قالب وبلاگ

مشاورین خوب برای تماشای فیلم
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

ممکن است بارها با خود فکر کرده باشید که برای اوقات فراغت خود چه فیلمهایی را ببینید.مطمئنا هیچکس دوست ندارد یکی دو ساعت از وقت ارزشمند خود را با تماشای یک فیلم بی ارزش هدر دهد.بسیاری با دوستان ِ خود در این مورد مشورت می کنند، برخی به نشریات و تحلیل های آنها اعتماد میکنند. اما یادتان باشد دوستانتان فیلم هایی را به شما پیشنهاد میدهند که خودشان به آن علاقمند هستند و لزوما سلیقه آنها همیشه با شما یکسان نیست.
این بار سایت هایی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید فیلم هایی را که با سلایق شما سازگارست را پیدا کرده و تماشا کنید.

tastekid یک وبسایت کوچک ولی جالب است که به شما در انتخاب کتاب ، موسیقی و فیلم کمک میکند. بعد از اینکه به سایت وارد شدید در کادر بالای آن عنوان کتاب ، موسیقی یا فیلم مورد علاقه تان را وارد کرده و اینتر را بزنید.چند لحظه بعد “اِمی” ، از بین بیشتر از ۲۰۰۰۰ گروه موسیقی،۲۰۰۰۰ فیلم و ۱۵۰۰۰ کتاب آنهایی را که به نظرش شما از دیدنش لذت خواهید برد را بهتان معرفی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در هر مورد کافیست تا اشاره گر ماوس را چند لحظه ای بر روی علامت سوال کنار آن نگاه دارید تا اطلاعاتش در یک پنجره کوچک که در همان صفحه باز می شود به شما نمایش داده شود.این اطلاعات شامل تریلر فیلم در سایت YouTube ، خلاصه ای از داستان و اطلاعات مربوط به عوامل فیلم است که از سایت Wikipedia استخراج شده و لینک آن نیز در انتها قرار دارد. روی پیشنهادهای Tastekid حساب کنید

حالا که صحبت از وبسایت های پیشنهاد کننده فیلم شد ، بد نیست اشاره ای هم به بلیپر کنیم.Blippr یک شبکه اجتماعی با موضوعیت کتاب ، فیلم و موسیقی است.طبق معمول عضو میشوید و دوستان خود را پیدا می کنید.فیلم هایی را که دیده اید را ارزش گذاری می کنید و در ۱۶۰ کاراکتر در موردش نظر می دهید.نظراتی که کاربران دیگر در مورد یک فیلم یا کتاب داده اند راهنمای بسیار خوبی است برای آنکه بفهمید فیلم از نگاه عامه مردم (و نه منتقدان حرفه ای) در چه سطحی است و البته برای نقدهای کارشناسی هم IMDB یک مرجع کامل و جامع به شمار می رود.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 976
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: