قالب وبلاگ

بازی سودوکو در گوگل
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

دوستداران سودوکو حتما می دونند که در iGoogle هم میشود سودوکو بازی کرد ، اما برای بقیه می گویم که سودوکو یک جدول 9 در 9 می باشد که باید ارقام یک تا نه را بدون تکرار در هر ردیف و هر ستون و هر جدول 3 در 3  آن قرار داد . سودوکو

اما سودوکو iGoogle که می توان آنرا آفلاین نیز بازی کرد یک ویژگی خاص برای افرادی که زود از این نوع بازی ها عصبی میشوند دارد ، شما میتوانید با کلیک کردن دکمه Check متوجه شوید رقم انتخاب شده شما درست است یا نه و با کلیک کردن روی هر خانه و کلیک کردن Hint عدد صحیح را بدست آورید و اگر خیلی عصبی هستید و شش ماهه بدنیا آمده اید میتوانید با  کلیک کردن دکمه Solve پاسخ نهایی را مشاهده نمایید .

اما چگونه می توان در گوگل سودوکو بازی کرد : ابتدا به صفحه اصلی گوگل بروید و بر iGoogle   کلیک کنید ، در صفحه که خواهد آمد میتوانید با کلیک روی خانه های خالی گزینه های دیگری را نیز برای صفحه خود انتخاب کنید و سپس روی Save کلیک نمایید تا به صفحه سفارشی شده iGoogle خود بروید .

Untitled-5

 

 

در بالای این صفحه و در حال حاضر کادر زرد رنگی را مشاهده می نماید که اگر بر روی عبارت  Get gadge کلیک نماید به صفحه دیگری می روید که می تواند از آن طریق گزینه های دیگری به صفحه iGoogle افزود از جمله بازی سودوکو .

Untitled-1

با کلیک روی Add it now این گزینه به صفحه iGoogl شمااضافه میشود .

Untitled-4

با کلیک روی  Back to iGoogle home  به صفحه قبلی بر می گردید .

Untitled-3

حال بر روی Play in max mode کلیک کنید تا در بتوانید سودوکو را بصورت تمام صفحه بازی کنید . برای بازی جدید می توانید روی New Game کلیک کنید و یکی از حالتهای ساده Simple یا آسان Easy یا متوسط Intermediate یا خبره Expert را برای بازی بر گزینید .

همچنین می توانید در اینجا یکی دیگر از انواع سودوکو را انتخاب و به صفحه iGoogle خود  اضافه کنید .





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1543
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: