قالب وبلاگ

گوگل مپ هواشناس !
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

گوگل و The Weather Channel برای راه اندازی سرویس هواشناسی روی گوگل مپ یک گروه کاری تشکیل داده اند و در حال حاضر این سرویس در دسترس است و می توان براحتی از آن استفاده کرد .

برای اینکه آب و هوای مناطق مورد جستجوی خود را روی گوگل مپ ببینید باید از طریق تب My Map و گزینه ی The Weather Channel آن را فعال کنید.

این سرویس جدید گوگل به کاربران اجازه می دهد تا وضعیت آب و هوای جاری منطقه ای خاص را مشاهده و حتی آب های آن منطقه در روزها یا هفته های آینده را پیش بینی کنند و برای سفرهای کوچک و بزرگ خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشند. شما با استفاده از این ابزار گوگل می توانید خیلی چیزا از جمله هشدار های هواشناسی و یا پوشش ابری مناطق را ببنید و البته چیزی را که می بینید را می توانید ویرایش کنید و یا مشروح آب و هوا و یا نوع باد و …. را نیز به دلخواه اضافه کنید .

google-maps-weather1.jpg

در این سرویس ، آب و هوای مناطق با استفاده از حباب های شناور روی نقشه نشان داده شده اند و این حباب های کوچک ابتدا ، درجه ی حرارت و پوشش ابری را نشان می دهند….برای دیدن مشروح وضیعت آب و هوایی آن منطقه فقط کافی است تا روی آنها کلیک کنید تا اطلاعتی مانند : پیش بینی ده روز منطقه ، پیش بینی های تخصصی (مثلا ماهی گیری) ، هشدار های هواشناسی (درجه ی حرارت خیلی بالا) و …. را بدست آورید .

google-maps-weather2-small.jpg

نگاه گوگل یه گوگل مپ چیزی بیشتر از نقشه های راه ها و شهر ها است و کاربران نیز انتظارات بیشتری از این سرویس دارند و مطمئنن سرویس هواشناسی گوگل یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارهایی است که توسط گوگل ارائه شده اس





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1800
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: