدهاي ميانبري براي صفحات وب مورد علاقه روي دسك تاپ ايجاد كرد؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5724
==============++=================
تجربه خود را در ويندوز XP افزايش دهيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5751
==============++=================
راه‌اندازي Outlook خانوادگي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6042
==============++=================
تنظیم Gmail به روش POP در نرم افزار Outlook 2003
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6131
==============++=================
استفاده کامل از امکانات امنيتی در تعيين سطح دسترسی به فايلxp
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6164
==============++=================
تبديل ساعت ويندوز به يك ساعت اتمی دقيق
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5606
==============++=================
تست قطعاتي چون Cpu، کارت گرافیک ،صدا و ... توسط ویندوز XP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6165
==============++=================
سريع كردن منو هاي تنبل
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6317
==============++=================
راه حل مشکلی که کاربران هنگام خروج از ويندوز دارند
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6163
==============++=================
از هر كجاي ويندوز كه ميخواهيد عكس بگيريد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6318
==============++=================
تنظیمات سیستم خود را به کامپیوتر های دیگر منتقل کنید
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6448
==============++=================
جلوگیری از لنگر انداختن DLL ها در حافظه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6581
==============++=================
چند ترفند ويندوزي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6587
==============++=================
ترفندهاي ويندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6797
==============++=================
چگونه ويندوز xp را وادار به سریعتر شدن کنیم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6588
==============++=================
مخفي كردن شاخه ها در Windows XP بدون نياز به نرم افزار
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6593
==============++=================
نکته ایی جالب راجع به Screen Saver ويندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6591
==============++=================
از بین بردن Don't Send
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5608
==============++=================
معرفي دستور كاربردي SFC /Scannow
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4372
==============++=================
دو راه جالب جهت نفوذ به ويندوزXP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5607
==============++=================
ده نكته مهم براي بالا بردن سرعت كامپيوتر شما
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7333
==============++=================
یه ترفند باحال تو ایکس پی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7079
==============++=================
قفل کردن پوشه ها در xp بی هيچ نرم افزاری!!!!!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3483
==============++=================
کاربرد كليد Alt
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7612
==============++=================
استفاده درست از كليد هاي صفحه كليد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7613
==============++=================
افزایش کارایی ویندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7616
==============++=================
ارسال فایل بدون اتصال به اينترنت - HyperTerminal
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7621
==============++=================
قفل کردن کامپيوتر توسط يک Shortcut
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7664
==============++=================
بالا امدن ویندوز سریعتر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7617
==============++=================
آنچه کار با Dos Prompt را ساده ميکند!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7834
==============++=================
آموزش پارتيشن بندي FDISK
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8100
==============++=================
بدون هیچ برنامه ای درایوهای خود را مخفی کنیم ؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8097
==============++=================
Password Admin Windows XP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3221
==============++=================
دو راه جالب جهت نفوذ به ويندوز XP بدون رمز عبور!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2564
==============++=================
فراز از دست ابزار آزمايش مجوز ويندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8606
==============++=================
آموزش تنظيمات Recycle Bin
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8648
==============++=================
تغيير نام دسته جمعی فايلهای تصويری....!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8726
==============++=================
گذاشتن پسورد امنيتي براي XP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8838
==============++=================
با افزودن پسورد دوم براي ورود به ویندوز XP امنیت خود را تا حد زیادی افزایش دهید
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9958
==============++=================
نحوه برچسب نويسي براي قطعات موسيقي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9085
==============++=================
ویندوز XP را بر اساس سلیقه خود تنظیم کنید
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10608
==============++=================
اموزش {{ Accessibility Options }} -- قابليتي پنهان در ويندوز ويندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10661
==============++=================
بازيافت پيشرفته اطلاعات پاك شده در كامپيوتر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10708
==============++=================
آشنايي با فايلهاي AUTORUN.INF
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10824
==============++=================
چگونگي ساختن autoran
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2681
==============++=================
آشنايي با اصطلاحات كامپيوتري
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10808
==============++=================
System tray چيست؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10733
==============++=================
عیب یابی در ویندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9962
==============++=================
برنامه هاي مخفي ويندوز XP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1310
==============++=================
اوريژينال كردن ويندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1062
==============++=================
فارسی کردن منوی start ویندوز xp
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2996
==============++=================
پیدا کردن مسیر فایل در سطل آشغال ویندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11158
==============++=================
اگر از قطع و وصل زياد مودم شکايت داريد حتما اين مطلب را بخوانيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3765
==============++=================
ساختن دكمه Run
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3322
==============++=================
بدون هیچ دردسری نرم افزار نصبsetup installer طراحی کنید.!!!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11699
==============++=================
بدون هيچ دردسري نرم افزار نصب(Setup Installer)طراحي كنيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3150
==============++=================
اضافه کردن اطلاعات اضافي در System Properties
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11877
==============++=================
توضيحاتي در مورد فايل هاي سيستمي ويندوز (Kernel mode - XP )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12195
==============++=================
آشنايي با اسرار كرنل ويندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6480
==============++=================
آموزش ترفندهاي نت پد - Notepad
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4812
==============++=================
فايل هاي هسته اي (Core ) ويندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12185
==============++=================
چگونه قفل جديد مايكروسافت را در ويندزو بشكنيم؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12420
==============++=================
حرفه اي ها چگونه با ويندوز کار ميکنند
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13256
==============++=================
آموزش Hyper Terminal
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1805
==============++=================
تعدادی از دستورات که در گزينه Run اجرا ميشود
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13827
==============++=================
عکس گرفتن از دسکتاپ بدون هيچ نرم افزاری..فقط با يک کليک
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14002
==============++=================
محدود کردن کاربران در ویندوز XP به همراه تبدیل فایل سیستم به NTFS !
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10328
==============++=================
همه چيز درباره ديسكت StartUp
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=190
==============++=================
آموزش تبديل Windows XP Home به Windows XP Professional
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=525
==============++=================
آشنايي با خواب زمستاني ويندوز (HIBERANTE )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=816
==============++=================
آموزش مخفي كردن فولدر بدون هيچ برنامه اي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13860
==============++=================
یک راه جدید برای هک پسورد ایکس پی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7228
==============++=================
آموزش مرتب كردن منوها در All Programs در Start Menu به ترتيب حروف الفبا
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11932
==============++=================
رفع مشكلات كامپيوتر از راه دور با REMOTE ASSISTANCE در ويندوز XP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14953
==============++=================
نرم افزارهاي مورد نياز هر كاربر رايانه(از مبتدي تا حرفه اي)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15600
==============++=================
با اين ترفند تنها كسي خواهيد بود كه مي توانيد وارد ويندوز Xp شويد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15654
==============++=================
40 نکته فوق العاده از اینترنت اکسپلوره - IE
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15708
==============++=================
تعريف كلمه عبور جديد ويندوز Xp بدونه دانستن كلمه عبور قبلي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15685
==============++=================
آشنايي با حساب هاي كاربري ويندوز Xp
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15852
==============++=================
خانواده سیستم های عامل میکروسافت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15006
==============++=================
ارسال فكس توسط ويندوز xp
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5604
==============++=================
اجرا کردن فایل های فلش بدون داشتن هیچ برنامه ای
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16121
==============++=================
با اين ترفند تنها كسي خواهيد بود كه مي توانيد وارد ويندوز Xp شويد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15654
==============++=================
آموزش نرم افزار Vitrual PC اجراي سيستم عاملي درون سيستم عامل ديگر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16236
==============++=================
سریع تر کردن ویندوز مخصوصا مدیا سنتر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16443
==============++=================
تنظیم ویندوز برای اجرای بهتر بازی ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16604
==============++=================
نكاتي در رابطه با افزايش راندمان ويندوز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17214
===============++=================
آموزش كامل Automated System Recovery يا ASR در ويندوز XP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17315
===============++=================
نكات مهم در Index سازي ( Indexing )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17792
===============++=================
معرفي پركاربردترين فرمت هاي موسيقي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=19376
===============++=================
انواع فرمت های صوتی و گرافيکی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=19451
===============++=================
آموزش نصب ویندوز ویستا-نسخه بتا
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=20534
===============++=================
تنظیمات شبکه در ویندوز Xp
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=21517
==============++==================
آموزش جامع Microsoft Windows Recovery Console
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=22838
==============++=============

1- ترفندهاي ويندوز ورجيستري:
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=367

2- آموزش جامع وكامل AVANT BROWSER :
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10453

3- همه چيز در مورد فاير فوكس:
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16208

4- تاپيك تخصصي لپ تاپ:
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14857

5- آموزش كدهاي جاوا اسكريپت:
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9651
- آموزش action script و FLASH MX :http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10412



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1405
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

كرك:

===============++=================

دیکشنری بابیلون را برای همیشه کرک کنید
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13923
===============++=================
از آغاز کراکينگ تا کراکينگ پيشرفته(کراکينگ اينترنت ~~~>Unix) و در نهايت نحوه کراک کردن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13598
===============++=================
آموزش كرك ديكشنري تك تاز
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2025
==============++=================
روشهاي Crack در PC
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2422
==============++=================+PDF@@@
آموزش ساخت كرك (CRACK ) در 11 درس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=889
==============++=================
100 tutorials برای یادگیری کرک
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8047
==============++=================
كرك چيست و چه كاري انجام ميدهد ؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10000
==============++=================
تفاوت هاي هك و كرك!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9662
==============++=================



هك - ويروس - SPYAWRAE :
==============++=================
شناخت و كنترل Spyware
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1287
==============++=================
چگونه هکر خود را شناسايي کنيم ؟!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1491
==============++=================
بررسي حملات D.O.S
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1900
==============++=================
پراکسی سرور و کاربرد پراکسی در امنیت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2046
==============++=================
امنيت بيشتر براي سيستم‌ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2280
==============++=================
ترفندهاي هكري
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2346
==============++=================
ترفندهاي هكري
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2563
==============++=================
ابزارهاى Hack (نكاتى در مورد Backorifice)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2425
==============++=================
آشنائی با محتويات فعال و کوکی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2481
==============++=================
توصيه هائی برای کاهش Spam
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2482
==============++=================
جايگاه نرم افزارهای ضدويروس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2480
==============++=================
روش‌های پیشگیری از ویروس‌ها و کرم‌هایی که از طریق شبکه منتقل می‌شوند
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2791
==============++=================
راه اندازي سرور وب تحت ويندوز و فراهم نمودن شرايط امنيتي لازم در مقابل نفوذگران
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2565
==============++=================
بررسي چگونگي مبارزه با ويروس Sasser
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3175
==============++=================
مشكلي به نام Folder.htt و Desktop.ini
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3623
==============++=================
{{ بررسي بهترين ابزارهاي ضد اسپم }}
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3830
==============++=================
امنیت در تولید نرم افزارها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4159
==============++=================
ویروس جدید هوشمند در ایران !! مواظب باشید!!!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=276
==============++=================
سيستم های ايمنی رايانه : طراحی يك سيستم ايمنی با الهام از موثرترين سيستم ايمنی دنيا
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5508
==============++=================
معرفي سه كرم اينترنتي Mydoom.AEو Zar.A , Bropia.A
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6312
==============++=================
طرز تهیه ی یک ویروس بی آزار
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2038
==============++=================
Spam چيست؟ و چگونه به ما ضرر مي رساند.......
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7597
==============++=================
SpywareNo بدافزار جديدي كه اخاذي مي كند
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8685
==============++=================
مقایسه تشخیص نفوذ و پیش گیری از نفوذ در اینترنت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8577
==============++=================
هفت مشکل امنیتی مهم شبکه های بی سیم 802.11
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8647
==============++=================
اشنایی با انواع برنامه های جاسوسی و مخرب
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9961
==============++=================
مقايسه انواع ضد ويروس (بررسي وشناخت روش هاي محافظت وايمني)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11097
==============++=================
آشنايي با كار ويروس‌ها در راستاي ويروس زدايي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10726
==============++=================
تست فايروالها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11238
==============++=================
اموزش ويروس نويسي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11821
==============++=================
اين پروكسي هاي خطرناك ... !
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12055
==============++=================
نفوذ به سيستم قرباني از طريق NetBios
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12307
==============++=================
راهنماي سريع حملات رايج در شبكه و وب
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12711
==============++=================
ويروسهاي كامپيوتري:خدمت يا خيانت؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12843
==============++=================
SMB Hacking يا حمله به پورت 445
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13523
==============++=================
مقاله خواندني استفاده از ابزار حمله Framework
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13524
==============++=================
10 توصیه برای ویروسی نشدن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13849
==============++=================
Rootkit
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14551
==============++=================
افزایش امنیت به میزان 80 درصد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3657
==============++=================
معرفي ويروس w32.jeefo
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15690
==============++=================
ساخت ويروس Flicker
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16095
==============++=================
آنتی ويروس خود را به مبارزه بطلبيد!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13620
===============++=================
آموزش بوت کردن در ياهو
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13600
===============++=================
نحو يه ساخت ويروس Blaster
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16245
===============++=================
سورس كد كرم بلاستر -- Blaster
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17070
===============++=================
معرفی tarpit (نوع خاصی از honeypot ها) قابل توجه صاحبان وب سایت ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16575
===============++=================
معرفی روش هايی که توسط اونها قربانيتون رو هيچ وقت گم نميکنيد!!!!!!!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16573
===============++=================
چند تا روش خيلی توپ واسه هکر های تازه کار
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16574
===============++=================
آموزش يافتن سايت های فيلتر شکن از طريق گوگل
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17076
===============++=================
ليست تقريبآ كاملي از war-game
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17075
===============++=================
هك كردن وب از طريق باگ wcx_ftp.ini
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17224
===============++=================
هك سرورهاي Asp به وسيله باگ موجود در Mssql
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17225
===============++=================
هک کردن پسوورد admin -روش كرك SaM پسورد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17227
===============++=================
مرجع های مناسبی برای SELinux
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17229
===============++=================
هک کردن افراد از طريق لينک دادن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17226
===============++=================
آشنایی با حملات pharming
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17804
===============++=================
آموزش هک سايت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17755
===============++=================
با اين روش حال کافی net ها رو اساسی بگيريد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17385
===============++=================
نحوه رجيستر كردن نورتون آنتي ويروس 2004
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5
===============++=================
برداشتن محدودیت زمانی نرم افزار هایterial(کرک همه نرم افزار ها)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17360
===============++=================
آشنايي با كاربردهاي Botnet
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=21172
===============++=================




سخت افزار و تكنولوژي:
==============++=================
آشنايي كامل با فن آوري SATA
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=55
==============++=================
آشنايي با تكنولوژي Dual Channel
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=234
==============++=================
آشنايي كامل با قلم هاي ديجيتال WACOM
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=379
==============++=================
چگونه يك دوربين ديجيتال مناسب بخريم... - Digital Camera
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=557
==============++=================
تازه دوربين ديجيتالی خريدی ؟ پس اینو بخون !!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2092
==============++=================
آشنایی با کارتهای حافظه دوربینهای عکاسی دیجیتال
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17493
==============++=================
آشنايي با 3 تكنولوژي DSP و S/P-DIF و HT
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=233
==============++=================
يه مطلب جالب درباره کارتهای ويدئويی (تلوزيوني) TV
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=235
==============++=================
درباره تكنولوژي سي دي ها ي Rewriterable
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1416
==============++=================
کتاب در مورد overclock
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7215
==============++=================
OverClock
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7223
==============++=================
آموزش over clocking کارت گرافیک
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1804
==============++=================
آموزش OverClocking پردازنده
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1691
==============++=================
AMD OVERCLOCKING
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2172
==============++=================
راهنمای جامع مربوط به کارتهای گرافيک
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1623
==============++=================
سرعت باس به چه دردی می خوره ؟ (يك آموزش جالب)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1641
==============++=================
معرفی Bluetooth و نحوه نصب آن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2084
==============++=================
آشنايي با مودم های کابلی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2100
==============++=================
آشنائی با دستگاه های MP3 Player
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2470
==============++=================
امنيت فيزيکی کامپيوترهای Laptop
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2476
==============++=================
بايگاني ايرادهاي مطرح شده و جواب هاي داده شده
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2626
==============++=================
آرشيو مطالب مطرح شده درباره انواع حافظه - Ram
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2725
==============++=================
اشنايي كامل با حافظه Ram - Sram - Dram و چگونگي كاركرد ان
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=18615
==============++=================
آرشيو مطالب مطرح شده درباره CPU
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2653
==============++=================
آرشيو مطالب مطرح شده درباره كارتهاي توسعه (گرافيك ؛ مودم ؛ صوت ؛ مالتي مديا)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2654
==============++=================
آرشيو مطالب مطرح شده درباره درايوهاي ذخيره سازي CD,DVD,HDD و غيره
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2655
==============++=================
اشنايي با CD Player - CD- CDRom- CD-R- CD-RW و چگونگي كاركرد هركدام ..
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=20107
==============++=================
روش ذخيره سازي و رمزگذاري بر روي Cd
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=20972
==============++=================
آرشيو مطالب مطرح شده درباره MOTHERBOARD
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2400
==============++=================
آرشيو مطالب مطرح شده درباره مانيتور
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2970
==============++=================
آرشيو مطالب مطرح شده درباره لوازم جانبي (پرينتر ؛ اسكنر ؛ دوربين ديجيتال ؛ لوازم ديجيتال)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2804
==============++=================
هاب و نحوه عملکرد آن -Hub
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2475
==============++=================
آشنائی با Tape Drive
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2763
==============++=================
اسكنرها چگونه كار مي كنند؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2581
==============++=================
حافظه Flash
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2556
==============++=================
نکاتی که باید در هنگام خرید وبکم مورد توجه قرار دهیم - Webcam
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3654
==============++=================
نقش بافر در رايتر ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=563
==============++=================
همه چيز از CPU هاي جديد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2211
==============++=================
انتخاب بهترين سي دي و سي دي رايتر و حواشي آن - CD
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3655
==============++=================
آشنايي كامل با تكنولوژي Jack Sensing كارت هاي صدا
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=365
==============++=================
‌Bios چيست ؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2843
==============++=================
چگونه بايوس (Bios) را بهنگام (Update) برسانيم؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17805
==============++=================
Overburning
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3145
==============++=================+PDF@@@
آشنايي جامع و كامل با فناوري AGP8X در كارت هاي گرافيك
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=485
==============++=================
تعريف اصطلاحات :CHIPSET,IRQ,SCSI,CACHE,SATA,IEEE,RPM,RAID,ATA,ATX .
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4181
==============++=================
با طرز کار مانيتورهاي کريستال مايع آشنا شويد - LCD
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2631
==============++=================
با طرز کار مانيتورهاي کريستال مايع آشنا شويد - LCD
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2301
==============++=================
LCD ها چگونه كار مي كنند(به طور كامل)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5542
==============++=================
رفع پيغام " No Dial Tone "
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4281
==============++=================
آشنايي جامع و كامل با شبكه هاي بي سيم (Wireless)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=981
==============++=================
پردازنده Athlon 64 خود را خنك تر سازيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5392
==============++=================
همه چيز در مورد مادربورد - MatherBoard
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6345
==============++=================
آشنايي كامل با DVD ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=178
==============++=================
اطلاعاتي در مورد DVD ها !
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6590
==============++=================
با انواع DVD آشنا شويد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6306
==============++=================
مشخصات يك منبع تغذيه خوب
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6948
==============++=================
US‌B ها (Universal Serial Bus) چگونه کار می کنند ؟!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6589
==============++=================
آيا ميدانيد برآمدگي قلمبه انتهاي كابل كامپيوتر به چه منظور مي باشد؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6918
==============++=================
تفاوت های CPU های AMD وIntel
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7295
==============++=================
چگونه يك سيستم روميزي تهيه كنيم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7768
==============++=================
آشنايي با تكنولوژي هاي DDR و DDR2 و GDDR3
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=608
==============++=================
شناختن کارتهای گرافیک تقلبی از اصل
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3653
==============++=================
مقاله مقایسه 17 کارت گرافیک برتر تابستان 1384
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16158
==============++=================
آشنايي جامع و كامل با فناوري DSL و خانواده بزرگ آن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=296
==============++=================
DSL چيست
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6481
==============++=================
اطلاعاتی‌ در مورد ADSL
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9178
==============++=================
آشنايي با پورت هاي فاير واير (تصويري) FIRE WIRE or IEEE1394
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10671
==============++=================
آشنايي با SCSI
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10727
==============++=================
معرفي تكنولوژي Isdn بررسي قابليت ها و امكانات
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15851
==============++=================
مقاله مقایسه 17 کارت گرافیک برتر تابستان 1384
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16158
==============++=================
آشنايي با عملكرد مودمها (Modem )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16594
==============++=================+PDF@@@
پورت سريال - مشخصات و كاربردها - Serial Port
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17307
==============++=================
آشنایی با کارتهای حافظه دوربینهای عکاسی دیجیتال
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17493
==============++=================
How Speakers Work - بلندگوها چگونه كار مي‌كنند
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17343
==============++=================
با تخته رسم دیجیتالی بيشتر آشنا شويد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17784
==============++=================+PDF@@@
نكات بسيار مهم از منبع تغذيه - Power Supply
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17936
==============++=================
اشنايي كامل با ديسک سخت Hard Disk Drives +تمام مسائل پيرامون خريد و رفع مشكلات
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=19450
==============++=================
حافظه Cache - تکنولوژی Cache
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=18079
==============++=================
اشنايي بـــا اصطلاحات و واژه نامه تـلـفن هـمـراه Mobile و لـوازم جانـبــي آن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15957
==============++=================
نوار مغناطيسي Magnetic Tape
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=19768
==============++=================
تاپيك تخصصي لپتاپ - Laptop
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14857
==============++=================


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1339
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

آموزشي:
==============++=================
نحوه رجيستر كردن نورتون آنتي ويروس 2004
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5
==============++=================
نحوه رجيستر نمودن Norton Internet Security Professional 2004
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1
==============++=================
آموزش نصب و استفاده و رجیستر قوی ترین آنتی ویروس جهان Norton Anti Virus 2005 Pro
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3172
==============++=================
كنترل تصاوير تلويزيوني روي مانيتور ( ATI )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=964
==============++=================
قفل هاي CD ها چگونه كار مي كردند و كار مي كنند...؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=503
==============++=================
قفلهاي Cd چگونه كارميكردند و مي كنند؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17309
==============++=================
آشنايي جامع و كامل با Firewall و طرز كار آن ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1382
==============++=================
فرمول نويسي در Word
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1508
==============++=================
اعداد فارسي و انگليسي در word تايپ كردن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1147
==============++=================
ساخت «فهرست مطالب» و «فهرست واژه ها» در Word
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9048
==============++=================
ترفندهاي WORD
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4282
==============++=================
ترفندهاي WORD
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10698
==============++=================
آموزش ترفندهاي WORD
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7338
===============++=================
نقص امنيتی Abnormal Shutdown:Window™ Xp,.net
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1645
==============++=================
سرعت اجرای بازی ها را کنترل کنید
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1692
==============++=================
ليست كامل كاراكترها در ANSI (سازمان استاندارد هاي ملي آمريكا)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1865
==============++=================
رايت800 مگا بايت و بيشتر بر روي سي دي هاي معمولي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1992
==============++=================
بارگذاري سريع فايل‌هاي PDF در Adobe Acrobar Reader 6
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1418
==============++=================
راحت ترين روش هارد به هارد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2683
==============++=================
ثبت نام تو فروم ديگه بسه چاره اون!!!! .
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2723
==============++=================
همه چيز درياره MPEG-4
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2423
==============++=================
KDE چيست‌؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2433
==============++=================
سريز كردن بافر (bufferoverflow) چيست؟؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2881
==============++=================
فيلم ببينيد و سي دي رايت كنيد - Winamp
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2578
==============++=================+PDF@@@
Microsoft Exam Ebooks كتاب هاي اموزشي مايكروسافت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3313
==============++=================
آموزش اضافه کردن هارد دیسک
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3589
==============++=================
قفل هاي سخت افزاري و نرم افزاري
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2085
==============++=================+PDF@@@
آشنايي كامل با فايل گرافيكي جديد JPEG2000
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1443
==============++=================+PDF@@@
آموزش FDISK
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4191
==============++=================
عكس رنگی به عكس قديمی در فتوشاپ
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6166
==============++=================
آموزش استفاده از مترجم پارس در win xp
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2678
==============++=================+PDF@@@
ليست كامل اعداد كامپيوتري دسيمال و معادل آنها به هگزا دسيمال و.......
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1864
==============++=================
براي فيلمهاتون زيرنويس بذاريد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6484
==============++=================
طرزActivate كردنDr.Divx
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6738
==============++=================
نصب مدیاپلایر 9و10 بر روی همه ویندوزها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6447
==============++=================+PDF@@@
آموزش DVB فارسی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7561
==============++=================
آموزش كامل اجراي فيلم-بازي-موزيك بدون استفاده از CD ؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=221
==============++=================
تبدیل Fat32 به NTFS
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7833
==============++=================
آموزش قدم به قدم UNIX
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6887
==============++=================
آشنايي با اصطلاحات كامپيوتري
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8101
==============++=================
آشنايي با راه هاي پاك كردن و گذشتن از پسورد BIOS
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=312
==============++=================
چگونه بايوس (Bios) را بهنگام (Update) برسانيم؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17805
==============++=================
آموزش ساخت فلاپی که فلاپی داریو رو میترکونه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7114
==============++=================
چگونگی رایت بر روی Cd های سوخته !
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10062
==============++=================
آشنايي با TelNet
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10722
==============++=================
آشنایی با مدارک رسمی MICROSOFT
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10724
==============++=================
قفل هاي سخت افزاري و نرم افزاري
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10729
==============++=================
رمزي كردن اطلاعات يك CD
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3699
==============++================= ???@@@
آموزش برداشتن لوگوی کانالها از روی فیلم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3528
==============++=================
بازيافت پيشرفته اطلاعات پاك شده در كامپيوتر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10708
==============++=================
چگونه دو رایانه را به یکدیگر متصل کنیم ؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4451
==============++=================
war dialing
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7542
==============++=================
OGG Vorbis: فرمت صوتی آزاد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11652
==============++=================
نحوه رجيستر (Register ) - كرك (CRACK ) - پچ كردن (PATCH ) نرم افزار ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=101
==============++=================
بعضی امکانات فلشگت - FlashGet
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12393
==============++=================
مبانی سيستم گفتگو حرفه ای IRC
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10349
==============++=================
قفل گذاري روي اطلاعات سيدي ها(سيدي هاتو نو با خيال راحت جابجا كنيد)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11078
==============++=================
چگونگي نمايش فيلم به روش STREAMING روي اينترنت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10807
==============++=================
eBooks: Hackers Delight
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13435
==============++=================+PDF@@@
اموزشي بسيار جالب و کامل در مورد روشهاي هک کردن از طريق Spoofing
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13255
===============++================
کامپيوتر من روشن شو!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13135
===============++================
آموزش قرار دادن ( Upload ) عكس در انجمن هاي اينترنتي (Forum)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12812
===============++================
يافتن نام كاربر و كلمه عبور از سرور هاي ميل و FTP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13761
===============++================
پورت ۷۹ چيست؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14110
===============++================
RFC چيست؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14111
===============++================
آشنايي با جدول اسكان فايل (Fat)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1586
===============++================
چيست!!!؟؟PING
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14106
===============++================
Samba چيست؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14470
===============++================
آشنايي با Netstat - آشنايي با TelNet - مفاهيم پروتکل TCP/IP در شبكه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14552
===============++================
شروع کار با پورت‌ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14108
===============++================
دلتون ميخواد ببينيد قدرت آنتی ويروستون چقدره؟.....آنتی ويروس خود را به مبارزه بطلبيد!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13620
===============++================
بررسي ويژگي هاي 2 رابط ساخت بازي (OPEN GL & DIRCTX )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14814
===============++================+PDF@@@
آشنايي كامل با پسوند فايل ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2523
===============++================
يك ترفند براي اينكه بفهميدكه مانيتورتون از موقعي كه خريده ايد چقدر كار كرده!!!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3538
===============++================
ليست كامل اعداد كامپيوتري EBCDIC (براي برنامه نويسان و حرفه ايي ها)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1866
===============++================
بازیابی برنامه های از دست رفته به صورت دستی و بدون احتیاج به برنامه خاصی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14318
===============++================
آشنايي با سيستم GPS
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9999
===============++================
ترفندي براي خواندن فايلهاي DAT در Winamp بدون برنامه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15838
===============++================
*** مخفــــــــــــــــــــــ ــــي ها***
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2735
===============++================
اشنايي با فرمت تصويري Gif
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15947
===============++================
چگونه از شر CallerID خلاص شويم؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3533
===============++================
اشنايي بـــا اصطلاحات و واژه نامه تـلـفن هـمـراه Mobile و لـوازم جانـبــي آن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15957
===============++================
یک روش فوق العاده برای تعمیر Vcd های خراب
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15956
===============++================
آموزش تصويري ساخت ساعت ديجيتال در فلاش
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16112
===============++================
یک روش فوق العاده برای تعمیر Vcd های خراب
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15956
==============++=================
آموزش تصويري ساخت ساعت ديجيتال در فلاش
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16112
===============++================
آموزش خواندن فایل های Mov بدون برنامه کوییک تایم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16490
===============++================
ترفندي براي خواندن فايلهاي DAT در Winamp بدون برنامه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15838
===============++================
طریقه نصب MT بصورت local
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17044
===============++================
بهینه سازی فایل های Pdf
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17286
===============++================
آشنايي با تعدادي از واژه هاي كامپيوتري
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17658
===============++================
چگونگی تنظیم OPERA برای استفاده از FLASHGET
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1210
===============++=================
ساخت يك تصوير سه بعدي زيبا در 7 گام
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=319
===============++=================
فرمول نويسي در ورد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1508
===============++=================



مسنجرها Yahoo !:
==============++=================
چت كردن در ياهو مسنجربا چندين ID به طور همزمان
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3202
==============++=================
نكته هاي جالب ياهو مسنجر 6
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3095
==============++=================
چند ترفند جالب در Yahoo Messenger
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2614
==============++=================
خواندن فايل هاي آرشيو ياهو
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4158
==============++=================
چطوری بفهمیم در یاهو مسنجر چه کسی Invisible هستش !!!!!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5309
==============++=================
بیرون انداختن افراد از چت روم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5059
==============++=================
چگونه در ياهو مسنجر با هك مقابله كنيم؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7151
==============++=================
ساختن Profile وچگونگي استفاده از چند ID به صورت همزمان
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7165
==============++=================
ساختن روم ( ساخت گروه هاي ياهو! )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7615
==============++=================
اگه id ياهوت دير وارد ميشه بيا..
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3882
==============++=================
آموزش ساخت آيديهاي داراي .sogua در ياهو
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13613
==============++=================
هميشه آنلاين باشيد يكي از ترفندهاي ياهو مسنجر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3203
==============++=================
به چت رومهای فارسی دسترسی پیدا کنید (در YAHOO )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11726
==============++=================
تغيير صدا هنگام چت كردن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2111
==============++=================
ترفند های یاهو
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16992
==============++=================




شبكه:
==============++=================
مقاله اي كامل در مورد شبكه هاي كامپيوتري
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3587
==============++=================
مباني ويندوز و شبکه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5630
==============++=================
تنظیمات شبکه در ویندوز Xp
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=21517
==============++=================



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1397
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

اينترنت و وب :
==============++=================
كنترل استفاده از اينترنت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=499
==============++=================
آشنايي با BCC و مزايای استفاده از آن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=392
==============++=================
40 نکته فوق العاده از اینترنت اکسپلورر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1018
==============++=================
149 رمز و راز از اينترنت اكسپلورر (IE6)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2916
==============++=================
آموزش تنظيمات Internet Explorer
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2612
==============++=================
واي كه اين IE چقدر ترفند پذيره؟؟؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1885
==============++=================
چه کسانی از اینترنت پول درمی آورند؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1664
==============++=================
نصب و پیکربندی سرویس‌دهنده وب آپاچی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1698
==============++=================
خنثي كردن ممنوعيت راست كليك در سايت ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1425
==============++=================
Anon Email Sender
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2059
==============++=================
آشنايي با دو شاخص مهم شبکه، پهنای باند و ميزان تاخير
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2347
==============++=================
ايجاد يک اتصال dial-up بهتر!!!
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2360
==============++=================
نحوه ترجمه اسامی Domain توسط DNS
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2471
==============++=================
نحوه ذخيره و نگهداری Domain names
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2479
==============++=================
حفاظت کامپيوتر قبل از اتصال به اينترنت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2484
==============++=================
کامپيوتر خود را بهتر بشناسيم : سرويس گيرندگان Email
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2435
==============++=================
زير ساخت اينترنت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2583
==============++=================
در باره راهبرى اينترنت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2589
==============++=================
واژه هاي اينترنتي که هر کاربر اينترنت بايد بداند
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2566
==============++=================
چگونه ايميل فارسي بنويسيم - Unicode
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=549
==============++=================
يونيكد چيست؟ -- Unicode
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3001
==============++=================
داشتن يك ايميل pop3 ازطريق yahoo
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3362
==============++=================
معرفي سايتهاي مختلف
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3689
==============++=================
يک ترفند که ۱۰۰٪ هيچ جا نديده ايد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3685
==============++=================
ایجاد ارتباط با mysql
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3994
==============++=================
IP چيست؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4157
==============++=================
فـــــــرستادن 25 مگابایت فایل به ایمیل توسط FastSend
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3732
==============++=================+ PDF@@@
اسرار و ترفندهاي بهينه سازي صفحات براي موتورهاي جستجو
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4459
==============++=================
باتنظیمOutlook Express از ورود ویروس جلوگیری کنید
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4825
==============++=================+ PDF@@@
فعال کردن قابلیت POP3 برای پست الکترونیکی Gmail
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5061
==============++=================
گشت و گذار و جستجو در وب از طريق E-Mail (معرفي امكانات سايت Web2Email.com )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5366
==============++=================
چگونه يك فايل را آپلود كنيم؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5414
==============++=================
بي پايان كردن اعتبار كارتهاي اينترنت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4371
==============++=================+ PDF@@@
راه عملي عبور از فيلتر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4241
==============++=================
كاملترين مرجع خطا مودم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6583
==============++=================
همه چیز درباره صندوق پست صوتی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6823
==============++=================
استفاده از 100 درصد پهناي باند در ويندوز XP
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1149
==============++=================
هفت روش براي حرفه اي براي ايجاد رمز عبور در ياهو
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7150
==============++=================
افزايش اعتبار كارت اينترنت شما (كارت 5 ساعته بخريد بعد..)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6718
==============++=================
آشنايی و کار با فرمان Ping
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7319
==============++=================
استفاده و کار با فرمان Netstat
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7320
==============++=================
چگونه می توانم آدرس IPی خودم را پيدا کنم؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7318
==============++=================
پروکسی و فیلتر چیست ؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7334
==============++=================
چگونه مي توانم آدرس IP فردی را پيدا کنم؟(روشي براي هك كردن )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7321
==============++=================
آشنایی با پورت 110
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1971
==============++=================
مقابله با ويروس سايت Free Serials
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7731
==============++=================
نحوه تنظيم thunderbird برای Gmail
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7961
==============++=================
آموزش اينترنت به صورت مرحله به مرحله
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8103
==============++=================
اوركات و جامعه ايرانى
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8157
==============++=================
آناتومی یک موتور جستجوگر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8118
==============++=================
بالا بردن امنيت سيستم هاي رايانه اي در هنگام استفاده از اينترنت و پست الكترونيك
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8609
==============++=================
10 راه آسان براي مبارزه با هکرها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8607
==============++=================
ساختمان آدرس هاي اينترنتي را بشناسيد.
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8708
==============++=================
شنايي با انواع خطوط اتصال به اينترنت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8711
==============++=================
رهایی از AZESearch
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9458
==============++=================
چگونگی آپلود عکس در imageshack
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9870
==============++=================
آشنايي با سيستم هاي IDS
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10205
==============++=================
ورود و استفاده امن از ایمیلهای YAHOO
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9959
==============++=================
اموزش ip
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9972
==============++=================
آشنايي با چند سايت كرك برنامه ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9222
==============++=================
الكارت چيست؟؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9587
==============++=================
Proxy Server چیست ؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10636
==============++=================
دریافت فایلهای RM ، SWF و DOC و MOV و... از سایتها به سادگی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10699
==============++=================
مفاهيم پروتکل TCP/IP در شبكه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10709
==============++=================
آشنايي با زير ساخت اينترنت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10721
==============++=================
لیست ایمیل های رایگان با ظرفیت های بالا
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10723
==============++=================
شبکه اترنت (Ethernet) چيست؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10728
==============++=================
آشنايي با Netstat
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10798
==============++=================
13 روش براي بالا بردن امنيت در ياهو
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10800
==============++=================
علامت @ از كجا آمده است؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10918
==============++=================
ده درس مهم که در زمينه تجارت اينترنتي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10799
==============++=================
GMail فارسی تر از همیشه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7695
==============++=================
کاملترین مرجع خطاهای مودم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1970
==============++=================
TCP و UDP چيست؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14107
==============++=================
خلاصه پروتکل‌های مرتبط با E-mail
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14109
==============++=================+ PDF@@@
Hackers Scripts (یک مجموعه کامل در زمینه هک که از تاریخچه تا آخرین نرم افزارها و آموزشها رو در بر داره)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13178
==============++=================
مفاهيم شبكه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14304
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14411
==============++=================+PDF@@@
آموزش جامع و كامل اينترنت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=638
==============++=================
روش پيدا كردن موزيك و mp3 از طريق گوگل
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13850
==============++=================
گرفتن سریال نامبر برنامه ها مستقیمآ از گوگل
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3700
==============++=================
نكاتي براي جستجو در اينترنت
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2162
==============++=================
ارسال ايميل هاي حجيم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2610
==============++=================
پیدا کردن کتاب و هر چیزی در گوگل
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16183
==============++=================
از تمامي خصوصيات premium سايت rapidshare.de استفاده كنيد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16902
==============++=================
اموزش ايجاد وب سايت ( وبلاگ ) در Persiangig به همراه چگونگي اپلود فايل ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16431
==============++=================
لايحه قانون جرايم رايانه‌اي - تيرماه ۱۳۸۴
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17159
==============++=================
Voip چيست؟
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17803
==============++=================
با كنفرانس ويدئويي آشنا شويد
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17782
==============++=================
شش نشانه يك دامين خوب
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17659
==============++=================
زمانبندی قرارملاقاتها با outlook
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17802
==============++=================
بررسی مزایا و معایب مرورگرهای تاپ دنیا در اواخر سال 2005
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=20545
==============++=================
مجموعه دايره المعارف It
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=21340
==============++=================




آموزش نرم افزار ها:
==============++=================
آموزش جامع و كامل كار با فايروال پر قدرت (MC AFEE ) ورژن 5
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=412
==============++=================
آموزش جامع و كامل برنامه دانلودر Download Accelerator Plus
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=517
==============++=================
آموزش جامع و کامل TouchNet Browser
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1068
==============++=================
در خواست اموزش برنامه كلك kelk
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1714
==============++================= + PDF@@@
آشنايي با برنامه Acrobat Reader5
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1972
==============++=================
آموزش Zone Alarm 3.7.098
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2648
==============++=================
آموزش نرم افزار Zone Alarm 5.5
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1359
===============++=================
معرفي نرم افزار Serials 2000 v 7.1
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3029
==============++=================
آموزش رمز گذاري صفحات وب با Password Wizard
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2579
==============++=================+ PDF@@@
چند تا آموزش نرم افزار با حال nero,swish , Mcafee . Linux
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3466
==============++=================
آشنايي كامل با نحوه ساختن CD Bootable با نرم افزار Nero v 6.0
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=450
==============++=================+ PDF@@@
آموزش AUTO CAD V14
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4082
==============++=================
نگاهي به نرم‌افزار Installshield
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4154
==============++=================
آموزش مالتی مدیا و با صدا و کم حجم onspeed
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4139
==============++=================
آموزش كامل برنامه onspeed براي عبور از فيلتر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4124
==============++=================+ PDF@@@
آموزشsub seven ) sub 7 )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2747
==============++=================
اموزش SUBSEVEN
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9971
===============++=================
آموزش Resource Tuner (برنامه ای برای فارسی کردن برنامه )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t4746
===============++=================
آموزش جامع و كامل نرم افزار NORTON GHOST 2003
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3307
===============++=================
آموزشي كه كاربران را از نصب ويندوز به همراه تمام برنامه هاي آن خلاص مي كند با(Norton Ghost 2003)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16096
===============++=================
آموزش فلش - Flash
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=5852
===============++=================
آموزش فلش - Flash
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6401
===============++=================
آموزش فلش در 6 سي دي (Flash MX, Multimedia CD Training 6CD)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=14712
===============++=================
آموزش فلش
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6229
===============++=================
آموزش كامل فلش
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7252
===============++=================
آموزش گروهی Flash Mx
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2407
==============++=================
از Wise Installation لذت ببريد ( آموزش )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6195
===============++=================
آموزش نرم افزار Clone CD
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2682
===============++=================
كاملترين راهنماي فارسي تبديل DVD به Divx ,...
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=763
===============++=================
آموزش هك با نرم افزارMagic-PS
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3237
===============++=================+ PDF@@@
آموزش خوب فتو شاپ به صورت فارسی
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4458
===============++=================
آموزش فارسی 43 صفحه اي فتو شاپ
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7045
===============++=================آموزش فوتو شاب در چهار جلسه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8102
===============++=================
کلی آموزش فتوشاپ
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8173
===============++=================
دانلود آموزش Adobe CS 2 در 5 سي دي
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8175
===============++=================
ترفندهای حرفه ای فتوشاپ ( برای حرفه ای ها )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=8489
===============++=================
Unlocker 1.4 + آموزش کار با آن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7046
===============++=================+ PDF@@@
آموزش word & powerpoint
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7184
===============++=================
کامل ترین آموزش نرم افزار Ulead Video Studio 7
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1814
===============++=================
چگونه در عرض چند ثانيه PDF بسازيم
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1145
===============++=================+ PDF@@@
آموزش فايروال مك آفي - FireWall Mcafee
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=6598
===============++=================+ PDF@@@
آموزش پيشرفته ي 3D's Studio Max
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9896
===============++=================+ PDF@@@
دو مجموعه آموزشي شامل API\ASP.Net\java script\Bios BEEP\Linux
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=7411
===============++=================
آموزش InstallShield
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4749
===============++=================+ PDF@@@
آموزش ساخت Ebook با پسوند EXE با برنامه NeoBook5
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=11514
===============++=================
Partition Magic پارتيشن مجيك: جادويه پارتيشن
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=515
===============++=================+ PDF@@@
آموزش نرم افزار MultiMediaBuilder در 41 صفحه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3708
===============++=================+ PDF@@@
E-Books: How To Do Everything With Office2003
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13434
===============++=================
راهنمای ويندوز ملنيوم بطور کامل شامل 40 صفحه - WIN ME
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13259
===============++=================
آموزش Yahoo tunnel (برنامه اي برای بوت نشدن) بهمراه آخرين ورژن اين برنامه
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13829
===============++=================
آموزش جامع و تقريبا كامل نرم افزار اكسل2003 - Exel 2003
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12822
===============++=================+ PDF@@@
آموزش FRONT PAGE 2000
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=4084
===============++=================+ PDF@@@
آموزش فرانت پیج - FrontPage
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=12377
===============++=================
دانلود Modem Spy v 3.2.1.1 به همراه آموزش کامل و پلاگينها (با هر كي چت كنيد شماره تلفنش به دست مياد)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2829
===============++=================
ويدئوهاي آموزشي پاورپوينت (POWER POINT )
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15314
===============++=================
آموزش ساخت Ebook با پسوند EXE بوسیله نرم افزار E-Book Pack Express
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=13290
===============++=================
ويدئوهاي آموزشي برنامه ACCESS
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=15303
===============++=================
آموزش نرم افزار Vitrual PC اجراي سيستم عاملي درون سيستم عامل ديگر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=16236
===============++=================
آشنايي جامع و كامل با Firewall و طرز كار آن ها
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=1382
===============++=================
آموزش فارسي System mechanic, ورژن 5 اين برنامه مشهور
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3503
===============++=================
آموزش كامل مالتي مديا بيلدر
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=17326
===============++=================
رمزي كردن اطلاعات يك CD - CryptCD
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3699
===============++=================
آموزش نرم افزار GTA Garage Mod Manager
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=18709
===============++=================
مقایسه دو نرم افزار CompuPic و ACDSee
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=21516
===============++=================



لينوكس:
==============++=================
تبديل انواع فرمتهاي صدا در لينوكس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2419
==============++=================
راه اندازی کلاینت بدون هارد در محیط لینوکس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2432
==============++=================
نحوه‌‌ي دسترسي داشتن به پارتيشن‌هاي fat ويندوز در لينوكس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=2431
==============++=================
استفاده از Fdisk در لینوکس.(Using Fdisk in linux)
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=3546
==============++=================
یک راهنمای کامل برای کاربران مبتدی لینوکس که بصورت قدم به قدم نصب و کار با محیط لینوکس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=10647
==============++=================
آموزش تنظيمات Tcp\ip در لينوكس
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=9086
==============++=================
مديريت سيستم هاي لينوكسي با Ssh
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=19129



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1413
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
اینترنت (Internet) چیست؟
مقدمه ای بر DotNetNuke |
بیت‌ تورنت (BitTorrent) چیست؟
استانداردهای طراحی وب سایت (آشنایی با استانداردهای ECMA و مفهوم Validation)
آشنایی با RSS و کاربرد آن
plug-in چیست؟ |
آشنایی با مفهوم J2ee |
فیلتر شکن چیست و چگونه عمل می کند؟
آشنایی با تجهیزات یک شبکه 
سیلورلایت (Silverlight) چیست؟
چرا ارائه گوگل کروم فکر جالبی نبود؟!
مبانی طراحی وب سایت بر اساس استانداردهای web 2 (بخش اول) |
مبانی طراحی وب سایت بر اساس استانداردهای web 2 (بخش دوم) |
فهرستی از زنان تاثیر گذار در web2
شرایط یک میزبانی وب مناسب
آنالیز وب چیست؟
آشنایی با استانداردهای صفحات وب
روشهای کاربردی مقابله با هک شدن
استفاده از متا تگها در صفحات وب
چه نکاتی در موفقیت یک گروه وب نقش دارند ؟
آشنایی با مفهوم SEO
امضای دیجیتال چیست؟ 
اسپم چیست؟ (بخش نخست)
چگونه با اسپم مقابله کنیم؟ (بخش دوم)
از کوکی چه می‌دانید؟
مرجع کامل خطاهای مودم | دانلود نسخه pdf
مجموعه نكات كلیدی برای طراحان وب
Web 2 چیست؟
راهنمایی های گوگل به طراحان وب سایت ها
مقدمه ای بر فایروال (Firewall)
10 توصیه برای داشتن سایتی بهتر
يونيكد چيست؟
IP چيست؟
Proxy Server - پراکسی سرور
کاربرد پراکسی در امنیت شبکه 1
کاربرد پراکسی در امنیت شبکه 2
چگونه در گوگل نتایج جستجوی بهتری بدست آوریم
PageRank گوگل چیست ؟ چگونه افزایش می یابد؟
از Page Rank Google بیشتر بدانیم
مشکلات پست الکترونیک
درباره راهبرى اينترنت (PDF)
آشنايي با انواع خطوط اتصال به اينترنت
5 مرحله راه اندازی یک وب سایت حرفه ای
راهنمای ساخت وبلاگ
آشنايي با دو شاخص مهم شبکه، پهنای باند و ميزان تاخير
آشنایی با انواع دامنه (domain)
شبکه اترنت (ethernet) چیست؟
گوگل و رتبه بندی وب سایتها
نقش رنگها در طراحی وب سایت
سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست؟
نحوه کار موتورهای جستجو English | PDF
عوامل موثر در پایین آمدن تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت
Portal چیست؟
CMS مورد نظر خود را چگونه انتخاب کنیم؟
طراحی سایتهای پویا و مزیتهای آنها
DNS چیست؟ |
25 نکته برای مقاله نویسی در وب
Ajax چیست؟


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1327
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
تفاوت اينترنت ماهواره ای و ADSL چيست ؟

در سرويس های ADSL مزيت عمده آنلاين بودن می باشد ، يعنی شما يک ارتباط دائمی بدون اشغالی تلفن خواهيد داشت ، ليکن حجم ترافيک مشخصی در ماه داريد ( 2GB ، 1GB يا بيشتر ) و برای حجم های بیشتر مستلزم پرداخت هزینه های بالا می باشید . ضمن اینکه اداره مخابرات محل شما بايستی قادر به ارائه ADSL بوده و فاصله شما از مرکز تلفن نمی تواند مسافت طولانی باشد . در صورتی که در سرويس های اينترنت ماهواره ای چون محدوديت حجمی ندارند با پرداخت هزينه ای ناچيز می توانيد از يک ارتباط پرسرعت ، نامحدود و بدون پروکسی استفاده کنيد ، در واقع سرويس های ماهواره ای برای دانلود و مصرف های بالا بسيار مناسب هستند .

ایا می توان اينترنت ماهواره ای را بر روی چند کامپِيوتر در شبکه استفاده کرد ؟

بله ، به علت سرعت بسیار عالی ( 400Kbps - 2Mbps ) شما می توانيد بر روی شبکه و برای کافی نت نيز از اين سرويس ها استفاده کنيد .

من از ADSL استفاده مي کنم ، آيا می توانم بصورت همزمان اینترنت ماهواره ای داشته باشم ؟ و اینکه به چه صورت این کار انجام می شود ؟

بله ، شما میتوانيد ارسال ( Send ) خود را از طريق ADSL و دريافت ( Recieve ) را از طريق ماهواره انجام دهيد . در اینصورت يک ارتباط دائمی بدون محدوديت خواهيد داشت . نحوه تنظيمات موقع خريد برای شما ارسال می گردد .

آيا سرويس های شما محدوديت دانلود ثابتی دارند ؟

خير ، محدوديت ثابت ندارند و اين بستگی به نوع سرويس انتخابی شما دارد .

Opensky کدام پروتکل ها را پشتيبانی می کند ؟

HTTP ( برای مرورگر اينترنت ) ، FTP ( برای مبادله انواع فايل ها روی شبکه ) ، SSL ( برای ارتباط های امنيتی ) ، SOCKS ( برای نرم افزارها ، ارتباط نقطه به نقطه ، FTP Client ، Mail )

لطفا در مورد کارت های DVB توضيح دهيد ؟

به قسمت کارت های DVB مراجعه کنيد .

کدام PID ها را بايد در سيستم تعريف کنم ؟

Basic : 3010 , 3011 , 3021 , Club : 3010 , 3022 , 3012 ,

آیا برای اینترنت ماهواره ای يک طرفه ( 1Way ) خط تلفن لازم است ؟

بله ، برای استفاده از سروِيس های اينترنت يک طرفه به يک ارتباط اينترنتی برای ارسال ( Send ) احتیاج دارید ، که می تواند خط تلفن ، Wireless ، ADSL و… باشد .

 

ادامه مطلب

آیا برای اینترنت ماهواره ای دو طرفه ( 2Way ) خط تلفن لازم است ؟

خير ، سرويس های اينترنت دو طرفه بصورت مستقيم بوده ، Send و Recieve همزمان انجام می شود و کاملا مستقيم به اينترنت متصل خواهيد شد .

 

آیا من می توانم مک آدرس کارتم را در ويندوز عوض کنم ؟

در حالت عادی این کار غير ممکن است ولی با استفاده از روش های خاص مانند تغيير در رجيستری و نرم افزار مخصوص ، اين کار ممکن ميشود .

 

آیا در شهرستان ها هم می توان از اینترنت ماهواره ای استفاده کرد ؟

بله ، در کلیه مناطقی که تحت پوشش ماهواره مشخص شده قرار دارد ، قادر خواهيد بود از سرويس های اينترنت ماهواره ای استفاده کنيد . برای اطلاعات بيشتر می توانيد به قسمت پوشش ماهواره ها مراجعه کنيد .

 

با توجه به بسته شدن پورت 8080 از سوی مخابرت ، سرویس های Proxy Base چگونه کار می کنند ؟

بسته بودن پورت 8080 بصورت دائمی نبوده و این کار بصورت مقطعی انجام میشود ، در حال حاضر پورت 8080 باز است، همچنین میتوانید از طريق VPN متصل شوید که راهنمای ایجاد VPN برای شما ارسال می گردد .

 

مک آدرس ( MAC Address ) چيست ؟

عددی است 6 بايتی و منحصر بفرد که در حقيقت به عنوان شماره شناسايی کارت شبکه شما مورد استفاده قرار می گيرد ، عموما 3 بايت اول مک آدرس ( Media Access Control ) شماره شناسايی کارخانه سازنده کارت است و باقيمانده ، شماره سريال کارت می باشد . ( برای مثال :D0 A2 B3 C2 14 00 ) . لازم به توضیح است که سيستم عامل DVB کارت شما را به عنوان يک کارت شبکه ( Network Adaptor ) مجازی شناسايی می کند .

 

دانلود آفلاين ( اينترنت رايگان ، اينترنت آفلاين ) چيست ؟

از مزايای منحصر بفرد سرويس های ماهواره ای می باشد . اساسا شما با داشتن يک عدد کارت DVB قادر خواهيد بود بصورت رايگان اطلاعاتی را که در حال حاضر از طريق ماهواره ارسال میشود دريافت کنيد ، البته اين کار با استفاده از نرم افزارهای خاص انجام ميشود . در واقع شما می توانيد فايل هايی که سايرين در حال دريافت آن هستند دانلود کنيد بدين صورت که با مشخص کردن نوع فايل ( مثال Mp3 ) و محدوده حجمی آن ( مثال : 1.5MB - 15MB ) ميتوانيد کليه فايل های درخواست شده که در اين محدوده قرار می گيرند دانلود کنيد .این امکان البته بصورت اشتباه اينترنت رايگان يا اينترنت آفلاين نام گرفته است .

 

آیا بر روی ماهواره Hotbird می توانم دانلود آفلاین داشته باشم ؟

خير ، بهترين جهت ها برای دريافت ديتا Eutelsat W3 و Arabsat 2B می باشند .

 

لطفا درباره انواع ديش توضيح دهيد ؟

تفاوتی بين ديش های دريافت دیتا و دریافت تصوير وجود ندارد .

 

سرویس های Opensky بر روی چه ماهواره هایی قابل ارائه هستند ؟

Eutelsat W3 at 7° East , Eurobird 3 at 33° East , Atlantic Bird 1 at 12,5° West

 

ADSL چيست ؟

ADSL يا خط ديجيتالي نامتقارن، به نوعي ارتباط پرسرعت ديتا جهت دسترسي به اينترنت و يا پخش ويدئويي اطلاق مي گردد كه از طريق خطوط تلفن معمولي انجام مي پذيرد. ADSL درواقع يكي از انواع خدمات و محصولات xDSL مي باشد كه به منظور انتقال پرسرعت ديتا تا Mbps بر روي سيم تلفن مسي موجود در شبكه تلفني (PSTN) طراحي گرديده است.

مزاياي استفاده از سرويس ADSL :

• دسترسي به اينترنت پرسرعت

• اتصال دائم به اينترنت

• استفاده همزمان از اينترنت و تلفن

• حق اشتراك ثابت ماهانه

• نصب سريع و آسان

شيوه اي نوين براي برقراري ارتباط با اينترنت

تكنولوژي جديد Asymmetric Digital Subscriber Line(ADSL) با ارتقاء امكانات خطوط تلفن آنالوگ، انتقال پرسرعت داده ها را همزمان با انتقال صوت امكان پذير نموده است. در روش ADSL (خط ديجيتالي نامتقارن مشترك) برخلاف روش Dialup موجود، سيگنالهاي ديجيتالي به صوتي تبديل نمي شوند و كانال انتقال Data از Voice كاملا” مجزا مي باشد. بنابراين كاربر بدون نياز به خط تلفن جديد حين ارتباط با اينترنت قادر به برقراري مكالمات تلفني نيز خواهد بود.

ارتباطي پرسرعت با اينترنت :

سرويس ADSL باتوجه به سرعت بالاي ارتباط (در مقايسه با سرويس هاي Dialup) و هزينه مناسب (در مقايسه با سرويس هاي پهناي باند موجود) راه كاري ايده آل براي كاربران خانگي پرمصرف و كاربران تجاري (داراي شبكه داخلي) مي باشد.

اتصال دائمي به شبكه اينترنت :

در روش ارتباطي ADSL كامپيوتر يا كل شبكه داخلي شما در اتصال دائم با شبكه جهاني اينترنت مي باشد. بدون انجام شماره گيري، بدون شنيدن بوق اشغالي و بدون اتلاف وقت جهت برقراري ارتباط، فقط با روشن كردن كامپيوتر به دنياي اينترنت قدم بگذاريد. با بهره گيري از سرويس ADSL در عصر پرسرعت تبادل اطلاعات وقت و هزينه هاي خود را بيهوده هدر نمي دهيد.

بدون هزينه هاي تلفن و هزينه هاي پنهان

باتوجه به تقسيم خط تلفن به دو بخش انتقال Voice و Data توسط تكنولوژي ADSL ، برقراري ارتباط با شبكه اينترنت بدون پرداخت هزينه تلفن ميسر گرديده است. با سرويس ADSL بدون هيچ نگراني از پرداخت هزينه هاي سنگين تلفني و تنها با پرداخت حق اشتراك ثابت ماهانه، صرفنظر از ميزان استفاده، از اتصالي مطمئن به اينترنت لذت ببريد.

را ه اندازي سريع و آسان :

راه اندازي سرويس ADSL در مقايسه با ارتباط بي سيم نقطه به نقطه، P2Pو Leased Line بسيار سريعتر و ساده تر بوده و ظرف مدت كوتاهي انجام مي گيرد. تكنولوژي ADSL كامپيوتر شما در اندك زماني به عضوي از شبكه اينترنت مبدل مي نمايد.

تكنولوژي ADSL:

فن‌آوري ADSL :

در اختيار داشتن سرعت همان چيزي است كه هميشه در پي آن هستيم. فن‌آوري ADSL پاسخي است به آنها كه به سرعت احتياج دارند تا با استفاده از آن زودتر به هدف برسند، و از ديگر روشهاي دسترسي با استفاده از مودم‌ها و خط‌هاي تلفن به ستوه آمده‌اند و در پي آن هستند تا با استفاده از اين راهكار و با سرعت مطلوب به پاسخ خود برسند. ADSL تكنولوژي جديدي است كه بر بستر كابل تلفن قديمي وآشناي خودمان عمل مي‌كند. نصب يك سيستم ويژه در داخل پست مخابراتي هر منطقه، مشتركين تلفن آن منطقه را به سادگي و بدون نياز به هر نوع دخل و تصرف سخت‌افزاري و يا نرم‌افزاري، از اين سرويس بهره‌مند مي‌نمايد. از اين ساده‌تر ممكن نيست اين تكنولوژي بهترين و بيشترين سرعت را بدون نياز به تدارك زيرساختهاي جديد ممكن ساخته است. استفاده از سيم‌كشي‌هاي موجود تلفن بدون نياز به اتصال به دستگاه‌هاي حجيم و پيچيده، كار مصرف‌كننده را بسيار راحت مي‌نمايد. براي داشتن يك اتصال ADSL در محل مصرف‌كننده تنها نياز به يك مودم ويژه است. پس از برقراري ارتباط، تنها هزينه ثابت خط ADSL به شكل ماهانه و با توجه به پهناي باند دريافتي به عنوان هزينه دريافت مي‌شود. در حاليكه ازارتباط ADSL استفاده مي‌كنيد ارتباط تلفني شما هميشه آزاد و دردسترس است. هزينه تلفن تنها در صورت استفاده از تلفن محاسبه مي‌شود و ربطي به استفاده از خط ADSL ندارد.

 

نگاهى به فناورى ADSL

نشريه عصر شبکه - پانزدهم تير ۱۳۸۴ شماره 10 - احتمالا شما هم از آن دسته از كاربران اينترنت هستيد كه ازDial up يا همان سيستم شماره‌گيرى استفاده مى‌كنيد‌، يك مودم معمولى برروى سيستم خود داريد‌، زمان زيادى از وقت شما هر روز بايد صرف شماره‌گيرى واتصال به اينترنت و قطع وصل‌هاى متوالى‌شود‌، در زمان استفاده از اينترنت خط تلفن شما مشغول است و هزينه تلفن را هم بايد پرداخت كنيد‌، مولتى‌مديا در اينترنت را هم بى‌خيال شده‌ايد و در‌آخر اين‌كه ازسرعت كند حلزونى اينترنت هم كلافه هستيد. اما آيا اينترنت پرسرعت را تاكنون تجربه كرده ايد؟

 

 

□ اينترنت،‌ Dial up و…

براى اتصال به اينترنت با استفاده از خطوط‌تلفن استاندارد (زوج سيم مسى ) در كنار سيستم معروف و آشناى Dial up، روش‌هاى ديگرى هم وجود دارد، مانند استفاده ازمودمهاى كابلى‌، شبكه محلى و يا فناورى (DSL(Digital Subscriber Line و بى‌سيم (Wireless). فناورى‌ ADSL يكى از مناسب‌ترين و باصرفه‌ترين راهكارهاى دسترسى به اينترنت پر‌سرعت و مقابله با مشكلات سيستم‌هاى اتصال معمولى Dial up است‌!

 

□ فناورى ADSL

Asymmetric-DSL يا‌ADSL،‌ ‌يكى از فناورى هاى رده‌ xDSL است.DSL ياخطوط اشتراك ديجيتالى‌با استفاده از كابلهاى تلفن معمولى،‌امكان بهره‌گيرى از سرعت بالا را براى اتصال به اينترنت فراهم مى‌كند‌DSL .امكانات و روش‌هاى گوناگونى براى مصارف خانگى فراهم مى‌كند كه مناسب‌ترين آنها روش خطوط ديجيتال نامتقارن يا‌‌ADSLاست. در اين روش با بهره‌گيرى از نوعى خاص مدولاسيون، پهناى باند قابل‌استفاده برروى كابل تلفن به باندهاى فركانسى متفاوتى تقسيم و هر سيگنال فركانسى (صوت ، ارسال و دريافت داده‌هاى ديجيتالى) در يك باند صورت مى‌پذيرد.

 

بدين‌صورت در هنگام اتصال به اينترنت ديگر خط تلفن براى مكالمات صوتى اشغال نخواهد بود و امكان تبادل صوت و تصويرنيز وجود خواهد داشت .

 

در‌‌ADSL سرعت ارسال اطلاعات با سرعت دريافت اطلاعات مساوى نخواهد بود، در بالاترين سطح تئورى، امكان دريافت اطلاعات (DownStream) با سرعتى در‌حدود ‌‌8mbps و ارسال داده‌ (UpStream) با سرعتى معادل ‌640‌mbps فراهم مى‌شود. دقيقا بدين‌خاطر از‌‌ADSL بانام نامتقارن ياد مى‌شود. بصورت عملى يك كاربرخطوط ADSL مى‌تواند با سرعتى در‌حدود ‌‌2mbps دريافت و‌‌256mbps ارسال اطلاعات برروى اينترنت داشته باشد. در استفاده از اينترنت با فناورى‌ ADSL از‌Dial up وشماره‌گيرى و انتظار براى اتصال يا قطع ارتباط خبرى نخواهد بود‌و شما بصورت دائمى با مركز‌‌ISP و در نهايت شبكه اينترنت متصل خواهيد بود. با روشن كردن كامپيوتر خود اتصال شما به اينترنت برقرار مى‌شود.

 

□ مزاياى ADSL

اولين دستاورد‌ ADSL بهره‌گيرى از خطوط تلفن معمولى و شبكه ارتباطى آماده خواهد بود و در نتيجه نيازى به سيم‌كشى و تجهيزات جديد مخابراتى نيست.

 

عدم اشغال خط‌تلفن در هنگام اتصال به اينترنت، امكان استفاده از اينترنت پر‌سرعت به نسبت روشهايى مانند‌ Dial up برروى سيستم هاى خانگى و شركتهاى كوچك كه از امكانات پيشرفته‌اى برخوردار نيستند، اتصال دائمى به شبكه اينترنت بدون نياز به شماره‌گيرى و اشغال بودن خط ، هزينه كم در نصب و راه‌اندازى و خريد تجهيزات، كاهش هزينه و عدم نياز به تجهيزات اضافى براى كاربران خانگى در استفاده از اينترنت و راه اندازى آسان و سريع از ديگر مزاياى مهم ADSL است.

 

□ معايب خطوط‌ ADSL

 

در فناورى‌هاى DSL كيفيت‌و‌سرعت انتقال اطلاعات وابستگى زيادى به مسافت ميان كاربر مشترك با مركز تلفن ارائه خدماتDSL دارد. هرچقدر مشترك از مركز تلفن مسافت دورترى داشته باشد به همان نسبت از سرعت و كيفيت پايين‌ترى برخوردار خواهد بود. در مسافت‌هاى بالاتر از 5 ‌‌كيلومتر عملا ارائه سرويس اينترنت پر سرعت امكانپذير نيست.

عدم تقارن سرعت ارسال و دريافت اطلاعات درADSL نيز براى شركت‌هاو سازمان‌هاى بزرگ مشكل ساز خواهد شد.

 

ضعيف و فرسوده بودن زيربناى ارتباطى مخابراتى و عمدتا عمر بالاى خطوط تلفن كه تاثير مستقيمى بركيفيت و سرعت خدمات‌ADSL خواهند داشت.

 

□ ADSL چگونه كار مى‌كند؟

زوج‌سيم مسى تلفن شهرى از محدوده فركانسى ميان صفر‌ تا ‌‌2 مگاهرتزپشتيبانى مى كند كه از اين ميان فقط براى كاربردهاى شهرى تلفن ثابت(PSTN) از پهناى باند 4 ‌كيلوهرتز پشتيبانى مى‌شود. بدين‌معنى كه هنگام استفاده از تلفن معمولى حداكثر باند فركانسى‌4‌كيلو هرتز مورد استفاده قرار گرفته و مابقى باند بلا‌استفاده مى‌ماند.

 

 

ADSL با‌بكار‌گيرى‌تكنولوژيهاى‌مدولاسيون‌‌تقسيم فركانسى و فشرده سازى اطلاعات‌‌‌‌ اين امكان را بوجود مى‌آورد كه سيستم شماره‌گيرى تلفن بتواند از پهناى باند ‌‌4 ‌كيلوهرتز خود استفاده كند و مابقى باند فركانسى آزاد براى اتصال به اينترنت و تبادل اطلاعات ميان كاربر و مركز خدمات‌ ADSL استفاده شود. استفاده از محدوده فركانس‌‌4‌كيلوهرتزى نمى‌تواند بيشتر از56kbps سرعت در‌اختيار كاربران قرار دهد و بااستفاده از يك پهناى باندى معادل ‌‌2 مگا هرتز ميتوان تصور كرده كه چه‌مقدار بر سرعت تبادل اطلاعات افزدوه مى‌شود (چيزى در حدود 500 برابر) و در اين حالت است كه ميتوان به سرعت‌هاى 8mbps و حتى خيلى بالاتر دست يافت (تكنولوژى هاى جديدتر‌ADSL قادر به ارائه سرعت‌هايى بيش از‌‌‌‌20mbps مى‌باشند). در عمل ADSL از پهناى باند‌فركانسى‌ 30KHz تا ‌‌138KHz براى ارسال اطلاعات و باند فركانسى 138KHz تا ‌‌1.1Mhz براى‌گرفتن اطلاعات استفاده مى‌كند.

 

سازندگان تجهيزات‌‌ADSL معمولا از دو استاندارد تقسيم سيگنال فركانسى استفاده مى‌كنند‌:DTM وCAP،‌استاندارد قديمى‌ CAP با تقسيم كردن تمام پهناى‌باند به سه بخش مجزا، به مكالمات تلفنى باند صفر تا ‌4 كيلو هرتز را اختصاص مى‌دهد و براى ارسال‌داده (Upstream) محدوده ‌‌25 تا ‌‌160كيلوهرتز ودريافت اطلاعات از باند ‌‌240 كيلوهرتز به بالا صورت خواهد گرفت. بنابراين در نهايت اين شيوه از سه كانال مجزا استفاده مى‌كند. استاندارد DTM با تقسيم‌كردن پهناى‌باند به‌‌247 ‌كانال مجزا و اختصاص كانال‌هايى براى دريافت و ارسال داده‌‌‌ انعطاف‌پذيرى بيشترى را در كيفيت سرويس بوجود مى‌آورد. ولى درعوض پياده‌سازى به مراتب پيچيده‌ترى دارد.

 

□ تجهيزات ADSL

فارغ از تجهيزات مخابراتى تكنولوژى‌هاى DSL بطور ساده در يك نگاه مى‌توان گفت‌ ADSL از دو دستگاه خاص استفاده مى‌كند: يك دستگاه معروف به مودمهاى‌ DSL در محل مشتركين و دستگاه DSL Access Multiplexer (DSLAM) در محل شركت ارائه دهنده خدمات. ADSL مودمهاى DSL كه با نام ATU-R نيز از آنها ياد‌مى‌شود، مسئوليت برقرارى اتصال ميان كامپيوتر مشترك را با خط‌ DSL برعهده دارند. اين نوع از مودمها معمولا با‌ USB و يا پورت اترنت ‌‌10base-T به كامپيوتر كاربر متصل مى‌شوند DSLAM . با جدا سازى باندهاى فركانسى 4‌كيلوهرتزى از ديگر پهناى باند براى هر خط اتصالى ADSL امكان ارتباطات كاربران و اتصال به تجهيزات مجتمع پر‌سرعت را براى اينترنت در مراكز ارائه خدمات‌ADSL فراهم مى‌كند.

 

فركانس باند ‌‌‌4kbps نيز به سمت سوئيچ‌هاى مخابراتى هدايت مى‌شود. به هر DSLAM صدها زوج‌سيم متصل مى‌شود كه درنهايت بسوى يك اتصال اينترنت با پهناى باند خيلى‌زياد هدايت مى‌شوند و تا وقتى اين پهناى‌باند‌اشباع نشده است، مشترك مى‌تواند به ‌صورت يكنواخت و با سرعت‌بالا از اينترنت استفاده كند. در سمت مشترك، گاهى نياز است كه از يك‌دستگاه فيلتر جداكننده بنام Splitterنيزاستفاده شود تا ميان باند‌فركانسى صدا براى مكالمات تلفن با اطلاعات ‌ت ADSL داخل بوجود نيايد.

 

□ 2 ADSL گامى فراسوى اينترنت پر سرعت

 

فناورى ADSL تحولى عظيم و يك نقطه‌عطف در صنعت ارتباطات راه‌دور و استفاده از شبكه جهانى اينترنت با استفاده از امكانات و زير ساختهاى موجود در كشورها و سازمانها است و امكان خدمات آنلاينى همانند صوت و تصوير و ويدئو را فراهم مى‌كند. با اين‌وجود با نگاهى فناورانه‌تر به مزايا و معايب ADSL، فاصله ميان سرعت عملى ارتباطات‌‌ADSL برروى كامپيوتر مشتركين و بحث محدوديت فاصله ميان مراكز‌ ADSL با مشترك دو مشكل پيش‌روى اين فناورى هستند. همچنين برخى پارامترهاى كيفيتى نيز هنوز در‌‌ADSL پوشش داده نشده بودند. به‌همين جهت در سال 2002 و ‌‌2003‌‌ استاندارهاى جديدى براى اين فناورى با نام 2 ADSL و +ADSL2 تعريف شد. در يك نگاهى كلى ADSL2 امكان حركت بسمت سرعتهاى نجومى مانند ‌24mbps را فراهم مى كند و‌‌+2 ADSL بر مسافت موثر اين تكنولوژى تا مرز‌‌6‌‌ كيلومتر مى‌افزايد. اين همه ماجرا نيست، امكان انتقال صوت و تصوير، افزايش بهره‌ورى از پهناى‌باند و كاهش اتلاف باند‌فركانسى، تفكيك‌پذيرى بهتر باند‌فركانسى مكالمات تلفنى با باند ADSومديريت‌توان‌الكتريكى نيز از مهمترين دستاوردهاى فناورى‌هاى جديد‌ADSL هستند.

 

Reach ADSL2 ديگر استاندارد جديد‌ADSL است كه باز برخى كمبودهاى استانداردهاى قبلى را كامل نموده است. آنچه گفتنى است تطبيق و سازگارى كامل اين نوع از استانداردها با مودمهاى از نوع ADSL است. لذا براى بهره‌گيرى از اين فناورى‌ها نيازى به تعويض مودم و تجهيزات‌‌ADSL نيست.

 

□ نگاهى به اينترنت پر‌سرعت در ايران

از تابستان‌‌83 ‌‌چندين شركت‌ PAP شروع به ارائه خدمات‌ ADSL در تهران و چند شهربزرگ ديگر نموده‌اند. براى استفاده از اينترنت پرسرعت يا همان خدمات‌‌ADSL ابتدا بايد ديد كدام شركت يا ISP خدمات‌‌ADSL را در منطقه مخابراتى‌شما ارائه مى‌دهد. همانطور كه بيان شد زمانى مى‌توان از خدمات‌ ADSL استفاده كرد كه فاصله مركز مخابراتى با مشترك بيش از ‌‌5 ‌‌كيلومتر نباشد . بسيارى از شركت‌هاى‌خدمات‌‌ADSL با گرفتن مبلغى بصورت وديعه مودم DSL و ديگر تجهيزات موردنياز را بصورت امانى دراختيار مشترك قرارخواهند داد و نيازى به خريد مودم نخواهيد داشت. ديگر هزينه‌اى كه بايد پرداخت شود هزينه حق اشتراك و هزينه مخابراتى است كه براساس جدول انواع سرويس‌هاى ارائه شده (با معيار سرعت ارسال و دريافت اطلاعات) توسط شركت خدمات‌ ADSL متفاوت خواهد بود.

 

هزينه‌اينترنت پر‌سرعت براساس مقدار حجم مبادلات اطلاعاتى (download) توسط مشترك در ماه است .

 

هر شركت خدمات‌ ADSL سقفى را براى حجم‌انتقالى ديتا درنظرخواهد گرفت (در محدوده چند گيگابايت) و در صورت استفاده بيشتر براساس هر گيگابايت، هزينه اضافه‌اى بايد پرداخت شود.

 

□ آينده ADSL

از تولد‌ADSL در كشورهاى توسعه يافته بيش از يك دهه مى‌گذرد و اكنون فناورى بى سيم (Wireless) در بسيارى از كاربردها، جايگزين ADSL شده است.

اماكماكان اين فناورى در بسيارى از كشورها‌مانند‌ايران، اولين راهكار دستيابى به اينترنت پرسرعت است.

 

بسيارى‌ازمفاهيم‌‌IT مانند دولت‌الكترونيكى، بانكدارى الكترونيكى، دانشگاه مجازى و آموزش الكترونيكى جز با دسترسى به شاهراه‌هاى پرسرعت تبادل اطلاعات و شبكه اينترنت تحقق‌پذير نخواهند بود.

 

اگر بخواهيم از گام بعدى در توسعه شبكه‌هاى ADSL نام ببريم، بايد به فناورى VDSL اشاره كنيم.

 

VDSL) Very high bit-rate DSL) سرعت انتقال‌داده را تا مرز 25 مگابيت پيش‌خواهد برد كه در مقايسه با سرعت كنونى (بصورت عملى ‌‌2 ‌‌مگابيت بر ثانيه) بى‌شك، جهشى چشمگير خواهد بود .



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1441
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
به طور کلی ممکن است دوربین های دیجیتال همانند دوربین های فیلمی قدیمی باشند . اما اعمالی که در دوربین های دیجیتال انجام می شود کاملا با دوربین های فیلمی متفاوت است

 

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک راست کرده و گزینه save target as را بزنید

مقاله ای در مورد ساختار دوربین های دیجیتال



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1418
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

شما چگونه به اینترنت متصل می شوید ؟ درسته !!! روی یک آیکونی که شکلش به صورت اتصال ۲ کامپیوتر هست کلیک می کنید و سپس دکمه Dial را می فشارید ، در آخر هم منتظر می شوید تا صدای جیغ مودم در بیاید و به اینترنت متصل شوید (البته اگر از سیستم Dial-Up به اینترت متصل شوید) در این آموزش که آموزش ساده ای هم هست به شما نحوه ایجاد یک چنین کانکشنی (Connection) داده می شود . شاید تازه می خواهید کار با اینترنت شروع کنید و شاید می خواهید کانکشن جدید را ایجاد کنید به هر حال این آموزش مرحله اول برای اتصال به اینترنت را به شما می آموزد ، امیدوارم که از این آموزش لذت ببرید.

حجم:۳۴۵ کیلوبایت

دانلود (لینک غیر مستقیم)

Download از سرور دوم(لینک غیر مستقیم)



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1364
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
سیستم عامل های گوناگونی وجود دارند که شما هوس کار کردن با آنها را دارید ولی شرایط شما اینطور ایجاب می کند که با همان سیستم عامل خود بسازید . امروز می خواهیم شما را از این بند رها کنیم و نحوه ی آزمایش و کار کردن با سیستم عاملهای گوناگون را به شما یاد دهیم . برنامه ی Virtual Box یا جعبه ی مجازی یک برنامه ی مفید در این زمینه می باشد . به کمک این نرم افزار می توانید یک رایانه ی مجازی درون رایانه ی خود داشته باشید . این برنامه ی قادر است که با تعیین ویژگی هایی که تماماً قابل تغییر است (مانند فضای هارد ، کارت گرافیکی ، میزان رم و ….) محیطی را درون ویندوز بسازید که انگار در حال استفاده از یک سیستم عامل و یا شاید رایانه ی دیگر درون رایانه خود هستید. در حقیقت این برنامه ی دقیقاً یک آزمایشگاه رایانه را برای شما ایجاد می کند که بوسیله ی آن قادر هستید تمام کارهایی که از انجام آنها ترس داشتید (مانند نصب یک سیستم عامل) بدون هیچگونه دلهره ای انجام دهید ، زیرا محیط این نرم افزار کاملاً جدا از سیستم عامل فعلی تان می باشد و مطمئن باشد که با هر گونه دستکاری و آزمایشی که درون این برنامه انجام دهید ، هیچ تاثیری بروی رایانه ی اصلی تان نخواهد گذاشت ، بعد از بیان این جملات می توانیم ، بگوییم

در یک کلام : Virtual Box برنامه ای که است که بوسیله ی آن می توان یک سیستم عامل (یا بهتر از بگوییم یک رایانه) مجازی درون رایانه ی اصلی ، نصب کرد و از طریق آن چندین سیستم عامل را درون یکدیگر بدون هیچگونه رابطه ای ساخت.

virtualbox

این برنامه یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای موجود مخصوص افراد خانگی است و شرکت Sun (شرکت سازنده) برای توسعه ی این نرم افزار این برنامه را کد باز عرضه کرده است و بر اساس مجوز بین المللی GPL این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. یعقوب جای باش عزیز آموزش کاملاً تصویری این برنامه را ایجاد کرده تا شما عزیزان به راحتی بتوانید نحوه ی کار با این برنامه را بیاموزید .

ویژگی های اصلی این نر افزار:

* دارا بودن تمامی امکاناتی که یک کامپیوتر نیاز دارد (بصورت مجازی)
* سبک بودن این برنامه برای اجرا و استفاده ی سریع
* استفاده از چندین سیستم عامل به طور همزمان
* استفاده ی همزمان از چند سیستم عامل
* پشتیبانی از اکثر سیستم عامل های رایج
* سهولت کار با این برنامه
* کد باز بودن برنامه
* و….

برای دانلود نرم افزار و آموزش کاملاً تصویری آن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

سایت سازنده

دانلود ورژن ۲.۰.۴ نرم افزار با حجم ۳۳ مگابایت مخصوص ویندوز (لینک غیر مستقیم)
نکته : گویا بعلت ترحیم های مختلف ایران ، قادر نیستید از طریق سایت اصلی سازنده ،این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود آموزش برنامه بصورت کاملاً تصویری با حجم ۱.۶ مگابایت (لینک غیر مستقیم)
دانلود آموزش برنامه بصورت کاملاً تصویری با حجم ۱.۶ مگابایت (لینک دوم)

پا نوست ۱ :  وقت آن رسیده که ترس از نصب سیستم عامل های گوناگون را کنار بگذارید و دیگر از سرکوب حس کنجکاوی خود دست بردارید.

پا نوشت ۲ : در بالا بیشتر بروی نصب سیستم عاملهای گوناگون مانور داده ایم ، در حالی که امکانات این برنامه واقعاً فراوان تر از این مباحث هست . در حقیقت همانگونه که در قبل گفته شد ، دقیقاً بوسیله یا این نرم افزار شما یک آزمایشگاه رایانه را به خانه ی خود می آورید .

پا نوشت ۳ : در این زمینه برنامه های دیگری همچون Microsoft Virtual PC و VMware نیز وجود دارند ، ولی هر کدام از این نرم افزارها دارای معایبی می باشند ، پس این نرم افزار را از دست ندهید.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1660
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

اگر تا بحال ویندوزی نصب کرده باشید حتماً از مشکلات و مسائل مربوط به آن از جمله نصب مجدد درایور ها ، نصب آپدیت های ویندوز و سرویس پک های آن ، تنظیم زبان ، تنظیم کلی ویندوز و ….. آگاه هستید و حتی کار کردن با یک ویندوز سراسر از مشکل و دردسر را ترجیح می دهید به نصب یک ویندوز جدید . اما از آنجایی که هر راهی یک روشی دارید ، می توانید با ساخت یک ویندوز مخصوص به خود ، از این همه دردسر و مشکل رها شوید ، یعنی ویندوزی بسازید که تمامی این اعمال به طور خودکار در هنگام نصب بروی آن اعمال شود. nLite نام نرم افزاری است که بوسیله ی آن قادر خواهیم بود تا ویندوزی بسازیم با تمامی ویژگی و خصوصیات مطابق با میل خود. از طریق این برنامه ی کم حجم و رایگان قادر خواهیم بود که به تمامی اجزاء ویندوز دسترسی پیدا کنیم و بنابراین بتوانیم تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنیم.

nlite

قابلیت های اصلی این نرم افزار عبارتند از:
- اضافه کردن سرویس پک های جدید به ویندوز
- اضافه کردن آپدیت های جدید به ویندوز
- رهای از نصب جداگانه درایورها بوسیله اضافه کردن آن به خود ویندوز
- حذف کامپوننت های اضافی ویندوز
- ساخت یک سی دی بوت با فرمت ISO

این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های Windows 2000, XP x86/x64 and 2003 x86/x64 را داراست . البته ورژن vLite این نرم افزار برای ویندوز ویستا نیز ساخته شده است . مسلماً نصب یک ویندوز مخصوص به خود لذت خاصی را در شما بوجود خواهد آورد.

در این آموزش سعی کرده ایم تا نحوه کامل کار با این نرم افزار و نکات مهم مربوط به این نرم افزار را به شما عزیزان گوشزد کنیم. امیدوارم که از آموزش لذت برده و استفاده نمایید. (دانلود آموزش ……….. ادامه مطلب..)


دانلود آموزش (لینک غیر مستقیم) |     حجم: ۱.۲۱ مگابایت
دانلود آموزش از سرور دوم (لینک مستقیم)
دانلود آموزش از سرورهای دیگر (لینک غیر مستقیم)
توجه : دوستان عزیز برای دانلود از لینک ( دانلود آموزش از سرور های دیگر ) ابتدا وارد صفحه ایی می شوید که نام سایت های ( سرور )  مختلفی در آن نوشته شده است  .. پس از انتخاب سایت مورد نظرتان .. به دانلود این آموزش در (سرور خود آن سایت ) بپردازید.

————————-
دانلود نرم افزار nLite با حجم ۲.۵ مگابایت ورژن ۱.۴.۵
پسورد: www.p30help.com
توجه : این نرم افزار برای اجرا نیاز به برنامه ی کمکی .NET Framework 2.0 دارد.

برای دانلود ورژن های جدیدتر این نرم افزار به خود سایت منبع مراجعه کنید.
سایت منبع

برای دانلود ورژن مربوط به ویندوز ویستا به این سایت مراجعه کنید.

نحوه کار کردن با ورژن vLite بسیار مشابه با ورژن nLite می باشد بنابراین با فراگیری این ورژن قادر به ساخت یک ویندوز شخصی ویستا نیز خواهید بود.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1559
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
بزرگترين بانك مقالات دانشجويی

شما میتوانید با حساب کاربری ایجاد شده وارد این سایت بشوید.
 
نام کاربری:  khoshbakhti
رمز عبور:     123456
 
                          *******************************************
   wireless lecturenote on prenhall ftp site.Enjoy it from follow link!       
          


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1485
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

طوفانیترین لینک سایت برای دوستانی که به دنبال مقاله هستند.

شما می توانید از اینجا وارد شوید.

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1368
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()

صفحه قبل صفحه بعد